Guest Kaiponen Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Onko pelle pelottomat rakennellu näitä mitenkä paljon? Elikkä siis etuputkisto korvattuna tukivarsilla ja tolpilla. En siis tarkota että on rapakon takaa tilattu miljoonalla mendeola setti ja räitty kiinni, vaan että osat on ite tehty ja mietitty. Ja onko sitten käytetty jostain muusta autosta tukivarsia esim golffista vai itse tehdyt tukivarret. Kiva olis nähdä kuvia muitten luomuksista. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Onko pelle pelottomat rakennellu näitä mitenkä paljon? Elikkä siis etuputkisto korvattuna tukivarsilla ja tolpilla. En siis tarkota että on rapakon takaa tilattu miljoonalla mendeola setti ja räitty kiinni, vaan että osat on ite tehty ja mietitty. Ja onko sitten käytetty jostain muusta autosta tukivarsia esim golffista vai itse tehdyt tukivarret. Kiva olis nähdä kuvia muitten luomuksista. Kilpakäyttöön vaiko siviiliin? Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Molemmista olis kiva nähdä vähän miten on toteutettu, kilpailukäyttöön ehkä kiinnostais enemmän Quote Link to comment
mikko k Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 02/03:sissa olis valmiina. Samoin parempi takajousitus. Miksi siis keksiä valmista asiaa uudelleen... Quote Link to comment
Guest micco Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 02/03:sissa olis valmiina. Samoin parempi takajousitus. Miksi siis keksiä valmista asiaa uudelleen... No oikeastaan kilpakäytössä 02/03 liian painava koppa, että pääsis minimipainoihin, varsinkin jos kyse vierasmoottorivehkeistä. Svingi perästä saa hyvän ja kestävän kun osaa säätää takapään oikein, ei porsi niin herkästi pienistä kolhuista. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Molemmista olis kiva nähdä vähän miten on toteutettu, kilpailukäyttöön ehkä kiinnostais enemmän Kuveja ei valitettavasti tullut otettua. Mulla oli tänä vuonna yks versio, mihin olis soviteltu pikkuvolvon etupää. Siinä oli tuotu tolpan yläpäät etuluukun sisäpuolelle ja vakio alatukivarret, joille oli tehty kiinnikkeet runkoon. Taaksepäin oli vakaajasta tehty katkaisemalla ns. reaktiotangot, joista oli unibaleilla tehty säädetävät ja kiinnikkeet vahvistettuna pohjalevyyn. Ainoa huonopuoli siinä, että kun tolpat piti tuoda niin lähelle toisiaan oli jouduttu hammastankoa katkaisemaan, että se olis oikean pituinen. Jos itse olisin tehny oisin laittanut tolpat koteloituna ns. lokareiden alle, niin ei olis tarvinnut säätää hammastankoa ollenkaan. Se oli muutenkin vähän erikoinen viritys, kun takapää fiatin kynkillä ja takaa-ajettava + tekniikkaa tuotu eteenpäin, joten etupää sen verran kevyt, et toimivuudesta vaikea sanoa vaikka ajoin samalla autolla ed vuonna, kun siinä oli normi putkikeula etupää. Ennemmin itse laittaisin putkikeulan kallistettuna eteen ja sopivat iskarit, ettei tule liian jäykäks ja että ulosjouto säilyy. Ainakin niin on parhaiten ajettavat kuplat kilpailukäytösä itse ollu, vaikkakin ollut takaa-ajettava ja tekniikkasiirretty. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Jokkiskäyttöön? No painoarvio vierasmoottorisella 02/03:sen osalta nimenomaan jokkiskäytössä liian painava, mutta esim. autocrossissa taasen käypänen 02/03 koppa kun minimipainot siellä suuremmat koneen koosta johtuen. Quote Link to comment
mite^ Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 (edited) 2008 aloteltu kuplan tekemistä, ajoin 2013 kuplakuhmuissa jonka jälkeen tehty alustalle muutoksia. Vielä hiukan muutoksia kuhmuihin 2015. Ajollensa oli mielestäni paras kupla millä ajanut pönttöluokassa. Takapää oli aavistuksen löysä ja sitäkin muokattu hivenen uudelleen. Etupäässä 14" passatin vanteet käännettynä, kori painoi golffilaisella 2013 715kg Edit: Ekalla puntarilla etuakselipaino 220kg raskaankaluston vaakalla jossa taitaa olla 5kg tarkkuus. Micran tolpat Opelin hammastanko Putkitukivarret, toisessa päässä unibal ja toisessa päässä ainakin toistaiseksi "haarukka", vielä pitää yksi vahvistus tehdä lisää. Päivitetystä keulasta ei ole enempää kuvia. Edited October 21, 2014 by mite^ Quote Link to comment
