Guest Sammyee Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Juu, eli ihan mielenkiinnon vuoksi aattelin kysästä, toivottavasti ei ole montaa samanlaista keskustelua jo pystyssä. Ite käytän tossa "ei-vw" merkkisessä 60-luvun kinnerissä 98 + lyijynkorviketta. Mites muut? Liikkuuko vehkeet pelkällä ysivitosella? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 tiisseliä molemmissa talviautoissa, kesäautoissa 95 oktagonaalista Quote Link to comment
Essi Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Traktorit ja puimakoneet käy dieselillä. Autot bensalla. Harrasteautot V-powerilla. Quote Link to comment
Guest HessuS Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 ysikasia ilman lisäaineita molempiin harrastekikottimiin ja käyttöRAKKINE kulkee tupaöljyllä (tai no tiiselillä) Quote Link to comment
Guest Dr Stanu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Shell V-Power tietty !!!!! Sillä se kampi pyörii parhaiten !!!! Quote Link to comment
mite^ Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 110 oktaanista carlesia tankkiin? sillä ne pyörii! Quote Link to comment
Mika Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 polttoöljyllä pääsee halvemmalla, taitaa nyt olla talvilaatu reilu 60c/litra ;-) Quote Link to comment
DjMokkis Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Ysivitosta tankkiin ja oma moottori käy rukiilla... Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 98 pumppu bensaa ja kilpavenkeisiin sopivasti risiiniöljyä sekaan. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Traktorit ja puimakoneet käy dieselillä. Autot bensalla. Harrasteautot V-powerilla. No, miten sen nyt sitten ottaa... Nyky riisselit ku o aika mukavia, jos vertaa sihin ekaan kiisseligolfiin tai transiittiin. nim.182kW & 514Nm ja sekakulutus 8 litran nurkilla Quote Link to comment
Essi Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Traktorit ja puimakoneet käy dieselillä. Autot bensalla. Harrasteautot V-powerilla. No, miten sen nyt sitten ottaa... Nyky riisselit ku o aika mukavia, jos vertaa sihin ekaan kiisseligolfiin tai transiittiin. nim.182kW & 514Nm ja sekakulutus 8 litran nurkilla Nämä taitaa olla hyvin pitkälle niitä mielipideasioita, vai mitä ne oli? Mun mielestä dieselit (uudetkin) haisee, naputtaa, savuttaa, kapea pyörimisnopeusalue, ei saa talvella käymään jne.. Mä koen kaikkea tota töissä ihan riittämiin päivittäin.:) Kotimatkalla musta on kiva rentoutua esim. saksalaisen bensakutosen ja vaikka jenkkiveekasin rytmissä. Tosin nykyauto edes viimeksimainituilla moottoreilla ei nappaa. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 vaikee saada käymään - on myös taakse jäänyttä elämää toisissa dieseleissä. Toisissa se tuntuu vaivaavan vieläkin. :) No, bensalla miekin pääasiass ajelen isoimman osan vuodesta. Quote Link to comment
Guest Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Taitaa tällä hetkellä kaikki liikkuvat kulkee meillä 95:lla... Quote Link to comment
mite^ Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 pitäs ajella vaa pv:llä ku se käy bensa, kalja, tärpätti, pissa, tinneri, öljy sekotuksella. :) Quote Link to comment
Luki Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 "Herrasmiehet ei hehkuta" eli 95:lla mennään ja kesällä ilmavehkeillä lisäaineen kera... Quote Link to comment
mikan Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 98 bensavehkeisiin ja dieseliä käyttikseen. t. Mika Quote Link to comment
vlahtine Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Henkilökohtainen mielipiteeni on se että 95 on sellaista rahvaan bensaa. Itse käytän sekä käyttöautossa että harrasteautoissa 98. Quote Link to comment
Guest Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 mun mielestä rahvas joutuu yleensä tankkaamaan itse..mulla on oma kuljettaja Quote Link to comment
Guest Dr Stanu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 just näin...mullakin on kuski....se nukkuu yöt autossa ja osaa lukea huulilta ! Quote Link to comment
beetles Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Kuljettaja? Melko vanhanaikaista köyhäilyä. Irtisanoin yhden, toisen lomautin ja palkkasin tilalle oman pilotin. Tulevana suvena ois tarkoitus laajentaa kenttää, isommille vehkeille. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentopetroli näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin. Quote Link to comment
Guest Dr Stanu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Ei oo kyl varaa nyt lentokoneeseen kun tuli ostettua joululahjaks space shuttle itselle ! Miehistöstä puuttuu vielä 3...hakemukset yyveellä ! Ne jotka alkaa meuhkaamaan jotain ot:sta karsiutuu automaattisesti ! Juu polttoaineena koivuhalko ! Quote Link to comment
Guest Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 76 oktaaninen käyk kans vallan mainiosti. Eikä oo kallista, 34centtii litra :) eikä 95 kun 47 centtiä! Quote Link to comment
Sakke Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 "Herrasmiehet ei hehkuta" eli 95:lla mennään ja kesällä ilmavehkeillä lisäaineen kera... Mulla ei pasaatissa etes toimi hehkut ja hyvin lähtee. Quote Link to comment
Guest Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Ma lantraan ysivitosen tupaöljyllä, pääsee halbemmalla. Quote Link to comment
Guest Jari Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Meiksi puotteloo 92 voimin ja jopa harraste auto siitä tykkää toimii paremmin kun suomalaisella 98, shellin v-power tosin toimi yhtä hyvin kun toi ryssän 92. Melkein huvitti käyttö kulkineestä loppui nykiminen kun vaihdoi ryssän aineeseen ja suomalaisella aina tuntu tosi selvästi nykäsy tietyllä kierroksilla, hieman vähemmän antaa tehoja mahdollisesti 92. Koneen käyntiääni parani kuppelissä eli ääni venakon vedelle. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.