Ketsa Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Red Paronin kisakamerasta kuvia: klo 2 ajokki valmiina ja kärryllä viimmeiset ohjeet testikuskilta "aika-ajossa" kolmas ruutu :-) PV keskittyneenä ennen lähtöä kuva jossa näkyy mainokset hyvin... boogeyn hyytymisen takia lähtö uusittiin boogeyt hinataan pois lämmittelykierrokselta PV Pekan imussa ensimmäisenä vikaa haettii vaihteensiirtäjästä koneen kilahduksen jälkeen pyttäriä tjooveri pjuuttonen savuttava kupla volkkari paras yritys- pytty & tiimi Quote Link to comment
Guest ville s Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 jarkko otit sitte mun hienosta ilmastointi laitteesta kuvan : ) http://www.arabuusimiehet.com/jarkko/vw ... G_8625.jpg on muuten sitte hyvä laitos vakkakin ruma... Quote Link to comment
joksa Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 jarkko otit sitte mun hienosta ilmastointi laitteesta kuvan : ) Eikös tuo wunderi kannata kiinnittää tuohon ritilään Quote Link to comment
Kurre Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 PV Pekan imussa Aikas pitkä imu ;^) Quote Link to comment
Ketsa Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Kuplasta syntyy piiiitkä imu.... Mutta, mahtui kuitenkin samaan kuvaan :-/ Quote Link to comment
Kurre Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Kuplasta syntyy piiiitkä imu.... Mutta, mahtui kuitenkin samaan kuvaan :-/ jopa ilman pelengiä http://www.pauck.de/marco/photo/stuff/p ... total0.jpg Quote Link to comment
Guest Jarkko Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 jarkko otit sitte mun hienosta ilmastointi laitteesta kuvan : ) Oli ikkuna just sopivasti raollaan että mahtu digiräpsyllä väliin niin en voinut enää hillitä itseäni. :) Quote Link to comment
Guest Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Muutamia kuvia. http://www.rymstigers.fi/index.php?file=galleria.php Quote Link to comment
Ketsa Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Ja minkäs tiimin kyytissä Mito tänä vuonna on ollut kameransa kanssa?!? Ei kai lasikuitupulkkakaan noin paljoa ilmaan allensa voi ottaa... ;-) Quote Link to comment
-MITO- Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Haha :D:D Ei päässy tänä vuonna mihkään :( ykspaikkasii ol herroilla autot. Quote Link to comment
Guest Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Kato, köyhiä tiimejä niin ei oo varaa ostaa ku 1 penkki ja vyöt. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 RedParon&PääKonePox Quote Link to comment
Guest Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 pitäisiköhän baroon-tiimille ostaa kannatuksen ja hyväntahdon vuoksi ensi kaudelle kierros titaaniventtiileitä........... Quote Link to comment
Ketsa Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Tai laittaa Pjeter tekemään 2-tahtinen motti? Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 http://jleskinen.net/urhon_ajot/Thumbnails.html Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Mitäs paronista muuta meni venttiilin mukana? Quote Link to comment
Ketsa Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Moottorin valmistajan maine ja tiimin kuskien kunnia... :-( Quote Link to comment
-tipi- Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Eli ei menny kun vena ;oP Quote Link to comment
Guest Toni I Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Turbo-teamin kisan tapahtumat voi lukea uudesta Tuulilasin Turbo lehdestä. Ensi vuonna tavoite viiden joukkoon ja voittoon tyytyväisiä ;-) Quote Link to comment
Ketsa Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Ahvenistolla oli tässä hiljan ihan oikeatkin kestävyysajokilpailut. Vertailua varten Endurance Saloon tulokset tästä. Haastetta jopa Laitisille :-) Quote Link to comment
Pekka Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Jahans, pitänee laittaa nelonen kuntoon. Quote Link to comment