-Alex- Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Ketsallahan on omassa urhokilpurissa rakennettu macphersson, joka poikkeaa reippaasti 1302/03 etujousituksesta, jos niin voi sanoa macpherssonin eroista.. Quote Link to comment
Ketsa Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Mitä noita Urhoja olen seuraillut, niin olisin valmis kompaamaan miccon mielipidettä, pukkikeulasta saa ajatuksella yhtä hyvin toimivan kohtuullisemalla työllä. Rakentelua rakentelemisen ilosto on sitten ihan toinen juttu ja siihen varmaan perustuu pitkälti oman Urhon toteutus. Miksi muuten noissa roskapöntöissä on tuo keula aina noin korkealla? Joku sanonut, että viivalta lähtemisen takia, mutta eikö silloin kiihry-kuplat pitäisi olla samalla tyylillä tehtyjä? Quote Link to comment
x-pj Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Miksi muuten noissa roskapöntöissä on tuo keula aina noin korkealla? Joku sanonut, että viivalta lähtemisen takia, mutta eikö silloin kiihry-kuplat pitäisi olla samalla tyylillä tehtyjä? Kiihdytyskuplassa on edessä pehmeä jousitus ja iskareissa ulosjoustoa ei juurikaan rajoiteta eli keula nousee heti yläasentoon. Takaiskareissa on voimakas ulosjouston rajoitus, ettei perä pomppaa ylös heti rykäisyn jälkeen. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Mitä noita Urhoja olen seuraillut, niin olisin valmis kompaamaan miccon mielipidettä, pukkikeulasta saa ajatuksella yhtä hyvin toimivan kohtuullisemalla työllä. Rakentelua rakentelemisen ilosto on sitten ihan toinen juttu ja siihen varmaan perustuu pitkälti oman Urhon toteutus. Miksi muuten noissa roskapöntöissä on tuo keula aina noin korkealla? Joku sanonut, että viivalta lähtemisen takia, mutta eikö silloin kiihry-kuplat pitäisi olla samalla tyylillä tehtyjä? Joku viisaampihan voi kertoa faktoja, mutta hyvän alustan saaminen vakio-osilla aiheuttaa oman haasteensa silloin kun haetaan hyvää ajettavuutta. Lähtevyyteen koitetaan tietysti monia juttuja, mutta varmaan painopisteen siirtyminen mahd paljon vetäville, takapää riittävän jäykäksi ja ulosjouston kun rajoittaa, ettei pyörät taivu alle ja pohjaanlyöntikumit paikalleen taka-akseli ja tekniikka aisoja lyhentämällä 5 cm eteenpäin. Etupäässä parhaimmat on ihan kakstoimiset nesteiskarit, Ei jokkiskaan pelkkää kiihdytystä kuitenkaan oo, joten paras vertailulähtökohta on crossikalusto, jossa ulosjouston merkitys ja dynaamisen painopisteen siirtyminen on kuitenkin eri alustoilla ajaessa vetopidon kannalta aika oleellinen asia. Jos suoraan katsoo crossi vehkeitä on niissä suhteellisen löysä alusta, jotta esim jarruttaessa ja mutkaan mennessä pito siirtyy niille pyörille missä sitä tarvitaan. Kuplan ongelma taas siinä on se, ettei takapäätä voi kovin löysäks jättää, mutta kyllä mulla on ollu ajolleen tosi hyviä kuplia ihan peruskamoilla oikein tehtynä. Oikeastaan jopa yllättävän hyviä, jos ajatellaan sitä että tän päivän jokkis alkaa oleen kärkikahinoissa aika totista vetämistä ja kovakulkuisia laitteita. Nyt tällä en haluu ottaa kantaa Mite:n vehkeeseen ja sen toimivuuteen. Toisaalta Mite sä voisit tehdä vähän tarkemman analyysin ja projektikertomuksen tosta ja sit laitat hyvän koneen konttiin ja myyt mulle sit kevväällä kokemäellä sen, niin mä pääsen kans testaan sun tuotoksen. Quote Link to comment
-Alex- Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 (edited) Paljos joustovaroja on 1303:sen akselistossa vakiona, tai noissa omatekoisissa yleensä? A-arm suomiversiossa coiloverin liikkeen ollessa 75mm pohjaanlyöntikumiin saakka, joustovara on n. 144mm. Ylätukivarren ollessa vaakatasossa, alasjoustovaroja on n. 51mm ja ylösjoustovaroja on n. 93mm. Edited October 22, 2014 by -Alex- Quote Link to comment
