Guest Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 MitÀ ne volkkaristit oikein tekee illat pitkÀt, kun aamulla on nii hiljasta foorumilla, mutta Subaruclubi on tÀydessÀ vauhdissa heti 9:ltÀ viimeistÀÀn... :D   jan (nimim. kuplaa hitsaamassa keskiyöhön asti, ja subarulla kotiin tallilta) Quote
JaniM Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aamulla ja pÀivÀllÀ tehdÀÀn "oikeita" töitÀ, ettÀ saa vÀhÀn rahoitusta illan töihin. Quote
-tipi- Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Ei kai kunnon Volkkaristi ennen iltapÀivÀÀ herÀÀ. ItsellÀ se tapahtuu normaalisti iltapÀivÀkahvin tienoilla, vaikka fyysisesti on itsensÀ työpaikaale saanutkin raahattua joskus aamuöyön tunteina. hohhoijakkaaa vÀsyttÀshÀn tuo...... Quote
Guest Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aamulla ja pÀivÀllÀ tehdÀÀn "oikeita" töitÀ, ettÀ saa vÀhÀn rahoitusta illan töihin.   *krhm* nii joo....  Mutku pomo on saikulla :) ja suurin osa työstÀ on tietokoneen edessÀ istumista... niin samallahan sitÀ.. aina vÀlillÀ.. ihan pikkuisen..  Jan Quote
Ketsa Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aamusta hyvÀÀ aikaa elbata (vain puoliunta, ettÀ pysyy konttorituolilla). Kaupparatsut ja muut riesapellet alkaa hÀiritsemÀÀn vasta iltapÀivisin... Quote
Guest Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aivot, tuo jÀnnÀ elin: alkaa toimimaan vÀlittömÀsti kun aamulla herÀÀt, eikÀ lopeta ennenkuin pÀÀset työpaikalle.   Aamutoimet, aamukahvi, pukeutuminen, työpaikalle ajo, toiset aamukahvit, lehden lukeminen, pomon vÀlttely... kaikki menee tikapuuhermoston piikkiin. /nörttikieli Semmonen kovakoodattu failsafe-moodi joka onnistuu vaikka pÀÀjÀrjestelmÀ olisi kuinka nurin. :) VÀhÀn niinku Windowsin Safe Mode.. /End nörttikieli   Jan Quote
Ketsa Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aamun viettÀminen konttorituolissa on kuitenkin aika haastavaa tasapainoilua:  - Etukenossa torkkuessa on suuri vaara kuolata nÀppÀimistö huonoon happeen, tai pahimmassa tapauksessa on etunojan pöytÀÀn aiheuttava voima niin suuri, ettÀ sermit kaatuu :-/  - Reipas takakeno olisi muuten turvallinen, mutta kuorasaus ÀÀni on aivan liian valtaisa niskojen vÀsÀhdettyÀ ja pÀÀ retkahdettua taaksepÀin :-/  - Ilman vahvaa nojaa kumpaankaan suuntaan on taassa tuolilta lattialle horjahtamisen vaara suuri :-/  Jaahans olisikohan kuvannot jo pÀivittyneet tai joko voisi lÀhteÀ syömÀÀn... Quote
-Puide- Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Aamun viettÀminen konttorituolissa on kuitenkin aika haastavaa tasapainoilua: - Etukenossa torkkuessa on suuri vaara kuolata nÀppÀimistö huonoon happeen, tai pahimmassa tapauksessa on etunojan pöytÀÀn aiheuttava voima niin suuri, ettÀ sermit kaatuu :-/  - Reipas takakeno olisi muuten turvallinen, mutta kuorasaus ÀÀni on aivan liian valtaisa niskojen vÀsÀhdettyÀ ja pÀÀ retkahdettua taaksepÀin :-/  - Ilman vahvaa nojaa kumpaankaan suuntaan on taassa tuolilta lattialle horjahtamisen vaara suuri :-/  Jaahans olisikohan kuvannot jo pÀivittyneet tai joko voisi lÀhteÀ syömÀÀn...  TÀhÀn on oiva ratkaisu... KOTIKONTTORI! =D voi tettÀ kun on hiljaista, saa kuorsata jos haluaa tai kuolata nÀppikselle... s-postiin vaan hÀlytys uusista saapuneista viesteista jos haluaa pysyÀ aamun tapahtumista selvillÀ torkkujen vÀlissÀ... =) Quote
Guest Raggare Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 jaa, aamusin.. varmaan eka herÀÀ ja tekee tarpeellisia aamutoimia ja pistÀÀ koneet pÀÀlle ja tsekkailee parit palstat ja irkkailee, sit kouluun ja jos siellÀ sattuu kone eteen ni lisÀÀ sitÀ.. ja kotona vÀhÀn pÀÀlle, vÀlistÀ sit joutuu pÀivisin ihan opiskeleekki ja tyrkkivÀt viel kotia asti kaikkii hommia ni ei jaks oikee sit kauheesti edes nettii selailla. imho nÀÀ tietokoneet ois pitÀny jÀttÀÀ harrastukseks eikÀ ammatiks... ja lisÀÀ teetÀ ja buranaa x/ Quote
