Jump to content

Baja-buggyä piinataan sunnuntaina


Recommended Posts

Se tulee tänään! (sunnuntaina tulee uusinta)

 

Nelonen

klo 23:00 Viritetyt vehkeet

 

Krissyn Volkkari. Xzibit ja kumppanit antavat Krissyn veikeälle Volkswagen Baja Bugille siivet. Amerikkalainen sarja.

Link to comment

 

Voin polttaa sulle dvd:lle ja lähettää kyseisen jakson kirjepostitse.

 

Voitkos polttaa sen myös mulle?

Osoitteeseen

NOKIA IRAN

9th floor, No.36, 10th Alley, Bokharest Ave, Tehran-Iran

voit lähettää

 

;^)

 

Toivottavasti ei jää tulliin

Link to comment
Guest Forsbacka

Huomio kiinnittyy tossa siihen, et taitaa olla ainut jakso mitä oon nähny, jossa sanovat vaihtaneensa koneenkin. Aina sitä miettiny, et tekeekö ne niille tekniikoille mitään. Viime jaksossahan oli se öljyä vuotava Suburban ja siihenhän ne lisäili vielä öljyä, kun kinkku oli sitä tulossa hakemaan.

Link to comment
Huomio kiinnittyy tossa siihen, et taitaa olla ainut jakso mitä oon nähny, jossa sanovat vaihtaneensa koneenkin. .

 

 

Ei sanoneet vaihtaneensa, vaan vaihtoivat muutamia osia. Muija sanoi "eihän toi oo edes sama kone". Eivät myöntäneet eikä kieltäneet.

 

 

Seuraavan jakson mainoksessa näyttivät Honda CRX projektia jossa otettiin kans kone irti, antoivat ymmärtää siinä että se vaihdettiin kokonaan.

 

Munkin huomio kiinnittyi siihen että ekaa kertaa edes koskivat koneeseen.

Link to comment
Guest Raggare

pimp my ride - hoodride haters.. miks kukaan ei oo ylpee daily beateristään, vähän luonnetta enemmän ku jossai blingbling bahassa.

tosi "pahapylly" vehkeitä sanon..

 

olis hauska nähä ku omistaja tuliski , mitä v*** ootte tehnyt mun autolle _elämäni on pilalla_ thanks mtv for ruining my ride!

Link to comment
Kyllähän ne on yleensä olleet omistajan omaan makuunsa pimpattuja.

 

Omistajan makuun varmaan. Omasta mielestäni tuollainen aihio tarvitsis hiukan erilaista tuunaamista eikä mitään bling bling pimppausta;)

Link to comment
Guest Mika Raussi

Taitaa muutenkin olla jenkkilän nuorille tärkeempää se, että se näyttää pirun kalliilta. Siellähän on kuitenkin vissiin tapana mitata ihmisen arvo omaisuuden mukaan ensimmäisenä ja sit vasta tulee muut asiat?

Link to comment

Mitä mieltä muuten olette työn laadusta mite ne tekee? Ainakin mun milestäni verhouksessa on toivomisen varaa. Se jotenkin näyttää hieman kotitekoiselta, ja materiaalit ovat usein hiostavaa keinonahkaa. Onneksi kuplaan tuli tweediä. Mä olen myös joskut tehnyt samanlaisia kohokuvioita keinonahkaan, ja ne siinä liima ei pitänyt kuumana kesäpäivänä (vaikka oli kuumankestävää kontaktiliimaa).

 

Pimp my ride -UK versiossa on ainakin mun makuuni sopivimmat vehkeet. Sisustuksessa käytetään paljon aitoa nahkaa ja penkit näyttävät penkeiltä. Tosin vain muutaman osan olen tuota UK versiota katsonut.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Eniten miuta on tossa noitten pimppaamisessa häirinny se, että kaikki nää custom meikkilaatikot sunmuut härpäkkeet ei koskaan toimi kunnolla. Surffilaudan teline liikkuu hitaasti ja huojuu jopa sisällä ilman minkäänlaista tuulta. Landcruiserin lattiasta pitää nostaa monitori kahdellä kädellä ja kahvinkeittimestäkin saa puolessa tunnissa ehkä lämpimät kahvit. Miltähän se kahvi maistuu puolen tunnin muhimisen jälkeen?

 

Onks kukaan kokeillu miten antenni kestää ripustaa nahkarotsin?

Link to comment

Kyllähän tuota katsellessa sääliksi käy joitakin autovanhuksia kohtaan. Ja mikä ihme villitys se on viljellä niitä pikku monitoreita joka paikkaan? Taisivat jossain ohjelmassa laittaa jopa auton pohjaankin. Ja takapenkkien niskatukiin että takanatulevat näkevät mitä ohjelmaa katsot? Menee pikkuisen överiksi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...