Lasse Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Neloselta tulee ens sunnuntaina klo 15 volkkarituunausta. Tämä siis kaikille niille joilla ei ole kaapelia tai muita sen semmoisia teknovimpeleitä. Varmaan ton näkis netistäkin jostakin, mutta tulee se tolleen analookisestikin näemmä. Quote Link to comment
Guest Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Se tulee tänään! (sunnuntaina tulee uusinta) Nelonen klo 23:00 Viritetyt vehkeet Krissyn Volkkari. Xzibit ja kumppanit antavat Krissyn veikeälle Volkswagen Baja Bugille siivet. Amerikkalainen sarja. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 hyvä, et tietää olla pois tv äärestä :) Quote Link to comment
joksa Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 hyvä, et tietää olla pois tv äärestä :) Voin polttaa sulle dvd:lle ja lähettää kyseisen jakson kirjepostitse. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 suicide girls filmei Quote Link to comment
Racing Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 hyvä, et tietää olla pois tv äärestä :) Tuohon et kyllä usko itsekkään! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 oon nähny kyl jakson jo. ja monta muutaki, ja ärsyttää. Quote Link to comment
Racing Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Voi hyvänen aika,kyllä tuosta jo suomiähtärit kalpenee! Oviaukon sovituskin tapahtui asenteella...Ei saatana. Se oli "hieno" ennen tuunausta. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eka kupla mihin minun mielestä sopi isot vanteet. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 mie en ainakaan saanut ko jaksosta kicksejä yhtään. Quote Link to comment
Kurre Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Voin polttaa sulle dvd:lle ja lähettää kyseisen jakson kirjepostitse. Voitkos polttaa sen myös mulle? Osoitteeseen NOKIA IRAN 9th floor, No.36, 10th Alley, Bokharest Ave, Tehran-Iran voit lähettää ;^) Toivottavasti ei jää tulliin Quote Link to comment
Guest Forsbacka Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Huomio kiinnittyy tossa siihen, et taitaa olla ainut jakso mitä oon nähny, jossa sanovat vaihtaneensa koneenkin. Aina sitä miettiny, et tekeekö ne niille tekniikoille mitään. Viime jaksossahan oli se öljyä vuotava Suburban ja siihenhän ne lisäili vielä öljyä, kun kinkku oli sitä tulossa hakemaan. Quote Link to comment
Guest Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Huomio kiinnittyy tossa siihen, et taitaa olla ainut jakso mitä oon nähny, jossa sanovat vaihtaneensa koneenkin. . Ei sanoneet vaihtaneensa, vaan vaihtoivat muutamia osia. Muija sanoi "eihän toi oo edes sama kone". Eivät myöntäneet eikä kieltäneet. Seuraavan jakson mainoksessa näyttivät Honda CRX projektia jossa otettiin kans kone irti, antoivat ymmärtää siinä että se vaihdettiin kokonaan. Munkin huomio kiinnittyi siihen että ekaa kertaa edes koskivat koneeseen. Quote Link to comment
-tipi- Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eiks ne kehunu hommanneensa uuden GEX moottorin. On tosin aikaa kun kattoin ton. Koneita on kyl vaiheltu vaikka kuinka, ja jarrujakin ovat laittaneet, jos niitä ei ole ollut. Quote Link to comment
Guest Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eiks ne kehunu hommanneensa uuden GEX moottorin. . Hyi v*ttu. :) Quote Link to comment
Guest Sami W Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eipä ollu kyllä omaan makuun tuunattu baja. Quote Link to comment
joksa Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eipä ollu kyllä omaan makuun tuunattu baja. Kyllähän ne on yleensä olleet omistajan omaan makuunsa pimpattuja. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 pimp my ride - hoodride haters.. miks kukaan ei oo ylpee daily beateristään, vähän luonnetta enemmän ku jossai blingbling bahassa. tosi "pahapylly" vehkeitä sanon.. olis hauska nähä ku omistaja tuliski , mitä v*** ootte tehnyt mun autolle _elämäni on pilalla_ thanks mtv for ruining my ride! Quote Link to comment
Guest Sami W Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Kyllähän ne on yleensä olleet omistajan omaan makuunsa pimpattuja. Omistajan makuun varmaan. Omasta mielestäni tuollainen aihio tarvitsis hiukan erilaista tuunaamista eikä mitään bling bling pimppausta;) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Taitaa muutenkin olla jenkkilän nuorille tärkeempää se, että se näyttää pirun kalliilta. Siellähän on kuitenkin vissiin tapana mitata ihmisen arvo omaisuuden mukaan ensimmäisenä ja sit vasta tulee muut asiat? Quote Link to comment
Guest Tomasz Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Ja omistajakin tykkäs Quote Link to comment
Per Jernström Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Mitä mieltä muuten olette työn laadusta mite ne tekee? Ainakin mun milestäni verhouksessa on toivomisen varaa. Se jotenkin näyttää hieman kotitekoiselta, ja materiaalit ovat usein hiostavaa keinonahkaa. Onneksi kuplaan tuli tweediä. Mä olen myös joskut tehnyt samanlaisia kohokuvioita keinonahkaan, ja ne siinä liima ei pitänyt kuumana kesäpäivänä (vaikka oli kuumankestävää kontaktiliimaa). Pimp my ride -UK versiossa on ainakin mun makuuni sopivimmat vehkeet. Sisustuksessa käytetään paljon aitoa nahkaa ja penkit näyttävät penkeiltä. Tosin vain muutaman osan olen tuota UK versiota katsonut. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 pmruk mk2 golvi oli kyl huumor, eiks siihe laitettu ne lambo ovet ja biltemasta ratti ja vaihekepinnuppi :D no onneks siin ei oo mitn zxbtibzbbxittiä Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Eniten miuta on tossa noitten pimppaamisessa häirinny se, että kaikki nää custom meikkilaatikot sunmuut härpäkkeet ei koskaan toimi kunnolla. Surffilaudan teline liikkuu hitaasti ja huojuu jopa sisällä ilman minkäänlaista tuulta. Landcruiserin lattiasta pitää nostaa monitori kahdellä kädellä ja kahvinkeittimestäkin saa puolessa tunnissa ehkä lämpimät kahvit. Miltähän se kahvi maistuu puolen tunnin muhimisen jälkeen? Onks kukaan kokeillu miten antenni kestää ripustaa nahkarotsin? Quote Link to comment
Per Jernström Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Luin Tomazin linkin jutun, ja ilmeisesti työn laatu on sellainen että auto on parasta panna myyntiin heti kun kuvaukset ovat ohi. Muuten yks juttu mikä vaikutti ihmeelliseltä siinä kuplajaksossa oli se kämppä mistä auto haettiin. Kun ovi oli auki näytty kämppä aivan tyhjältä -ei yhtään mööpeliä. Quote Link to comment
Guest Sami W Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Kyllähän tuota katsellessa sääliksi käy joitakin autovanhuksia kohtaan. Ja mikä ihme villitys se on viljellä niitä pikku monitoreita joka paikkaan? Taisivat jossain ohjelmassa laittaa jopa auton pohjaankin. Ja takapenkkien niskatukiin että takanatulevat näkevät mitä ohjelmaa katsot? Menee pikkuisen överiksi. Quote Link to comment
joksa Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Minua ilahdutti erityisesti tossa bajassa se, että kaapparioviin asennettiin monitorit. Quote Link to comment
Recommended Posts