DWL_Puavo Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Saakutti laiskat duunarit!  Justiinsa laskettiin omia työtunteja ja pÀÀdyttiin erittÀin siedettÀvÀÀn 45-50 _ahkeraa_ työtuntia viikossa, ja kyseltiin sitten vÀhÀn tutuilta. KÀvi ilmi, ettÀ 37,5-tuntinen työviikko on oletuksena pelkÀstÀÀn ihan perustason palkoillisilla ja kunnan/kaupungin työntekijöillÀ. Kun pÀÀsee ns. "keskijohtoon" tai keskitason toimihenkilöksi, oletetaan työntekijÀltÀ ettÀ se ei laske tunteja ja niitÀ kÀytÀnnössÀ tuleekin kuulemma just tuota 40-50h/vko ilman ylityökorvauksia.  MitÀ tÀstÀ opimme:  a) tunteja ei pitÀs mitata vaan työn tehokkuutta ja ahkeruutta b) työnantajan pitÀs pystyÀ muokkaamaan palkkaa lennossa riippuen siitÀ mitÀ työntekijÀ saa aikaan c) irtosanomisaika vois olla min. 2vko d) yrittÀjÀllÀ on 15min /pvÀ aikaa kirjuutella volkkaripalstalle, ja siitÀkin vÀhÀstÀ joka kerta saa vittuilua kun toinen ohi kÀvelee :)  Puavo @ dwl Quote
Ketsa Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Juu, pÀtevÀt saa työnsÀ tehtyÀ kohtuu ajassa, sÀheltÀjille ei tahdo mikÀÀn riittÀÀ ;-) Quote
Guest Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 LOL  40h/vko tÀÀllÀ, raportoinnin mukaan ainakin ;)  "Jos myöhÀÀn tulee niin saa aikasin lÀhteÀ ettÀ tasottuu... "  Jan Quote
Racing Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Ja kiva kun niiden sÀheltÀjien takia saa toisetkin tehdÀ tuplasti! KyllÀ joskus olisi kunnon avautuminen töissÀ paikallaan kun on olemassa sellaisia tumpeloita ettÀ oksat pois! Eritoten fiksua on jÀttÀÀ maalipurkin tÀyttösysteemi tÀyteen maalia yön yli kovettajan kanssa,startata kÀynnissÀ olevaa autoa ja nostaa autoa tunkilla keskeltÀ kynnystÀ...     Aamuisin aika hiljasta,vÀlillÀ pitÀÀ töissÀkin kÀydÀ koneella palstaa kattomas hallissa tosin... Quote
Guest koivi Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 töitÀhÀn sitÀ hÀÀtyy aina vÀlissÀ tehÀ,et pystyy sit vÀhÀn harrasteleenki!! Quote
Guest Mika Raussi Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Ihmiset nukkuu ennen puolta pÀivÀÀ.. MitÀs sitÀ turhaan aamulla herÀÀmÀÀn? Quote
toroidi Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Tulin just hetki sitten duuniin. Vapisutti, eh, hieman, onkohan eilisillÀ firman pikkujouluilla jotain tekemistÀ... eeeikai. Noh, jos tÀssÀ muutaman tunnin vaikka surffailis ja koittais juoda jotain ;) Quote
Fileas Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Tartteis kohta lahteÀ ajamaan 350 metriÀ pitkÀÀ hissiÀ eestaas. Quote
Luki Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Eikös se ollut niin, ettÀ työnteko on vain sarja nÀlÀn aiheuttamia pakkoliikkeitÀ??!! Quote
Guest Olli RistimĂ€ki Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Tartteis kohta lahteĂ€ ajamaan 350 metriĂ€ pitkÀÀ hissiĂ€ eestaas.  MissĂ€s niin pitkĂ€ hissi on, eihĂ€n NĂ€sinneulan hissikÀÀn Mansesterissa nouse kuin 120 metriin?  Eikun joo, se on joku kaivosjutska ja menee ALASPĂIN... Quote
Guest Raggare Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 lullella ei mee hissi ihan ylös asti ;^) Quote
Fileas Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Helppoa hommaa pulpetin takana istua, muutaman kerran pÀivÀssÀ nappia kÀÀnnÀt ja thÀts it ;) Kifet kipataan 30m maanpinnan ylÀpuolelta kyydistÀ. Hissin kuljettaja ei liene tÀysin jÀrjissÀÀn :D *hissitorni* ; *leikkaus kaivoksen toisesta osasta* Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.