Racing Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Mitkä nokan speksit,kellään nokkakorttia ? Ei löydy luetteloista kyseistä mallia. Quote Link to comment
DOODAH Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 engle 160 cam ex97-52...in60-84...dur 328...lift@cam .433...108 centerline.. heck of a cam!!//ss Quote Link to comment
Guest Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 just soppeli katunokka :) Quote Link to comment
Tutkija Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Ja kun ois edes noinkin vähän asteita,mittailtiin vaan yhtä uutta w160 koneessa paikallaan niin asteita 350 oli 0,006 tuuman (0,15mm) venttiilivälyksellä minkä nokkakorttissa on annettu... 0.050 tuumilla(noin 1,25mm) nostolla löytyi kyllä nokkakortin ajoitusasteet... Quote Link to comment
Racing Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Jep,aika ylävetoinen olikin 69x87 moottorissa 3,4kg painavan vauhtiksen kera ;-) Onko tää joku tosi vanha malli vai mikälie kun ei oo koskaan tullut vastaan ennemmin. ? Quote Link to comment
Tutkija Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Uusvanhatuotantoa,vanhan w-nokkasarja rajuin nokka joka on rantautunut tänne Suomeen vasta muutamia vuosia sitten. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Juuri tollasia nokkia kannattaa kaikkiin katupeleihi ja jokkikseen laittaa ..... tai si ei =) Quote Link to comment
Guest Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 johan taalla taannoin naurettiin mulle ja haukuttiin valehtelijaksi ja ties miksi fysiikan lakien rikkojaksi kun ajoin 345 asteista nokkaa kadulla 1600 padassa keskikaasarilla :) Hyvin se toimi, varsinkin ylhaalta ;) Parhaat kritiikit tuli joltain joka osasi kertoa ettei noin isoa nokkaa voi olla, koska se on niin liki 360 astetta joka olisi koko ajan auki.... :D Quote Link to comment
tc125a Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Löytyykö keltään tehtaan nokkakorttia tälle uustuotanto w-160 (350")nokalle/ toimivaa ajoitus vinkkiä. Tullut yhdestä jokkiskoneesta jossa oli nokka päässyt liikkumaan. Nytten nokka yhdessä 90,5X64 padassa joka 2.22 kankisuhteella. Niin ja millaisilla jousipaineilla on porukka ajanut tätä nokkaa, tämä tulee perus 1.1 keinareilla. Quote Link to comment
mikko k Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 engle 160 cam ex97-52...in60-84...dur 328...lift@cam .433...108 centerline.. heck of a cam!!//ss Tässähän nämä ajoitukset sun muut on jo mainittuna. Quote Link to comment
tc125a Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 DOODAH kirjoitti: engle 160 cam ex97-52...in60-84...dur 328...lift@cam .433...108 centerline.. heck of a cam!!//ss Tässähän nämä ajoitukset sun muut on jo mainittuna. OK. Tarkistin vain pitääkö paikkaansa ,kun googlettamalla löysin tälle vähän eri specsit joltain brasilialaiselta vw foorumilta. Quote Link to comment
mikko k Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 ShopTalkForumilta löysin saman tekstin kuin Doodah. Muuta tietoa mulla ei ole. Voihan tuota kysyä myös Engleltä jos haluaa. Todella raju nokka kuitenkin 1647cc koneeseen. Vaatinee korkeaa puristussuhdetta että toimii ja tuottaa tehoa noinkin pienessä koneessa. Jenkit ilmoittaa nuo asteet 0,05" eli 1,27mm nostoilla. Voihan sitä astepyörällä tutkailla, että millaiset asteet sieltä oikein tulee. Quote Link to comment
Racing Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 Nokasta on olemassa uudempi ja vanhempi malli kuulemma,Engle on muuttanut arvoja välillä. Quote Link to comment
x-pj Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Tuolta löytyy http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic ... 15&t=23879 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.