Ketsa Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Turbo-teamin kisan tapahtumat voi lukea uudesta Tuulilasin Turbo lehdestä. Ensi vuonna tavoite viiden joukkoon ja voittoon tyytyväisiä ;-) Pari oikaisua liittyen tuohon juttuun: 1. Red Paronin autosta puhutaan oriveden hurjien tekeleenä. Orivedellä ei ole mitään tekemistä ko. auton tai tiimin kanssa. Auto kotipaikka on RUOVESI ja sieltä myös kotoisin 2/3 tapahtumassa autoa ajaneista kuljettajista. Kuvasta näkyvästä kylkimainoksestakin voi tavata Ruovesi- tekstin. 2. Auton taka-akselia väitetään 1302 kuplan taka-akseliksi. Auto tekniikkahan ei perinteisesti ole ollut mikään vahva osaamisen alue tuulilasi- lehdelle, joten korjataan tähänkin oikea tieto. Taka-akseli (kuten koko auton pohjalevy) on 1303S mallista. Eli uudemman mallin IRS jousilatat ja tukivarret. Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Tännehän voisi tai johokin saada jo URHO 2006 sääntöjä niin tietää jättääkkö väliin vaan alakaa rakentaan autoa. Toivottavasti säännöt on sellaiset että "harrastelijatkin" voivat osallistua. Quote Link to comment
Kurre Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Tännehän voisi tai johokin saada jo URHO 2006 sääntöjä niin tietää jättääkkö väliin vaan alakaa rakentaan autoa.Toivottavasti säännöt on sellaiset että "harrastelijatkin" voivat osallistua. Sisäpiiritietona kerrottakoon, että pakolliset monokokki -törmäystestit aloitetaan heti marraskuun alussa, jolloin myös testauskielto astuu voimaan. Järjestävän organisaation valtuuttamat henkilöt tulevat siis talleille tarkistamaan, että edes moottoreita ei päästä dynottamaan. Testauskieltohan poistuu 1.3.2006. Rengassäännöthän ilmeisesti ovat selvillä? Eli järjestävän organisaation valitsema valmistaja toimittaa kisaan kaksi vaihtoehtoa, joista tiimit voivat valita kumpaa haluavat kisassa käyttää. Toivottavasti tiimit ovat muistaneet toimittaa näytteet käyttämästään polttoaineesta järjestävälle taholle. Onko tässä vielä jotain epäselvää? Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Kurreha o iha selevästi huumorimiehii :D Quote Link to comment
Guest Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Laitetaan nyt tännekkin. Ne jotka eivät vielä pääse urhon_ajajat@yahoogroups.com sivuille, ottakaa yhteyttä maad914@hotmail.com tai tähän alle niin laitan kutsun. siellä keskustelua tulevista Urtseista. T.Mika Quote Link to comment
Guest Variant Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Laitetaan nyt tännekkin. Ne jotka eivät vielä pääse urhon_ajajat@yahoogroups.com sivuille, ottakaa yhteyttä maad914@hotmail.com tai tähän alle niin laitan kutsun. siellä keskustelua tulevista Urtseista. T.Mika Mika tarkoittaa siis tätä: http://groups.yahoo.com/group/urhon_ajajat/ Quote Link to comment
Guest Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Ohoh, kiitos pahis. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Anteeksi maalaisuuteni, mutta voisiko joku selventää hieman vielä. 1) Kyseessä on postituslista 2) Kun on kutsun saanut ja siihen vastannut niin postit tulevat omaan sähköpostiin, minkä ei tarvi olla mikään yahoo 3) Vai pitääkö viestit lukea tuolla http://groups.yahoo.com/group/urhon_ajajat/ Quote Link to comment
Kurre Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 1) kyllä 2) mikäli olet niin valinnut. Ei tartte olla yahoo 3) voit myös lukea viestit ko. sivulta Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Kiitos. Ihmettelin vain kun ajattelin että homma on kunnossa, mutta postia ei ole vaan tullut. Jospa sitä sitten alkaisi tulla tässä piakkoin. Quote Link to comment
Heebah Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Standard Racing tiedottaa: Tervehdys Urhot. Olemme osallistuneet Urhon ajoihin jo ammoisista ajoista lähtien ja parantaneet turvallisuusvarusteitamme pilttuumme ohella joka vuosi. Auton käyttöaste on suppea, vain se yksi päivä vuodessa ja muutama tallin lähistöllä suoritettava testilenkki, minkä vuoksi olemme pakotettuja pitämään kustannukset kurissa. Olemme kuitenkin onnistuneet joka vuosi osallistumaan tähän ylivertaisen hienoon tapahtumaan niin ajamisen, kuin oheistoiminnankin muodossa, mistä me kaikki kolme kuljettajaa olemme olleet kovin iloisia. Automme turvavarusteisiin lukeutuvat tällä hetkellä seuraavat asiat: Katsastettu 5 kg sammutin, WRC-luokan 6-pistevyöt (viime kauden peugeotin nolla-autosta, nyt leima loppu) VW:n