Guest lehtimäki Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Terve, 1883 kone kiinan superflo kansilla semi kiukkunen, nyt tulppana pienikantainen NGKD8EA. Mitäs vaihtoehtoja tälle olis ja mitä porukka käyttää? Quote
x-pj Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Onko jotain ongelmia noiden tulppien kanssa? Jos ne nokeentuu helposti, niin vois kokeilla 7-lämpöarvoa. Quote
Guest lehtimäki Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Kyllä nokeutuu, ei osattu neuvoa NGK:lle vaihtoehtoa ja pieni kanta hankala. Ainakaan monikärki tulppia. Quote
ARTO Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Millasella kipinäpuolella konetta sytytetään? Perinteisellä keskipakojakajalla ilman muita ennakkosäätöjä vai hiukan modernimmalla jossa osakaasualueen ennakot reippaammat. Entäs miten seospuolen paksuus, mittari näkökentässä vai korvakuulolta säädetty. kasi on aika kylmä jos ei hirveemmin ajella äkäisellä kaasujalalla. Edited June 26, 2015 by ARTO Quote
x-pj Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Laita NGKD7EA. Muuten sama kuin nykyinen, mutta ei nokeudu niin helposti. Quote
NordBling Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Briskiä löytyy race.fi:stä, en vaan nyt yhtään muista koodeja. Ainakin pari eri mallista tulppaa ja niistä eri lämpöarvo ja. Quote
metake Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Jos Boschin tulppiin haluaa siirtyä, niin XR7DC on normaali 1-kärkinen tulppa ja XR7LDC sama tulppa mutta 2-kärkisenä. 4-kärkitulppaa löytyy myös YR78X, mutta siinä on kärkiväli 1,1 mm. Jos sytkävehkeet on kunnossa niin kokeilisin ehkä tuota viimeistä mutta jos epäilyttää niin ehkä sitten tuota 2-kärkistä vaihtoehtoa. Quote
Anpu Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Denso iridium http://www.motonet.fi/fi/tuote/111523/DENSO-IW20--Iridium http://www.sparkplug-crossreference.com/ Edited June 26, 2015 by Anpu Quote
ARTO Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ei kannata mennä merta edemmäs, NGK tulpat toimii hyvin kun muut jutut kohillaan. Quote
metake Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 NGK tulpat toimii hyvin kun muut jutut kohillaan. Jep, samaa mieltä. Boschin tulpat tosin toimii vaikka ihan kaikki muu ei olisikaan niin just paikallaan ;) Quote
Tutkija Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 (edited) Ja huom Bosch tulppien lämpöarvot ovat käänteiset verrattuna NGK tulppiin,mutta kannatta silti tarkistaa vertailutaulukoista koska boschin numerointi ei ole mitenkään loogista. Edited June 27, 2015 by Tutkija Quote
arvuuttaja Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Denso w20ep-u ollut OK valinta joskus type-4 koneissa, mutta saako tota vastaavaa mallia lie pieni jengaisena.? Onko moottori äärimmilleen "viritetty", eli kylmä käynnistykseen eri lämpöarvo ja koneen lämmetessä sit kylmemmät tulpat kiinni.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.