Guest micco Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Jaa niin ja Mite:lle tietysti piti laittaa tohon pakollinen hymiö perään :-) Quote Link to comment
ARTO Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Haetaanko tässä nyt tasaiselle asfaltille hyvää alustaa vai pomppuiselle jokkispeltoradalle? Asfaltille saa peruskeulaisesta+ IRS takana nopean alustan, kun taas jos on möykkyisempää, saa möhköstä nopeamman, on joustovaraa enemmän ja painavampi keula toimii paremmin jne.... Toki myös makuasioita hakeeko aliohjautuvaa vai aliohjautuvaa ja tykkääkö jäykemmän pomppuisesta tai pehmeämmän kallistelevammasta. Makujen mukaan eli täydellisen oikeaa vastausta ei oo. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Haetaanko tässä nyt tasaiselle asfaltille hyvää alustaa vai pomppuiselle jokkispeltoradalle? Asfaltille saa peruskeulaisesta+ IRS takana nopean alustan, kun taas jos on möykkyisempää, saa möhköstä nopeamman, on joustovaraa enemmän ja painavampi keula toimii paremmin jne.... Toki myös makuasioita hakeeko aliohjautuvaa vai aliohjautuvaa ja tykkääkö jäykemmän pomppuisesta tai pehmeämmän kallistelevammasta. Makujen mukaan eli täydellisen oikeaa vastausta ei oo. Tai sääntöjen määrätessä painon. Jokkis hommissa toi vesikoneisen painoindeksi on aika tarkka homma, kun painon pudotus tuo ne halvimmat hevoset. Aika haastava saada orkkis tolppakeula 710 kg:n tuntumaan. Itse meinasin tosin tehdä ens vuodelle orkkis tolppakeulakopan johonkin asfalttikisaan isolla ilmajäähykoneella, kun yks putkisetti ja yhet hyvät kannet jääny siviilirojektista ylimääräiseksi. Silloin kun minimipaino on taas koneen koosta johtuen suurempi. Niinkuin aikasemmin sanoinkin crossissa, missä isommat vierasmoottorit on sallittu, on taas pelkästään tolppakeulapelejä. Siellä kun taas sit rahalla säätömahdollisuudet on niin hyvät, mutta jos vakiokamoista pääasiassa tekee, niin helpommin saa hyvän kun tekee putkikeulallisesta. Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Jokkiskäyttöön oon ite tällasta tolppakeulaa väsäämässä mutta tietysti kiinnostaa myös yhtälailla rata-autoihin yms. Rakennetut viritykset. Aattelin tehdä ite kaikki tukivarret ja meinaan käyttää noita kuplan omia napoja. Niitä tietysti pitää hiukan modata kun kaikki liitokset tulee uniballeilla. 12mm uniballeilla meinasin tukivarret kiinnittää ja napaan sit 14mm. Hammastanko tulee fiiatista ja alemmasta tukivarresta pidempi kun ylemmästä että saa paremmat cambermuutokset. Mitään hypersuper tasosta alustaa tuskin tulee mutta huonompi ei ainakaan voi tulla verrattuna vakiokeulaan. Ja tietysti vaan rakentelun ilosta teen kun ei oo tollasta tullu koskaan tehtyä Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 2008 aloteltu kuplan tekemistä, ajoin 2013 kuplakuhmuissa jonka jälkeen tehty alustalle muutoksia. Vielä hiukan muutoksia kuhmuihin 2015. Ajollensa oli mielestäni paras kupla millä ajanut pönttöluokassa. Takapää oli aavistuksen löysä ja sitäkin muokattu hivenen uudelleen. Etupäässä 14" passatin vanteet käännettynä, kori painoi golffilaisella 2013 715kg Edit: Ekalla puntarilla etuakselipaino 220kg raskaankaluston vaakalla jossa taitaa olla 5kg tarkkuus. Micran tolpat Opelin hammastanko Putkitukivarret, toisessa päässä unibal ja toisessa päässä ainakin toistaiseksi "haarukka", vielä pitää yksi vahvistus tehdä lisää. Päivitetystä keulasta ei ole enempää kuvia. Minkä kokosia uniballeja käytit? Quote Link to comment
mite^ Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 16mm unibaaleja käyttäny. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 16mm unibaaleja käyttäny. Meinasin sanoa samaa, ettei tule liian pienestä ballista sulaketta. Toisekseen kannattaa olla tarkkana kun laittaa, että tukivarret, ja raidetangot ovat oikeassa asennossa. Helposti käy niin, että aurauskulmat muuttuu etupään liikkuessa, jos eivät ole kunnolla laitettu. Quote Link to comment