kilpurista alumiinikaaret (ei enää fia-hyväksytyt, meniskö historicissa läpi?) Sport 2000-luokan Avonin slicksit (ei roadsport listassa) Ajopuvut (Johnny Armani, UFFin hyväksymät) Kuppipenkki (ei leimaa jäljellä). Kaljakoriin integroidut kaiuttimet Klippan-turvavyökiinnityksellä. Flake-pinnoitetut ajopäähineet. Näistä vain sammutin täyttää roadsport-luokan vaatimukset. Nyt uusien sääntöjen saavuttua Urhojen turvaksi on meidän valitettavasti luovuttava leikistä. Yhden päivän vuoksi meillä ei yksinkertaisesti ole mahdollisuuksia tarvittaviin investointeihin kalustomme päivittämiseksi uusien Roadsport-sääntöjen mukaiseksi. Turvavarusteet ja uudet renkaat ovat yhden päivän tapahtuman ollessa kyseessä melko kalliita. Ja on kyllä kuultu, että elämä on. Urhon Ajot oli meille ja varmaankin myös muille rata-ajosta ja hauskanpidosta pitäville halpa ja jännittävä tapa päästä mutkaradalle pikkubudjetilla saman henkisten pörryyttelijöiden kanssa. Nyt asiasta on tullut selvästi meille liian asiantunteva ja vakavahenkinen kilpailu, joka vaatii suurempia panostuksia kuin mihin meillä on mahdollisuus. Ikävää, mutta totta. Kivaa oli niin kauan kun se kesti. Kiitämme ja kumarramme syvään takavuosien Urhojärjestäjille, tapahtumissa on ollut hyvä henki ja loistava tunnelma. Toivomme todella, että Urhon Ajot jatkaa menestyksekästä kulkuaan yhtenä Suomen parhaista VW-tapahtumista. Standard Racing tulee säilyttämään jo lyhyessä ajassa mittavaksi kasvaneen Urhopokaalirivinsä hyvässä kiillossa ja kunniapaikalla. ––– Standard Racing, tiedotusosasto ––––– Quote Link to comment
Guest Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Moi Heepa Ikävä kuulla luovuttamisestanne. Olisi ehkä kannattanut lukea Urhon Ajot säännöt. Kuten on puhuttu, Urtsin sääntöjen POHJANA on roadsport säännöt. Olisi voinut kuvitella että noinkin luovalta tiimiltä olisi löytynyt ideoita kerätä puuttuvat sataset kilpurin päivitykseen. No, jokainen harrastaa sitä mikä kiinnostaa. Nykyisille tiimeille ei uuden säännön täsmennykset kuitenkaan oikeasti maksa merkittävästi. Mika Quote Link to comment
Kurre Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Arvoisa team Standard, Älkää vielä heittäkö pyyhettä kehään vaan ehdotuksia sääntöihin kehiin. Olen minäkin siellä vielä sanani sanomassa. Kustannusten nousu ei välttämättä ole sitä mitä ensin laskee. Ei saa hosua. Quote Link to comment
Guest Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Ootteko oikein akk:n kanssa keskustelleet jotta saatte tehdä niille ehdotukset säännöistä vai menisikö kuitenkin toisinpäin että akk sanoo ja urhot on lakki kourassa nöyränä katsomassa kun säännöt kopioidaan Endurance Racing -luokasta ilman myyntivelvoitetta? ....tuli vain mieleen kun Urhot on kaiketi kanssa harrasteluokka....?? Sinänsä on käsittämätöntä että tällainen kohu on pitänyt nostaa osasyynä siitä että tämän vuoden kisassa varikko'muurilla' tankanneista joku/jotkut eivät jostain syystä voineet noudattaa järjestäjän toivomusta sammuttimesta? (ei välttämättä pääsyy, mutta ehkä naula arkussa sääntömuutoksiin?) Bensan kanssa ei yksinkertaisesti VOI leikkiä. Samoin kuten kaikki sammutuspeite+palovaroitin+akvaariokeskustelut toisella boardilla nostavat ainakin meikäläisellä niskavillat pystyyn! Vissiin porukka on ihan oikeasti unohtanut mitä tapahtu Korsikalla 1986?! Olisiko ollut silleesti jotta kuljettaja+kartanlukija paloivat hengiltä kun eivät ehtineet edes vöitä avata. No tähän toki viisaat sanoisivat että kannattaa ajaa ilman turvavöitä. ...niinpä.... Quote Link to comment
Guest Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 ikävää et heeban hieno tiimi olis lopettamassa. Hirveä purnaus näistä sääntö muutoksista on tullu, mut kai kaikki tajuaa sen että alussa kun ajettiin huvin vuoksi ja leikkimielellä. Niin kierros ajat olivat yli 2min.. ja kokonaiskierrokset 70-80/6h Tänä vuonna nopein ajoin 1.35.. ja kokonaiskierros määrä tais olla 170kierrosta. Siis mikään ei ole muuttunut vuosien saatossa..? Ja asenne " ohi ei päästetä ja mitä peileillä tekee" on yleistynyt kovasti. Janne Mäkinen Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.