Jump to content

vw trends pian historiaa


Guest ritariässä

Recommended Posts

Ketsa, mainostajat vaan kaikkosivat -> sivuja vähemmän. Yhtä vähän 10v sitten oli autoesittelyjä tai tuotettua sisältöä. Muutenkin noi jenkkiläpyskät häviää Eurovastineilleen 6-0. Viimepäiviin saakka niissä oli tapahtumista mustavalkokuvia kokoluokkaa 3x4cm, paperi on silkin ohutta suljua, joka ei kestä kuin vitriinissä. Se siitä kaverille lainaamisesta. Toista on esim. brittikilpailijoillaan, jotka tosin mielestäni häviävät tekniikkajuttujen laadussa.

Link to comment

Tuppaa juu nuo brittilehtien tekniikkajutut olemaan tyyliin "näin puhdistan virranjakajan" tai "oil changing - it's easy to do!". Samaan aikaan trendsissä näytettiin miten IDA:t porataan 51-millisiksi ja se oli miusta merkittävästi kiinnostavampaa.

 

Samoin trendsissä on ollut oikein mainioita artikkelisarjoja esim. virranjakajista ("Miksi 009 pitää nakata roskikseen") ja nokista, nokkapyöristä ja nokan ajoitusta ("Alumiininokkapyörät on perseestä") joissa otettiin sopivan yksisilmäisesti ja provosoivasti kantaa asioihin.

 

Mutta featuret, kuvien laatu, taitto ja mainosten määrä on eurolehdissä paaljon korkeampaa tasoa.

 

Puavo@dwl.fi

Link to comment

Jani,

 

Niille rutistiin siitä vesivessa-sisällöstä ja levikki pieneni, ja ne palas takaisin lähes täysin ilmajäähdytettyyn matskuun. Kirjoittivatkin siitä. Olen jonkun verran Ryanin kanssa jutellut myös aiheesta.

 

Mulla on oikeus julkaista scanneja Trendseistä web sivuillani numeroista jotka on poistettu myynnistä uuden numeron tieltä. Eli 1kk ja vanhemmista.

 

En jaksanut sitte montaakaan tekniikka-artikkelia skannailla, ja sitte hajos skannerikin. Uus tuli hommattua mutta into hiipui.

 

Jan

Link to comment

Itsellekkin on noita vw trens lehtiä aikamoinen nippu ehtinyt kertyä,hyvä lehti sinänsä.

 

Volksworld ja VW Speed on molemmat myös hyviä lehtiä,tosin vw speed lehdissä on noita vesivessoja,mutta myös siistejä ja tehokkaita ilmavehkeitä,itse ostan lähes jokaisen vw speed lehden hyllyyn,Volksworldia ei täältä saa mistään,stadista kyllä löytyy.

Link to comment

Mä taas en koe trendin menetystä yhtään minään. Tekniikkajutut ontui ja oli ylimalkaisia. Kunnon selvitykset tekniikasta on aina tarjonnut Hot VW:s.

 

Trendi sortui aikanaan tissien esittelyyn ja mun mielestä, jos niitä tarvii, niin täältä löytyy jalluu ja kallee, ja jenkeistä tuhat muuta alan lehteä.

Link to comment

Trendi sortui aikanaan tissien esittelyyn ja mun mielestä, jos niitä tarvii, niin täältä löytyy jalluu ja kallee, ja jenkeistä tuhat muuta alan lehteä.

 

 

Swimsuit Editionit loppui Trendistä jo 90 luvulla.... ei ole vuosikausiin ollut tissejä trendsissä. Ts. bikinikuvia.

 

Jan

Link to comment

Joo, mäkin ton Ryanin kanssa kävin muutama vuosi sitten keskustelua noista vanhojen artikkeleiden kääntämisestä ja julkaisemisesta Volkkari-lehdessä, eli niihin löytyy myös lupa.

 

Seuraavissa Volkkareissa tulee (aikatauluni antaessa myöten) olemaan taas Tekniikkaktuokioita joissa käsitellään kaikenlaisia aiheita perustuen Trendsin artikkeleihin.

 

Itseltäni löytyy arkistoista kymmeniä VWTrendsweb.com sivustolla julkaistuja juttuja, joista kyllä riittäisi käännettävää vuosikausiksi eteenpäin... mutta sama tilanne on kuin Bugfuelilla, eli into hiipuu ja aika ei tahdo riittää.

Link to comment
Mitäs kaikkia ilma-vw-aiheisia lehtiä on olemassa?

Ruottalaisen Lehtiliikeen valikoimissa on seuraavaa: http://www.press-stop.se/kiosken/trafflista.html?cat=15-114&lang=0&title=&cust=1604390

Nämä ainakin "kannen perusteella" on ilmajäähdytteisistä:

 

HOT VWS & DUNE BUGGIES

ULTRA VW

Volkswagen Camper and Commercial

VOLKSWORLD

VW TRENDS

 

Lehdet Volkswagen Camper and Commercial ja Hot VWs & Dune Buggies eivät ole tuttuja, muita olen kyllä lukenut.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...