NordBling Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Löytyykö kuvanmukaiselle järjestelylle jokin järkeenkäypä selitys? Näissä kuuluu kai olla myös poikittainen lisäjousi, mutta vain korin kiinnikkeet olivat jäljellä. Quote Link to comment
vwagen Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Nelinivelakseliston kanssa ei kuulu olla tasausjousta,eikä pidä laittaa vaikka paikat korista löytyykin,se on suunniteltu vain heiluriakselin kanssa käytettäväksi. Ei kai tuolle kaksilehtiselle jousivarrelle ole muuta selitystä kuin että ensin suunniteltiin varman päälle ja myöhemmin todettiin että kuplassa riittää kyllä yksilehtinenkin. Quote Link to comment
NordBling Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 Meinaatko että olis alkuperäinen ratkaisu? Tossa on jotkut korokepalikat kannen alla, ja ihan kuin vanhemman ja uudemman malliset kannet olis liimattu päällekkäin. Tollasena kaikki rapa ja pöly kulkee sinne alle Quote Link to comment
metake Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Kyllä noissa noita tuplalattaisia on ollut ihan tehtaan jäljiltä. Muistaako kukaan paremmin vuosia jolloin noita käytettiin? Quote Link to comment
NordBling Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 (edited) Ei tota kansihässäkkää saa edes pois, ei mahu ellei nosta koppaa pois!!? Edited April 12, 2015 by NordBling Quote Link to comment
Ketsa Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Onko ruostekorjaaja käynyt tuolla nurkalla tekemässä peltitöitä vähän sinnepäin ja sillä kantta ei saa pois? Omaa kokemusta ei ole kuin yhdestä 1302:sta ja siitä sai juuri ja juuri vääntämällä kannet pois, mutta muistaakseni takaloksukin piti irroittaa, että homma onnistui. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Eiks lokari olis helpompaa ottaa edestä pois kun koppa. Quote Link to comment
ARTO Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 1302 on sellainen harjoitusmalli jossa vielä IRS/McPhersonointi hakee lopullista ja parempaa muotoaan. Samaa oli havaittavissa 1302 avojen katoissakin:) Tuplalattaisuus oli vain 1302 käytetty, ei enää 1303 malleissa. Quote Link to comment
ARTO Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 (edited) Ja yksi pieni vihje kun noita nurkkapaikkoja lähtee ropaamaan, ensin perkeleesti painepesuria joka koloon, ei tipu kiloa hiekkaa silmille ja näkee paremmin mitä on missäkin. Kurasta huolimatta näkyy ko paikkaa olevan jälkikäteen hitsatun, joten voi ahtaannuttaa jo ennnekin ahdasta paikkaa. Edited April 12, 2015 by ARTO Quote Link to comment
Guest a-p Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 Eikö tuplalatat ole myös automaatissa, vai olenko käsittänyt väärin. Ostin itselleni irs-kamat automaatista vm.68 ja siinä on tuplalatat. Quote Link to comment
NordBling Posted April 13, 2015 Author Share Posted April 13, 2015 Voi olla juu että kulmien hitsailut on tehny paikasta ahtaan. Lokarin poistaminen auttaa vasta kun ottaa jousta pois, ei vaikuta tähän. Toi kansi on kromattu, tuskin siis orkkis, ja ihan kuin olisi uudemman ja vanhemman malliset kannet liimattu yhteen. Kumit pitäis vaihtaa, joten jonkinlaista väkivaltaa joudun käyttämään. Ulompi on kulunut niin että sauvan pääty kolisee kanteen, sisempi tuskin on myöskään priima. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 (edited) Niin siis eikös latta muljahtaisi vähän sivuun silloin kun sauvan sisäpää irtoaa booreistaan jolloin saisit sen latan ja kannen ulos jos todella ahdasta on. Ja samahan tapahtuu myös ulkopäässä jos saat lattaa senverta irti booreistaan että sisempi pusla antaa lisää liikkumisvaraa. Edited April 13, 2015 by Tanhis Quote Link to comment
Guest habao Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 Itellä täysin samannäköinen -71 1302:ssa. Tuplalatalla eikä ole lisäjousta. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 -72 1302:ssa yks latta. Kolkeissa kans näkyny noi kaksoislatat. Kantta ei kyllä saa pois ellei lokaria irroiteta. Ja ahdasta silti on jos ruoste on jo pikkasen "turvottanu" kynnyskotelon takapäätä.. Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 (edited) Mullakin typ 3 1968 mallissa on tuplana Edited April 19, 2015 by lasse haukkavuori Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.