mite^ Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Micco projektista on ollut monessakin paikassa aikanaan kertomusta. Ei jaksa enää juuri tarinoita. Keulan oon tehny ainaki seittemän kertaa uusiksi johtuen väärästä hammastangosta. Tänä vuonnakin piti kovin testata ja kehittää mutta metriäkään en ole ajanut. :) tolppien yläpäät on nokkapellin alla. Jos joskus vielä teen uuden tolppakeulan tulee siihenkin varmaan jotain muutoksia verrattuna tähän. Koko koppa on vähän viritys kun tuli jälkeenpäin tehtyä kaikenlaisia muutoksia. Quote Link to comment
mite^ Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Tuli juurikin painittua mainitsemasi asian kanssa eli tukivarsien ja hammastangon linjan kanssa. Quote Link to comment
Guest micco Posted October 22, 2014 Share Posted October 22, 2014 Tuli juurikin painittua mainitsemasi asian kanssa eli tukivarsien ja hammastangon linjan kanssa. Niin, tolppien kanssa tietysti helpompi puljaa esim tota akseleiden siirtoa, jos haluaa tuoda takaakselia eteenpäin enemmän kuin sen 5 senttiä, kun vakiopaikaltakin tolppia kallistamalla saat tuotua navan keskustan riittävästi eteen ja ohjauksen palauttavaks, mutta helposti menee taisteluks just et saa kaikki toimimaan hyvin. Mulla oli tänä vuonna kuhmuissa nurin mennyt kupla, missä tattispala oli kuperkeikan jälkeen niin solmussa, että se oli ollu helpompi tehdä etupää tolppakeulaseks. Sain ko laitoksen hollolasta ja kävin testaamassa hyvinkäällä, niin lähti esim pääsuoralla kirjottamaan keula niin paljon, että meinas mennä pitkin kasoja täydestä laukasta. Laitoin suosiolla kiertoon koko härvelin. Hyvän voi saada jos jaksaa touhuta kaiken kohdalleen, mutta väitän että nopeesti jos sutaisee tollaisen muutoksen ja kaikki ei oo just linjassa, niin epämiellyttäviä yllätyksiä on edessä. Quote Link to comment
Guest konde Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 (edited) Mulla kans ens kevääks kokemäelle tolppa keula tekeillä.tukivarret on omaa tuotantoa ja muut osat on kokoelma eri automerkeistä Pukkikeulastakin saa muokkaamalla ajettavan,(olin myös 13 kuhmuissa ajamassa) Itsellä halu kuitenkin rakentaa parempi keula, ohjaus ja jousitus geometrialtaan,kuin alkuperäinen.Ja säästyy tos n.15kg keulapainossakin.. Niin ja tulee sitten isomäntäsellä ilmakoneella kuten asiaan kuuluu,, Edited January 3, 2015 by konde Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Isomäntänen ilmakone täälläkin tulossa :D tähän asti kaikki on menny rakentamisessa ihan ok, muutama nivel vielä tulematta ja kun ne tulee niin saa härvelin pyörilleen ja pääsee hammastankoo sovittamaan. Hammastangoks tulikin valittua kakkiskolffin tanko. Raideleveyskin leveni mukavasti melkein 8cm, onneks pysyy vielä lokareiden sisällä renkaat. Quote Link to comment
mite^ Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Kaiponen näppääs pari kuvaa ihmeteltäväksi :) Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) Tässä olis yks kuva toivottavasti joku saa jotain tolkkua että mitä on väsätty :DTää näköjään kääntää nää jotenkin kallelleen nää kuvat kun lisää kännykällä Edited January 6, 2015 by Kape77 Quote Link to comment
Ketsa Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Oikeasti mukava nähdä tämän suuntaista rakentelua jokkisharrastajan tallilla. Onko noista uniballeista käytännön kokemusta pyörän navalla ohjauksen laakerointina jokkiskäytössä? Törmäilyn & kulutuksen kestävyyden laita tulee itsellä ensimmäisenä mieleen. Liittyykö lattialla olevat pakkelipurkitkin jokkisautoon ;-) Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Oikeasti mukava nähdä tämän suuntaista rakentelua jokkisharrastajan tallilla. Onko noista uniballeista käytännön kokemusta pyörän navalla ohjauksen laakerointina jokkiskäytössä? Törmäilyn & kulutuksen kestävyyden laita tulee itsellä ensimmäisenä mieleen. Liittyykö lattialla olevat pakkelipurkitkin jokkisautoon ;-) Vielä ei oo kokemusta mutta tulevaisuudessa on :D eihän toi varmaan mitään ihan hirveitä päälleajoja kestä Pakkelipurkki on valmiina odottamassa tossa vieressä jos jää aikaa laittaa auto nätiks kisoihin ;) Quote Link to comment
