Guest Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Avoautokausi on täten avattu :D Jiihaa! Jan Quote Link to comment
Sakke Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 ei viiti ihan metrihangessa ajella :D Quote Link to comment
Guest Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 ei viiti ihan metrihangessa ajella :D Etuhelma auraa sopivasti lunta kun ajaa tallilta julkiselle tielle :) Jan Quote Link to comment
Racing Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Raato säilöstä ajoon tänään.Talven levänneenä. Ensi viikolla kiillotus ja muutama pikkuhomma ja kovaa ajoa. Jokos muilla ajossa?. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Pihalta alas talliin, remontti alkoi. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Viime sunnuntaina ajoon. Oittaallakin tuli käytyä, mutta ei siellä ollutkaan muita ilmajäähyjä. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 äsh, tallin ramppi yhä jäässä joten pysyköön kupla sit maan alla vaikka juhannukseen:( Quote Link to comment
Guest mäksä Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 kävin kuplalla jo pari viikkoa sitte kylillä ajelemas,tuli pollaritki vastaan mut ei pidättäny vaik ei oo kilpiä :) hymyili vain! Quote Link to comment
Guest hörbie Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 jaa mulla on viel kori irallaan saa olla toi kesä vaa myöhäs ja viel sais tulla kunnon taka talvi :) Quote Link to comment
Guest 72 Kuppeli Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Joo avoautokausi avattu... ...kupla vaan tosin projektina pitkin Etelä-Karjalaa... Quote Link to comment
Guest fastghia Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 3 vko Stadis pyöritty kuplalla, eikä ainuttakaan ilmajäähyy oo sillä aikaa tullu vastaan. Missäs kaikki harrasteliat piileksii :) ? Aleksis Kiven kadulla on parkissa yks beryl green 62-63, joka ainaki on liikkunu kadun puolelta toiselle :) Quote Link to comment
Racing Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 3 vko Stadis pyöritty kuplalla, eikä ainuttakaan ilmajäähyy oo sillä aikaa tullu vastaan. Missäs kaikki harrasteliat piileksii :) ? Aleksis Kiven kadulla on parkissa yks beryl green 62-63, joka ainaki on liikkunu kadun puolelta toiselle :) ^^ harrastetaanko pk seudullakin volkkareita D: Mä kun luulin että kaikki ajaa siellä vain uusilla volvoilla ja mersuilla. Täällä tuntuu ainakin tulevan aina joku kupla vastaan vaikka mihinkä ajais. Joka päivä kun töistä tulee ainakin yksi tai 2-3 näkee. Quote Link to comment
toroidi Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ei oo hirveesti stadissa volkkareita näkyny, Pitskun suunnalla oon jonkun firman pihassa oon jotain nähny... Nojoo, oma olis liikenteessä toukokuun lopulla näillä näkymin :) Aijoo, mullaki on volvo, tosin ei ihan pakasta vedetty :D Quote Link to comment
joksa Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Mä kun luulin että kaikki ajaa siellä vain uusilla volvoilla ja mersuilla. Ja muualla massey fergusoneilla. Quote Link to comment
Guest Joonas_p_k Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Kyllä niitä täällä helsinginkin puolella näkee. Tässä meidän kaupunginosassakin tiedän neljä tai viisi ajossa olevaa kuplaa, oma mukaanlukien. Se on vaan että monesti ne on paremmin piilossa täällä kuin jossain pikkukaupungissa ;) Quote Link to comment
Guest Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 3 vko Stadis pyöritty kuplalla, eikä ainuttakaan ilmajäähyy oo sillä aikaa tullu vastaan. Missäs kaikki harrasteliat piileksii :) ? Aleksis Kiven kadulla on parkissa yks beryl green 62-63, joka ainaki on liikkunu kadun puolelta toiselle :) ...joo, ollu siinä aina kesäsin jo monta vuotta...muistaakseni -63, kuskinpuolen loksut ajettu vissii johonki tolppaan.. Jurmijärvellä otettu vasta vapuksi liikenteeseen...landella oli liikaa lunta ennen sitä Quote Link to comment
UltraVW Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Nyt lähti kupla skulaamaan...!Kesä alkoi vihdoin.Pari 8 tuntista päivää pihalla kuplan kimpussa ja johan kulkee taas ja sisusta kondiksessa myös...Huomenna duuniin kuplalla! Quote Link to comment
Sami P. Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Jep, kesä tuli vaikka nyt pikkasen vielä jäätä onkin näkyvissä. Vehkeet pelaa loistavasti! Kylläpä mieli lepää. Quote Link to comment
Guest veewee Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Jep, kesä tuli vaikka nyt pikkasen vielä jäätä onkin näkyvissä. Vehkeet pelaa loistavasti!Kylläpä mieli lepää. Voi perk... kun on hieno Quote Link to comment
Pepe Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Itse pidän eritoten vanteista! Olisikohan antaa lisätietoja valmistajasta? PS. Mun mielestä kuva on huono, auto on livenä 2x hienompi :) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 taitaa olla jotkut alessiot? vai oisko ne kiinalaiset kopiovanteet? Quote Link to comment
-MITO- Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Romu seisoo pihassa eikä mikään lepää. Onneks kone räyhää. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Mikäs junis Mitolla pihassa? Quote Link to comment
Guest fastghia Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Itse pidän eritoten vanteista! Olisikohan antaa lisätietoja valmistajasta? PS. Mun mielestä kuva on huono, auto on livenä 2x hienompi :) Tuollaisia löytyy: http://www.midlandwheels.com/ laatu so-so http://www.flat4.co.jp/ laatu hyvä tai parempi Edellistä on saanut Suoemsta ainakin: www.kuplapaja.com Flat4:ia toimittaa Suomeen: www.aircooled.fi Quote Link to comment
Recommended Posts