UltraVW Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Mitä mieltä olette, riittääkö tavallisen 50-60 heppasen kuplan kone kuljettamaan kuplaa 3.88 välityksillä vai tuleeko ongelmia.Pitäisi saada vähän moottoritielle hiljasemmat käyntikierrokset.Nykyinen lota 1200 koneen, välitys taitaa olla 4.37.Vai mikä olis paras ratkaisu??? KIITOS Quote Link to comment
Ketsa Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 50hp moottorillehan tuo välitys on alunperinkin tarkoitettu. Quote Link to comment
UltraVW Posted January 27, 2005 Author Share Posted January 27, 2005 No niinhän se on! Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 3.88/harvin 4 vaihde niin 3000rpm/100kmh en suosittele,tuosta vauhdista kun painat kaasua niin sama kun iso lehmälauma huutaisi ammmmmmmmuuuuuuu eli ei paljoa tapahdu,laita 4.1 niin on paljon parempi+100hv on ihan ok tuolle 3,88,lle maantieajossa Quote Link to comment
mikan Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Mulla on 4,125, joten vaihdetaan 4,125 perä 3,875 perään. ... t. Mika Quote Link to comment
Racing Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 4.125 on vain 1500 kuplissa,voi olla jossain muussakin. Saakos tuota sopimaan tuollaiseen 70 lukuiseen uudemmalla p-laakerilla jo olevaan uudempaan lootaa. eikös noissakin ollut joku vm.ero "uudemman" ja vanhemman välillä. Quote Link to comment
UltraVW Posted January 27, 2005 Author Share Posted January 27, 2005 No jos jollain olis sellanen sit myynnis niin ostan sen pois(MIKA)??? Quote Link to comment
-tipi- Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 4,125 perä on kaikissa Typ3 lootissa. Eli löytyy irssinä ja heilurina. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Keulan kiinnikkeissä voip olla eroa, mutta nokkakappale on helppo vaihtaa - ittellä seurannut alkuperäisestä lootasta jäänyt nokkakappale jo kahden laatikon vaihdon, kun molemmissa on ollu erilainen kiinnitys runkoon. Vaihdetut lootat ovat siis olleet -69 4.38 -> -73 4.38 -> -67 4.13 ja jokaisessa on ollu erilainen kiinnitys mukana ja alkuperäinen nokkakappale on seurannut tuosta -69 -lootasta sittemmin -62 paksutolppaan. Puavo Quote Link to comment
Racing Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Keulan kiinnikkeissä voip olla eroa, mutta nokkakappale on helppo vaihtaa - ittellä seurannut alkuperäisestä lootasta jäänyt nokkakappale jo kahden laatikon vaihdon, kun molemmissa on ollu erilainen kiinnitys runkoon. Vaihdetut lootat ovat siis olleet -69 4.38 -> -73 4.38 -> -67 4.13 ja jokaisessa on ollu erilainen kiinnitys mukana ja alkuperäinen nokkakappale on seurannut tuosta -69 -lootasta sittemmin -62 paksutolppaan. Joo kyllä tuo tiedossa mutta sopiiko 60 luvun perävälitysosat sisälle vaikkapa 70 luvun puolenvälin lootaan? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.