mite^ Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Oliks tää omilla navoilla? Quote Link to comment
mite^ Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 On porukka unibaleja käyttänyt jokarissa kuin myös rallicrossissa. Suuria iskuja tuskin kuitenkaan kestää. Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Joo tää on omilla navoilla laitan vaikka kuvan jossain välissä että miten ne on muokattu. Tänään sain kuplan pyörilleen ekaa kertaa. Kireempää jousta täytyy ainakin hankkia ja sit jonkin verran säätää noita geometrioita kohilleen. Quote Link to comment
janskuk Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Tuleeko tähän jotain pitkittäistukivarsia vai mikä estää ylemmän "tukivarren" pyörän puoleisen pään kääntymästä taaksepäin esim jarrutuksessa? Ja miten ohjaus toteutetaan eli onko hammastangolle yms paikka jo olemassa? Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Toi ylätukivarren kiinnitys ei näy tossa kuvassa mutta se on toteutettu niin että ei pääse kääntymään taaksepäin, kaiken saa tietysti rikki kun tarpeeks teluaa mutta mielestäni ihan riittävän kestävä noin normi ajoihin jokkiksessa. Kerkesin vähän mallaileen sitä kakkosgolffin hammastankoo niin aikalailla täydellisesti istu siihen runkotunnelin päälle ja sattuu samaan kulmaankin raidetangot ja tukivarret, ei varmaan ihan asteen tarkkuudella mutta silmämääräsesti Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 (edited) Ton näkönen aihio siitä nyt tuli. Nyt alkaakin sit se säätö ja hammastangon kiinnitys kunhan saan hitsiin lisää kaasua. Tossa kuvassa ekaa kertaa pyörillään Edit. Kuvassa näkyy myös toi ylätukivarren kiinnitys että on kaks uniballia laitettu vierekkäin Edited January 13, 2015 by Kaiponen Quote Link to comment
Guest konde Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 (edited) Omaan silmään näyttää toi ylätukivarsi joutuvan aikas koville. Toivon et toimii noinkin. Ja ota huomioon et ku painat jarrua se ylätukivarsi yrittää lähtee eteenpäin,(pyöriin renkaan mukana),,,Mutta eihän toi oo paha muuttaa ylätukivarren rakennetta vastaan alatukivartta,sit se ainaki pelaa, Oma projekti ois kans tarkotus huomenna saada ekan kerran pyörilleen jouset paikoillaan ,ja alkaa kans hakeen hammastangolle paikka,, Ku ne kuhmut on perkule 3 kuukauden päästä ja konekkin täytyy tehdä uusiin puihin,, Onneks takaripustus on todettu hyväksi..niin,, ja sit sähköt ,jarrut eteen,putket ,panssari ,ja ihan vit,,ti,kaikkee pientä, Edited January 16, 2015 by konde Quote Link to comment
multanen Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 En usko minäkään että kaiposen ylätukivarret kestää. Samalla kun tekee ne uudet kolmiomaiset ylätukivarret niin kannattaa varmistaa että "yläpallo" tulee taaemmaksi kuin "alapallo" ( = Caster kulma). Tulee muuten hankala ajettava. 1 Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 (edited) Casterkulmasta ei tuo homma ainakaan jää kiinni, se on katottu jo aikoja sitten kohilleen. Alunperin piti tehdä kolmiomalliset ylätukivarret mutta ei olis jääny hammastangolle enää tilaa. Teen ton nyt kuitenkin noin loppuun ja katotaan miten kestää, eiköhän ton pysty mallikkaasti muuttamaankin pienellä näpertelyllä. Tossa oli aika paljon miettimistä että millä mää saan ton tehtyä niin että kaikki mahtuu noin pieneen tilaan ja vielä toimimaankin. Pieniä kestävyyskokeilujakin tein mutta tosissaan se kestävyys nähdään jarrutuksessa Puhtaasti kokeiluhan tää homma on ja ei tietenkään kaikki voi heti ensimmäisellä kerralla onnistua kun halvalla yritetään tehdä ja esimerkkejä ei ihan liikaa oo tarjolla:D Edited January 18, 2015 by Kaiponen Quote Link to comment
Jope Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Eiköhän se kestä ellet jarruta Fiatin perään.=) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.