Jump to content

Hebsterin sekalaiset projektit..

Recommended Posts

Posted

Tähän asti olen luottanut taiteelliseen silmään ja mittanauhaan. Eilen piti vaan testata laserilla miten kierossa se on. Näyttikin tosi suoralta! 🥰

2550186.jpg

Jatkossa kyllä kumminkin edelleen luotan silmäilyyn ja mittanauhaan... Eilen taas ilmanotto ritilöiden paikkojen hakua.

2550193.jpg

• Like 8
Posted
11 hours ago, Hebster52 said:

Tähän asti olen luottanut taiteelliseen silmään ja mittanauhaan. Eilen piti vaan testata laserilla miten kierossa se on. Näyttikin tosi suoralta! 🥰

2550186.jpg

Jatkossa kyllä kumminkin edelleen luotan silmäilyyn ja mittanauhaan... Eilen taas ilmanotto ritilöiden paikkojen hakua.

2550193.jpg

Ei todellakaan mikään helppo projekti, mutta hieno siitä kyllä tulee👍

• Like 2
Posted

Köyhänä harrastajana jatkan samaan tyyliin kuin tähän asti ja väännän helpot palat itse suorasta pellistä... 😆

2550715.jpg

2550718.jpg

2550730.jpg

Puskurin kiinnitysraudalle ehdin vasta piirtää kartongille mallin..

2550729.jpg

• Like 3
Posted

Väänsin eka puskurinkiinnike eilen. Ruma tuli kun en jaksanut tehdä kunnon jigiä vaan ihan vaan vasaralla ja randomia romua vastineeksi... 😆

2551562.jpg

2551563.jpg

• Like 1
Posted (edited)

Eka hitsattu. Puskurin kiinnike hitsaan kun toisenkin puolen korjauspala on hitsattu jotta saan varmistettua että kiinnikkeet päättyvät samaan kulmaan.

2552110.jpg

2552109.jpg

Edited by Hebster52
  • Like 10
Posted

Sain rumasti pahoinpideltyä tulipellin jämää sen verran oiottua että ei tarvinnutkaan uusia kokonaan...

Eka kuva kesäkuu 1996 löytöretkeltä.

2552902.jpg

Tässä käsin väännetty korjauspelti jatkeena.

2552901.jpg

• Like 8
  • 2 weeks later...