jnj Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Olettekos leikelleet jousilattoja lisä joustojen toivossa? Inssi ei välttämättä tykkää, mutta tuleeko kestävyysongelmia.. Niinkun näin: http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=562&postdays=0&postorder=asc&start=0 Quote
HSuomi Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 En ole noin isoja tehny mutta vingulla jyrsin peukalonpään kokoiset lovet stopparien kohdalle. Niistä ei ainakaan katsari ole maininnu. Tuskin edes huomasi. Quote
Tanhis Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Niin no sama keskustelu on käyty samballa jossain vaiheessa ja siellä ei ollut silloin kuin itse sitä luin kenelläkään ollut kestävyysongelmia kyseisen notchaamisen kanssa. Eli jos teet kunnolla ja et jätä teräviä kulmia leikkauskohtiin niin homman pitäisi olla ok mutta katsarin päätettävissä onko laillinen. Itse olen miettinyt että pystyisikö tuon saman hoitamaan katkasemalla torsioputken ja kiertämällä sopivasti muutaman asteen ja sitten kemppiliimalla takaisin kiinni. Silloin ei ainakaan katsari pystyisi huomaamaan koko asiaa. Ja jos homma on toteutettu ammattitaidolla vahvikeputkea käyttäen niin ei varmaa pitäisi olla mitää ongelmaa. Mutta ongelma on sitten siinä että tuolla tavalla toteutettuna autoa ei pystyisi enää palauttamaan vakiokorkuiseksi. Quote
Pepe Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Hieman noita KCW:n lovia pienemmät, mutta saman malliset, on olleet käytössä vuosia, ei mitään kestävyysongelmia. Tosin latat ovat vakioita hieman paksummat säätölatat. Katsastuksesta mennyt läpi aina heittämällä. Quote
ARTO Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Menisköhän läpi jos tarkka katsuri tuntee kuplat tai kuplailija kertoo suikkapäälle ottaneensä vähän jousilaatasta materiaalia poisss jotta sais paremmin tonttiin?! Eli jos lakikirjaimen mukaan mennään,sallittua vai kiellettyä? Quote
Pepe Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Vastauksen Arto tietänee kysymättäkin :) Quote
mikan Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Itse olen miettinyt että pystyisikö tuon saman hoitamaan katkasemalla torsioputken ja kiertämällä sopivasti muutaman asteen ja sitten kemppiliimalla takaisin kiinni. Silloin ei ainakaan katsari pystyisi huomaamaan koko asiaa. Ja jos homma on toteutettu ammattitaidolla vahvikeputkea käyttäen niin ei varmaa pitäisi olla mitää ongelmaa. Mutta ongelma on sitten siinä että tuolla tavalla toteutettuna autoa ei pystyisi enää palauttamaan vakiokorkuiseksi. Tässä olis se hyvä puoli ettei rengas pääsisi tippumaan ulosjoustossa liian alas ("kääntyy auton alle vinoon"). Esimerkiksi mulla on kirpussa sen vuoksi hitsattu alapuolelle toppari rajoittamaan ulosjoustoa. t. Mika Quote
jnj Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 Itse olen miettinyt että pystyisikö tuon saman hoitamaan katkasemalla torsioputken ja kiertämällä sopivasti muutaman asteen ja sitten kemppiliimalla takaisin kiinni. Silloin ei ainakaan katsari pystyisi huomaamaan koko asiaa. Ja jos homma on toteutettu ammattitaidolla vahvikeputkea käyttäen niin ei varmaa pitäisi olla mitää ongelmaa. Mutta ongelma on sitten siinä että tuolla tavalla toteutettuna autoa ei pystyisi enää palauttamaan vakiokorkuiseksi. Tässä olis se hyvä puoli ettei rengas pääsisi tippumaan ulosjoustossa liian alas ("kääntyy auton alle vinoon"). Esimerkiksi mulla on kirpussa sen vuoksi hitsattu alapuolelle toppari rajoittamaan ulosjoustoa. t. Mika Eikä täällä tappaa tule tuo iskarin pituuskaan ongelmaksi. Kauheasti ei ole ainakaan minun iskareilla varaa ottaa joustoa enää syvempään. On siinä tietty vähän enempi vaan hommaa, melkein korin joustus nostamaan. Latan viilaaminen aika helppo homma. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.