SePi Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 Katsastaja sanoi että kyllä :-) Nyt on nämä puuhakilvet paikoillaan ja varsinaiset lähtee Trafilta tilaukseen kunhan saadaan kassaan katetta. Haluttu kilpi on vapaa. 10 Quote Link to comment
Guest jallis Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 on se melkonen seppä.hieno on peli Quote Link to comment
pantse1 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Minkälaiset on ajokokemukset olleet sleeperillä, onko vastannut odotuksia? Quote Link to comment
SePi Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 (edited) Minkälaiset on ajokokemukset olleet sleeperillä, onko vastannut odotuksia? Harmi kun tuli nämä syksyn kelit liian aikaisin. Hetihän tuo paljastuu, kun kääntää virta-avaimesta, mutta parkissa menee tavis kuplasta. Moottori ei ole vielä säädöissään ja sisäänajossa vasta. Ajettavuus ja nimenomaan ohjaus on positiivinen kokemus. Ohut ratin kehä ei suosi oikein kurvailua ja penkissä pysyminenkin on vähän niin ja näin, mutta hanskat auttaa ja suht kireälle jäävä turvavyö. Oli mielenkiintoinen työmaa saada kaikki pienet diodisysteemit pelittämään MSD:lle ja bensapumpulle ja öljysysteemien vuodot lakkasi vasta teräsholkkien vaihdolla. Mulle uusi kokemus on tuo kierrosherkkyys. Kevyt vauhtipyörä ja JPM vääntönokka tuntuu kuin moottoripyörää käskisi - mutta terävien hidasteiden ylittäminen on hankalaa, ettei hyöki kun jalka vähän värähtää. Tosin ne ylittyy tyhjäkäynnilläkin ilman kaasun painamista. Ensi keväänä vien auton Jyväskylään säädettäväksi ja dynottavaksi.Tulevana talvena hifistelen saman levyisen lokarin oikeallekin puolelle ja käyn läpi tihkuvan vaihteiston. Kyllähän tuo maksoi meikäläisen pussille ihan liikaa, mutta nyt ei tarvii vanhainkodissa valittaa toteuttamattomia haaveita Edited September 30, 2014 by SePi Quote Link to comment
Ketsa Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Hyvältä näyttää. Virtaa ja hermoja loppuviimeistelyyn! Tuleeko kilveksi "SEP-1" ? Quote Link to comment
SePi Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Hyvältä näyttää. Virtaa ja hermoja loppuviimeistelyyn! Tuleeko kilveksi "SEP-1" ? Kilpi tulee auton mukaan, ei tekijän... Quote Link to comment
SePi Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 VW-59? T. Dennis Aika lähellä! BUG-59 oli vapaana ja tulossa 5 Quote Link to comment
Tanhis Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Aika lähellä! BUG-59 oli vapaana ja tulossa Mites tää nyt menee jos haluaa jonkun tietyn kilven eli rahaa pöytään ja saat minkä haluaa. Tai onko tähän olemassa joku systeemi millä saa jonkun muun kun autossa alunperin olleen kilven. Quote Link to comment
SePi Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 (edited) Mites tää nyt menee jos haluaa jonkun tietyn kilven eli rahaa pöytään ja saat minkä haluaa. Tai onko tähän olemassa joku systeemi millä saa jonkun muun kun autossa alunperin olleen kilven. Hinta on järjetön, mutta se kuulemma menee lasten liikenneturvallisuustyölle. Täältä vaan ohjetta ja tilaamaan. Sitä en sitten ymmärrä, miks ei saman tien vois olla ihan vapaita kirjain/numerojuttuja, koska luulisi tietokoneen ja ihmisen lukevan ne siinä missä jotku rajatut kirjain+numero sarjatkin. Tämä voisi olla liian liberaalia ja hauskaa Suomen maanteille ja edittinä, että kilpi tosiaan jää seuraamaan autoa, ellei sitten maksa uudelleen ja siirrä uuteen. Edited October 2, 2014 by SePi Quote Link to comment
Tanhis Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Eli muutosta asiaan ei ole tullut. Quote Link to comment
