Jump to content

KESÄ ALKOI!

Guest Bugfuel

Recommended Posts

Posted
ei viiti ihan metrihangessa ajella :D

Etuhelma auraa sopivasti lunta kun ajaa tallilta julkiselle tielle :)

Jan

• 4 weeks later...
Guest ritariässä
Posted

äsh, tallin ramppi yhä jäässä joten pysyköön kupla sit maan alla vaikka juhannukseen:(

Guest mäksä
Posted

kävin kuplalla jo pari viikkoa sitte kylillä ajelemas,tuli pollaritki vastaan mut ei pidättäny vaik ei oo kilpiä :) hymyili vain!

Guest hörbie
Posted

jaa mulla on viel kori irallaan saa olla toi kesä vaa myöhäs ja viel sais tulla kunnon taka talvi :)

• 2 weeks later...
Guest 72 Kuppeli
Posted

Joo avoautokausi avattu...

...kupla vaan tosin projektina pitkin Etelä-Karjalaa...

Guest fastghia
Posted

3 vko Stadis pyöritty kuplalla, eikä ainuttakaan ilmajäähyy oo sillä aikaa tullu vastaan. Missäs kaikki harrasteliat piileksii :) ?

Aleksis Kiven kadulla on parkissa yks beryl green 62-63, joka ainaki on liikkunu kadun puolelta toiselle :)

Posted
3 vko Stadis pyöritty kuplalla, eikä ainuttakaan ilmajäähyy oo sillä aikaa tullu vastaan. Missäs kaikki harrasteliat piileksii :) ?

Aleksis Kiven kadulla on parkissa yks beryl green 62-63, joka ainaki on liikkunu kadun puolelta toiselle :)

^^ harrastetaanko pk seudullakin volkkareita D: Mä kun luulin että kaikki ajaa siellä vain uusilla volvoilla ja mersuilla.

Täällä tuntuu ainakin tulevan aina joku kupla vastaan vaikka mihinkä ajais.

Joka päivä kun töistä tulee ainakin yksi tai 2-3 näkee.

Posted

Ei oo hirveesti stadissa volkkareita näkyny, Pitskun suunnalla oon jonkun firman pihassa oon jotain nähny...

Nojoo, oma olis liikenteessä toukokuun lopulla näillä näkymin :)

Aijoo, mullaki on volvo, tosin ei ihan pakasta vedetty :D

Posted
Mä kun luulin että kaikki ajaa siellä vain uusilla volvoilla ja mersuilla.

Ja muualla massey fergusoneilla.

Guest Joonas_p_k
Posted

Kyllä niitä täällä helsinginkin puolella näkee. Tässä meidän kaupunginosassakin tiedän neljä tai viisi ajossa olevaa kuplaa, oma mukaanlukien. Se on vaan että monesti ne on paremmin piilossa täällä kuin jossain pikkukaupungissa ;)

Posted

...joo, ollu siinä aina kesäsin jo monta vuotta...muistaakseni -63, kuskinpuolen loksut ajettu vissii johonki tolppaan..

Jurmijärvellä otettu vasta vapuksi liikenteeseen...landella oli liikaa lunta ennen sitä

Posted

Nyt lähti kupla skulaamaan...!Kesä alkoi vihdoin.Pari 8 tuntista päivää pihalla kuplan kimpussa ja johan kulkee taas ja sisusta kondiksessa myös...Huomenna duuniin kuplalla!

post-530-13888358349212_thumb.jpg

Guest veewee
Posted
Jep, kesä tuli vaikka nyt pikkasen vielä jäätä onkin näkyvissä. Vehkeet pelaa loistavasti!

Kylläpä mieli lepää.

taka2.jpg

Voi perk... kun on hieno

Posted

Itse pidän eritoten vanteista! Olisikohan antaa lisätietoja valmistajasta?

PS. Mun mielestä kuva on huono, auto on livenä 2x hienompi :)

Guest Raggare
Posted

taitaa olla jotkut alessiot? vai oisko ne kiinalaiset kopiovanteet?