Hebster52 Posted November 20 Author Posted November 20 Eilen aloin siistimään yli 20v vanhat pistehitsatut saumat. Pitää nyt saada noi umpisaumoksi. Quote
Hebster52 Posted November 21 Author Posted November 21 Tähän asti olen luottanut taiteelliseen silmään ja mittanauhaan. Eilen piti vaan testata laserilla miten kierossa se on. Näyttikin tosi suoralta! 🥰 Jatkossa kyllä kumminkin edelleen luotan silmäilyyn ja mittanauhaan... Eilen taas ilmanotto ritilöiden paikkojen hakua. 8 Quote
Jani Posted November 21 Posted November 21 11 hours ago, Hebster52 said: Tähän asti olen luottanut taiteelliseen silmään ja mittanauhaan. Eilen piti vaan testata laserilla miten kierossa se on. Näyttikin tosi suoralta! 🥰 Jatkossa kyllä kumminkin edelleen luotan silmäilyyn ja mittanauhaan... Eilen taas ilmanotto ritilöiden paikkojen hakua. Ei todellakaan mikään helppo projekti, mutta hieno siitä kyllä tulee👍 2 Quote
Hebster52 Posted November 24 Author Posted November 24 Köyhänä harrastajana jatkan samaan tyyliin kuin tähän asti ja väännän helpot palat itse suorasta pellistä... 😆 Puskurin kiinnitysraudalle ehdin vasta piirtää kartongille mallin.. 3 Quote
Hebster52 Posted November 28 Author Posted November 28 Väänsin eka puskurinkiinnike eilen. Ruma tuli kun en jaksanut tehdä kunnon jigiä vaan ihan vaan vasaralla ja randomia romua vastineeksi... 😆 1 Quote
Hebster52 Posted November 28 Author Posted November 28 Nyt olis yhtä ruma toisellekin puolelle... 😂 1 Quote
Hebster52 Posted November 30 Author Posted November 30 (edited) Eka hitsattu. Puskurin kiinnike hitsaan kun toisenkin puolen korjauspala on hitsattu jotta saan varmistettua että kiinnikkeet päättyvät samaan kulmaan. Edited November 30 by Hebster52 10 Quote
Hebster52 Posted December 4 Author Posted December 4 Sain rumasti pahoinpideltyä tulipellin jämää sen verran oiottua että ei tarvinnutkaan uusia kokonaan... Eka kuva kesäkuu 1996 löytöretkeltä. Tässä käsin väännetty korjauspelti jatkeena. 8 Quote
Hebster52 Posted December 15 Author Posted December 15 Tänään tuli väännettyä pari uutta korjauspeltiä... 4 Quote
Recommended Posts