Jump to content

URHOT TULEE, OLE VALMIS


Guest maad914

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Mika Raussi

Eiks tohon ala pian tehä mieli taivuttaa jotain sopivaa isompaa laakeriliuskaa jyrkemmälle mutkalle ja pätkästä päästä? Liekkö edes kovin todennäköstä onnistua.

Link to comment
Guest Toheltaja

no eipäs riemuita vielä. Laakerit tulee pikana huomiseen iltaan tai perjantai aamuun mennessä. Motti sitte kasataan runkovalmiiks perjantaina himoksella jos ei muuten keksi.

 

kävi jo mielessä 2" kaulalla jotkut veivit, ois pitänny hiotuttaa akseli, hommata veivit, laakerit, mitata sylinteriputket taas uusiks, tehdä tönärit uusiks yms. Ei kivaa sekään.

 

Peemies: voitte ohittaa suoralla jos haluatte, kurvin tullen ajetaan vielä yks vaihde loppuun kun te jo jarruttelette ;) Mennään kato ohi kans.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Mistään en löytäny kohtuullisella työllä, että missä tää nyt sit on? Vähän houkuttais jopa tulla paikalle ja jos yötäpäivää töitä tekis, niin vois ehkä ilmapelilläkin päästä, mut sitä mie en sentään rupee tekemään.

Link to comment
Guest Toheltaja

Ketsalle sikspäkki säästetyistä rahoista, sain kivasti alea rikun kautta. Onks merkillä väliä?

 

Viimeyönä kahden aikaan sain koneen kasaan ja lootan nippuun, löytyy jopa kaikki 6 vaihdetta. Vielä kun ne löytyis holtittoman kepin päästä kabiinini puolelta niin avot. Säätöiskaritkin o alla jo... Muutamia lisämittareita kabiiniin ja kone/loota paketti paikoilleen. Sitte testaamaan. Toivottavasti kaikki skulaa :)

Link to comment
Guest Sami Lahtimaa

Tuo kuva on melkein niinkuin viime vuodelta... vieläkö tulis kaatamalla vettä. Ja puttonen huutelemaan ikkunasta että oisko kellään jarrusylinteriä lainaan ku pitäs päästä radalle...

Link to comment

Kiittää ja kumartaa syvään T.Puttonen&Hiase poikien suuntaan.

 

J:kylä-Hönölä-H:Ki-T:re-Nokia-mitälie-Hönölä-J:kylä ToytaExpress pudotti hetki sitten puuttuvan possuosan tontille ja Urho näyttää sen johdosta taassa hyvältä :-) Huomenna keulaa vaakalle, ylihuomenna ajokki nelipyöräsuuntaukseen ja sitten onkin enää muut murheet huolena...

Link to comment

Mikäli päätätte luovuttaa niin osallistumismaksu ja lippumies pitää hoitaa paikanpäälle joka tapauksessa.

Kaikki joukkueet jotka ovat ilmoittautuneet ovat kyllä tietoisia asiasta.

 

Urtsin järjestäminen on mahdollista vain näin.

 

T.Mika

Link to comment
Guest Toheltaja

Urhoon on tulossa polttariporukka about klo 13-14. Sankari pitäis saada jonkun nopeahkon auton kyytiin muutamiksi kierroksiksi. Ukolla on kypärä ja hanskat porukan järjestämänä. Voi olla että laittavat vielä siteen silmillekin...

 

 

Jos on paljon tuplapenkillisiä autoja niin saa ilmoittautua, kenelle sankari laitetaan kyytiin. (ajattelin vaan jos me taas keskeytetään ennenkuin noi tulee paikalle ;)

Link to comment

TIEDOTE urholaisille!

 

Aikataulu:

 

9.00-11.00 Vapaata ajelua radalla.

10.00 ohjaaja kokous

11.30 lähtö ( turva-auton perässä )

17.30 Ruutulippu

 

Muistaahan kaikki tiimit että ahvenistolla on 100bp melu raja.

 

Käytettäjät liput:

 

Keltainen: Vaara radalla, noudatetaan varovaisuutta.

 

Punainen: Ajo keskeytetty, aja varovasti varikolle.

 

Musta: henkilökohtainen poisto, tekninen vika tai tunaroiti ajon aikana.

 

Sininen: päästä nopeampi ohi.

 

T: Janne Mäkinen

Link to comment

Eilen kännykällä mitattiin 50cm 4500rpm 45 asteen kulmassa pakarista erilaisista autoista äänenpaineita, tässä pikaisia tuloksia jotka eivät tosin varmasti absoluuttisen tarkkoja ole:

 

Stroker ja tupla-hideout: 110db

Fiat Brava 1.4: 92db

Alfa 156 2.0: 91db

Kupla sisältä matkalla himokselle, kuskin korvan kohdalla: 103 db

 

Viime vuonna tuo meidän biili oli yksi hiljaisimmista rataa kiertäneistä, ja nyt samat vaimentimet: silti 110db?

 

Eli tuon mittauksen perusteella ilmajäähdytteiseen pitäisi laittaa ainakin pari-kolme isoa vaimenninta peräkkäin että 100db alittuisi? Vakioputkistokin taitaa olla kovaäänisempi. Tuo tupla-hideout kun on selvästi hiljaisempi kuin esim. Mondo (halppis-fatboy), tuplaturbot ym.

 

Noo, ihmetellään lisää tai patentoidaan lisää vaimentimia, ei vaan taida tallissa olevat kymmenkunta pönttöä riittää 100db:iin.

 

Puavo / DWL

Link to comment
Guest Toheltaja

meillä oli 914 käärmeenpesän ja kahden simons vapaavirtauspöntön (2"x 30cm) kanssa viimevuonna 103dB, ja putket sojotti eri suuntiin auton sivulle takahelman alta. Tänävuonna kannesta on putkea noin 40-50cm ja perässä 2,5" dynomax per 2 sylinteriä. Saa nähdä mitä tulee. Pitäis olla hitosti hiljaisempi ku vaimennin on kolmella kammiolla, mutta tiedä häntä ku tuo primääriputkikin o noin hiton lyhyt verrattuna edelliseen malliin. Sorvailin tossa jo vaimentimen ulostulon sisään tommosen 30cm pitkän tankon johon kiinnitetään ritilä jossa palovillat välissä. Eli takaa ku kattoo ni ulostulosta näkee 2 vastakkaista D kirjainta. Voi auttaa tuonkin meluihin. No mitataan ensin kuintekin ennenku viritellään.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...