JM Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Onko tästä minkälaisia kokemuksia? http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=522 Myöskin kiinostaa minkä kokoinen on venturi 45mm kitissä? Quote
metake Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Osaiskohan Mopo-Sport kertoa: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 04?theme=5 Quote
pantse1 Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Weber idf44 update-sarjassa ainakin on 38mm sisäkurkut. Itsellä sarja hyllyssä, mutta menee paikoilleen vasta ens kesänä. 1 Quote
beetlemania Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Lähinnä tuo drla 45 kitti kiinnostaa, onko tullu kokemuksia porukalle ? Mitenkä muuttuu käytös ajolleen, mahdollisesti sijoituksen arvoinen sarja ? Cb:lläkin tuota myynnissä ja 38 venturilla. Quote
Guest Jeeves Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Ei kokemusta käytöstä, mutta CB:n virallisella jälleenmyyjällä Aircooledilta löytyy hyllystä päivän toimitusajalla: http://aircooled.fi/tuote/2329/dellorto-update-kit-45mm-cb Quote
beetlemania Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Ulkomaan sivuilta löytyy ylistäviä kokemuksia, suomesta ei vielä. Itse ostin aikanaan uudet dellortot ja ne olis kiva herättää henkiin. Nämä kaasarit maannu reilun 10 vuotta. Ruiskutekniikkaan en vielä lähe ... Aircooledin otan kyselyyn. Quote
metake Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Dellortosta ei ole kokemusta, mutta Weberistä vastaavalla kitillä kyllä. Erään hyvinkin paljon kaasuttimista perillä olevan henkilön kommenttia lainatakseni, niin "noilla päivitetään kaasuttimet 60-luvulta 2000-luvulle". Pelkkää hyvää sanottavaa kyseisestä setistä pelkästään, yhtään negatiivista asiaa ei tule mieleen. Alavääntö parani, vaikeasti säädettävän siirtymäkohdan (tyhjäkäynti piiriltä pääsuutinpiirille) takeltu katosi kokonaan, kaasuun vastaavuus parini, siinä muutama asia joihin kiinnitin huomiota. Quote
beetlemania Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Kiitoksia Åke vastauksesta. Melko varmasti dellortoilla samantapainen muutos. Täytyy sarja hommata ja kokeilla kun kone valmistuu. Quote
Guest Tuomo Posted February 18, 2018 Posted February 18, 2018 Onko kukaan laittanu noita update kittejä kiinan Webereihin? Onko tuo Fajs niin tarkka kopio että ovat yhteen sopivia? Quote
Tutkija Posted February 18, 2018 Posted February 18, 2018 31 minutes ago, Tuomo said: Onko kukaan laittanu noita update kittejä kiinan Webereihin? Onko tuo Fajs niin tarkka kopio että ovat yhteen sopivia? On molempiin kysymyksiin. Quote
Guest Tuomo Posted February 18, 2018 Posted February 18, 2018 Ok. Taidanpa sitten tutustuu tuohon merkkiin. Quote
P_Valtonen Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 Wanhan aiheen up-up Kuvien mukaan uudessa "reikäputkessa" on 7x reikä. Kukaan mitannu mikö on näiden koko? Entä keskireikä ko putkelle? https://www.cbperformance.com/product-p/6456.htm Quote
Racing Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Millaisia käyttökokemuksia näistä on ”pienemmissä” moottoreissa olisi 1915 koneeseen menossa 2x45 Drla sarjaan jolloin normaali sisäkurkun koko 32-34 ja näissä sarjoissa on 38mm meneekö kone hengettömäksi ala ja keskialueelta? Quote
Racing Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Jenkkifoorumeita lueskellessa haukkuvat noita sarjoja huonoiksi ja toimimattomiksi suurin osa. Ostettuna nyt 40 ja 45 molempiin sarjat. Mietin tässä vain johtuuko ne toimimattomuudet liian isoista sisäkurkuista se kun on näissä sarjoissa omansa. Quote
Sekajuna Posted November 13, 2023 Posted November 13, 2023 Oma kokemus 1678cc (eli 88mm männillä) koneesta. W120 nokka, rajusti kairatut isoventtiili kannet, käärmeen pesä + 40:set tellervot nurkissa. Alavääntö parani reilusti ja yläpäästä hönki reilusti paremmin. En muista minkä kokoiset sisäkurkut oli paikallaan ennen update kitin asennusta, mutta suuttimia sai joka tapauksessa suurentaa reilusti. = Oli joka euron arvonen päivitys. 1 Quote
pas2 Posted August 7 Posted August 7 Upataanpa tätä kysymyksellä, että miten nuo updeitatut säädetään? Quote
Tutkija Posted August 7 Posted August 7 12 minutes ago, pas2 said: Upataanpa tätä kysymyksellä, että miten nuo updeitatut säädetään? Aivan samalla tavalla kuin muutenkin,suuttimia vaihtamalla. Quote
pas2 Posted August 7 Posted August 7 Tarkennetaan, että mitä tuosta "ylimääräisestä" ruuvista säädetään kun vanhoissa ei sellaisia ole. Quote
Tutkija Posted August 7 Posted August 7 (edited) Läpän ohivirtauskanava oletusarvoisesti tuo on aina kiinni. Ja kyllä se on toisissakin,on vaan sen tulpan alla piilossa. Edited August 8 by Tutkija Quote
Paussi11 Posted September 30 Posted September 30 (edited) Muokkasin kuvaasi vielä sen toisen ohivirtaus ruuvin paikan. Siinä on tuollainen pehmeästä materiaalista oleva tulppa ja alla on ruuvi. Näillä ruuveilla saadaan hienosäädettyä kurkut virtaamaan yhtä paljon. Yleensä näitä ruuveja joutuu säätämään auki siinä tapauksessa jos läppäakseli on päässyt vääntymään jolloin toinen läppä ei enää sulkeudu kunnolla. Toinen on, läppää ei ole oikein keskitetty. Ratkaisu on avata toista ruuvia jolloin saadaan virtaus tasattua. Parempi vaihtoehto on uusia kaasuläppä akseli jos kieroutta on. Ja/tai keskittää kaasuläpät oikein (näissä on yllättävän paljon säätövaraa) Mulla on useampi näitä Drla kaasareita, kaikissa ollut tuo tulppa paikallaan. Tulpan saa helposti pienellä poranterällä porattua. Mutta ruuvit on aina jämähtäneet kovaa kiinni. Öljyllä liottamalla ja kuumailmapuhaltimella varovasti lämpöä niin lähtee ruuvi aukeamaan. Edited September 30 by Paussi11 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.