pantse1 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Ajettavuus ja nimenomaan ohjaus on positiivinen kokemus. Mulle uusi kokemus on tuo kierrosherkkyys. Kevyt vauhtipyörä ja JPM vääntönokka tuntuu kuin moottoripyörää käskisi - mutta terävien hidasteiden ylittäminen on hankalaa, ettei hyöki kun jalka vähän värähtää. Tosin ne ylittyy tyhjäkäynnilläkin ilman kaasun painamista. Ensi keväänä vien auton Jyväskylään säädettäväksi ja dynottavaksi.Tulevana talvena hifistelen saman levyisen lokarin oikeallekin puolelle ja käyn läpi tihkuvan vaihteiston. Hammastanko-ohjaus kiinnostaa itseäkin. Hyvä tietää, että tuolla saadaan selkeää parannusta aikaan. Tuttuja tuntemuksia nuo ajamiseen liittyvät seikat, kun tuplakaasarit tuppaa vastaamaan herkästi pieniinkin liikkeisiin tyhjäkäynnin tuntumassa :) Itselläkin on JPM:n nokka, ja sitä voi kyllä liputtaa varauksetta. Hyvä vetoalue ja reilusti huipputehoa. Rullilla sitten viimeisetkin säädöt kuntoon, niin kyllä kelpaa ajella! Quote Link to comment
-Alex- Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Tuttuja tuntemuksia nuo ajamiseen liittyvät seikat, kun tuplakaasarit tuppaa vastaamaan herkästi pieniinkin liikkeisiin tyhjäkäynnin tuntumassa :) Mutta läppärungoilla sit jo tulee tunne että nousee eturattaat ilmaan :) Näin kuultu... :D Quote Link to comment
kuplatin Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 BUG-59 on kyllä hauska kilpi tälle, hyvä valinta! Muistan joskus nähneeni Hyvinkäällä porschen jolnka rekisterinumerona luki II-II eli ii-11.. Oli "hiukka" hämäävä ensivilkaisulla.. ;) Quote Link to comment
Tanhis Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Tai sit vetää täysin nörtiksi ja laittaa 59 binäärilukuna kilpeen III-011 ei tainnut vaan saada nolla olla eka numero. Quote Link to comment
SePi Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 BUG-59 on kyllä hauska kilpi tälle, hyvä valinta! Muistan joskus nähneeni Hyvinkäällä porschen jolnka rekisterinumerona luki II-II eli ii-11.. Oli "hiukka" hämäävä ensivilkaisulla.. ;) Mulle jäi mieleen jotenkin vielä enemmän se kuljettaja(tar) joka sitä porschea ajelee Puumalassa... Quote Link to comment
SePi Posted July 14, 2016 Author Share Posted July 14, 2016 Nyt tämä on lopulta säädetty ja koeponnistettu Odotetut numerot piirtyivät tulosteeseen. Nätti pörinä tuolla 7000 kohdilla! Sytkälle tarvitaan vielä ennakkoa aikasemmaks ja se hoituu pian löysemmillä jousilla 7 Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 Sait ne keinutkin kuntoon, mitä toimenpiteitä teit? Ja muutitko mitään jos vaihdoit vain kuluneet keinut? -Mikko- Quote Link to comment
SePi Posted July 15, 2016 Author Share Posted July 15, 2016 Sait ne keinutkin kuntoon, mitä toimenpiteitä teit? Ja muutitko mitään jos vaihdoit vain kuluneet keinut? -Mikko- Totesimme, että kansissa (uudet DRD L7) oli eroa joko valussa, tai venttiilien asemoinnissa millin verran ja geometria ei ollutkaan identtinen 1 - 2 puoleen. Pukkeja madallettiin ja tönäreitä lyhennettiin. Ihmeen höttöä olivat myös keinut ollakseen karkaistuja. Nyt on pysynyt välykset kohillaan ainakin tämä 500 kilsaa, jonka oon ajellu rempan jälkeen. Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 16, 2016 Share Posted July 16, 2016 Mun scateissa oli samoja kulumajälkiä viime talven pannurempan yhteydessä havaittavissa. Ei läheskään yhtä vakavia kuin sulla mutta silti. Keinujen puslat oli myös väljät, joten vaihdoin hyllyssä maanneisiin Autocrafteihin ja kiillotin keinujen tassut peilipinnalle kun ajattelin kuluman johtuvan siitä, että koskettavat pinnat olivat liian karkeita. Että öljy ei oikein tee tehtäväänsä välissä. Ne on ainakin toimineet tämän kesän ajeluissa n.1500km. Voi olla, että materiaalit eivät ole näissä 200-300 keinuissa niin hyvää kuin pitäisi tai karkaisu ei toimi vaan pitäisi ostaa bergit tai jpm.t. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.