Jump to content

koottavat Fuchsit


Recommended Posts

Posted
Köyhälle kaikki on kallista :D

 

No seon kyllä totta, onneksi on nää rahamiehet erikseen!!

 

Noita Kerscher tyyppisiä kiinakopioita saa useammastakin paikasta, mutta kuvio tossa keskiössä on aivan perseestä. Lindseyn versiossa on se hyvää, että ne tekee kopionsa aitojen fuchsien keskiöistä.

 

Tota vois tietty itsekkin yrittää, jos jostain löytyis setti paskoja fuchseja.

Posted

Halvalla pitäis saada ja ei käy kuin täydellinen uudenveroinen vanne... ;)

 

 

Köyhälle kaikki on kallista :D

 

No seon kyllä totta, onneksi on nää rahamiehet erikseen!!

 

Noita Kerscher tyyppisiä kiinakopioita saa useammastakin paikasta, mutta kuvio tossa keskiössä on aivan perseestä.

Posted

eikös joku viisas kodinkonekauppa todennut, että se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa?

 

ja jos nyt ihan tosissaan mietitään, niin on se 3kdollaria + rahdit ja tullit/alvit aikapaljon jo vanteista. Että jos jollain ihan oikeasti olisi jotain vaihtoehtoa, niin kuunnellaan... ;)

Posted

Et kyllä tonnilla tai vajaa kahdella saa 3 osaisia fuchseja mistään neljän satsia, kun kolmiosaisia fuchseja kun erittäin harvakseltaan käytettynä myynnissä ainakin vielä. Valitan, tämä on totuus...joskus ollut ebayssa porschen omia vakioita 3-osaisia vanteita n. 1000 eurolla koko satsi..

 

Enpä itsekään ole rahamies, mutta jaksan säästää useimpiin osiin...

Posted

Ideanahan lähinnä kiinnostaisi tollanen fuchs keskiö hitsattuna tyhjään vannekehään, juuri kuten Lindsey P2 mallissa, noissa kolmiosaisissa tulee pultit ikävästi näkyviin.

 

12763089.t.jpg

porsche911RSR.jpg

 

tässäkin on keskiö otettu alkuperäisestä, ja hitsattu tyhjään hoopiin kiinni.

 

http://www.minitruckinweb.com/tech/whee ... to_03.html

 

näin ikään.

 

muutoinhan ton voisi kotikonsteinkin aika pitkälle saattaa, mutta onnistuuko hitsaus vastaavasti suomessa?

Posted

muutoinhan ton voisi kotikonsteinkin aika pitkälle saattaa, mutta onnistuuko hitsaus vastaavasti suomessa?

Tuolla joskus teettäny omia vannetöitä ja ollut tyytyväinen.http://www.l-weld.fi/index.html Siellä saattas onnistua tuollainenkin homma. He pystyy oikomaan aluvanteen hitsauksen jälkeen paremmaksi kuin moni vanne uutena.

Posted

Esim.BBS kasattavien vanteiden osia on Nordcast niminen pulju tehnyt Virossa..

Kaiffari koneisti joskus, osien tiiviste/naama pinnat valun jäljiltä.

Voi olla että ovat valaneet fukkejakin?

 

-Pete-

Posted

Joo, ihan hyvä idea oon myös käyttänyt l-weldillä oijottavana, ja tuli tosi hyvää jälkeä, noita tyhjiä kehiä saa ostettua uutena ettei tarvi vanhasta alkaa vääntämään.

Guest Toheltaja
Posted

vakiofukeista jos meinaat leipoa niin älä suotta. Ei oikeen osu 15, eikä 16" bbs tai vastaavan kehiin kovin hyvin... Pitäs olla enemmän matskua keskiössä.

Posted

Joo, ihan varteenotettava vaihtoehto, ainakin hinnanpuolesta, vaikee vaan sanoa miltä näyttää luonnossa.

 

Kyselin itseasiassa jo vähän alustavia hintoja tyhjille kehille. ja siis ei kasattaville kehille vaan tollasia billet hoopeseja, kahhotaan mihin tää tästä kehittyy.

Posted

Mikäs tässä oli se perimmäinen ajatus, että pitäis tehdä irtopalikoista, jos kuitenkin hitsataan kiinni, ettei jää pulttikiinnitteiseksi? Miksei perinteinen 1-osainen vanne?

Posted
Ideanahan lähinnä kiinnostaisi tollanen fuchs keskiö hitsattuna tyhjään vannekehään, juuri kuten Lindsey P2 mallissa, noissa kolmiosaisissa tulee pultit ikävästi näkyviin.

 

muutama posti ylempänä,,

Posted

Niin, en itsekään ymmärrä hitsatuiden vanteiden perään, vai eikö ole kokoja riittävästi 1-osaisissa?

 

Ideanahan lähinnä kiinnostaisi tollanen fuchs keskiö hitsattuna tyhjään vannekehään, juuri kuten Lindsey P2 mallissa, noissa kolmiosaisissa tulee pultit ikävästi näkyviin.

 

muutama posti ylempänä,,

Posted

Vastaavilla vanteilla on ajettu muutamakierros rataakin, ja ovat vielä ihan nipussa, jotta miksei? Mitä tarkoitat Alex 1-osaisilla, tehtaan vakiota?

Posted

Niin siis ainakin itse ajattelin lähinnä Braid:n tekeleitä, ja eikös aitoja fuchsejakin aloitettu uudelleen tekemään.

Posted

Braidit oikein laadukkaat replikat, mutta ei taida olla 17" kokona, mun tarkoitusperiin sopivaa vannetta taitaa olla vain Lindseyllä, tai TDWllä. Jos haluaisin vakiovanteita, olisin sellaiset varmaan jo ostanut.

Posted
Braidit oikein laadukkaat replikat, mutta ei taida olla 17" kokona

Ei löydy, 16" x 11" suurin mitä löytyy.

 

Jos haluaisin vakiovanteita, olisin sellaiset varmaan jo ostanut.

Paitsi jos et tiennyt että niitä saa taas uutena ;)

 

Alkuperäistä löytyy 17"x9", mutta jos orkkiksista kelpaa ainoastaan keskiöt, niin sitten noi ei varmaan tule kyseeseen?

 

http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=603&L=1

Posted
Niin, lähinnä että onko vakio fuchseissa järkihintaan riittävän isoja kokoja? Epäilen ettei ei..

Järkihinta on aika venyvä käsite, mutta 19" x 11" koko on suurin mitä löytyy, harva taitaa tarvita kuitenkaan suurempaa?

Posted
tossa on kaikki alkuperäiset koot ja offsetit

Siis mä en tarkoittanut nyt mitään possuun alkuperäisenä saatavia, vaan sitä mitä alkuperäinen valmistaja, eli OTTO FUCHS KG nykyään valmistaa. Eikai tässä nyt mitään alkuperäisiä porsaan vanteita oltu alunperinkään hakemassa?

Posted

Jos vakiosta ja alkuperäisistä puhutaan, niin oon yleensä käsittänyt sen alkuperäisasennus tyyppisenä asiana, en näkisi että nuo jälkituotetut koot on millään tavalla alkuperäisiä.

 

Mutta totta, alunperinkin piti lähteä hakemaan jotain aiwan muuta.

 

Laitan sit kuvii kun saadaan räjittyä kasaan;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...