P_Valtonen Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 (edited) Moro Kuvan mukaisesti empi imarit ei sovi remuli kakkoseen. Mittasin että ylimpien pulttien väli n 75cm. Onko kellään hajua missä olis järkevästi saatavissa vastaavia tuotteita, joissa olis enemmän offsettia? Toinen vaihtoehto jos imarit olis pidemmät..... Edited June 12, 2016 by P_Valtonen Quote
Kurre Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Mittasin että ylimpien pulttien väli n 75cm. Nyt on mittamies mokannu tai todellinen mörkömoottori kyseessä Quote
Tanhis Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Eihän se ole imureikä eikä mikään jos sinne sisälle ei pääse ryömimään. Quote
tolvana Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Mä oon kuvitellu mielessäni et tuo offsetti tarkottaa heittoa auton pituussuunnassa elikkä offset imareilla kaasarit asettuu samaan linjaan. Suorilla sarjoilla tuo ykköskolmospuoli käy ahtaaksi ainakin ilmanputsareiden osalta. 1 Quote
P_Valtonen Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 Nyt on mittamies mokannu tai todellinen mörkömoottori kyseessä Pinnapulttien ero mitattuna imarien välistä. Ja ulompien pinnapulttien osalta. Selkiikö? :) Quote
tolvana Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 http://www.aircooled.fi/tuote/1235/imusarjat-idf-drla-4048mm-t1-suuttimien-paikoilla-cb Eiks nois oo enempi heittoo? ACllä myös suutinreiätön versio samasta(?)viiskybää halavemmalla Quote
P_Valtonen Posted June 17, 2016 Author Posted June 17, 2016 Hoh. Kun kattoin imareita AC-kaupasta, niin missasin ton sun linkittämät Näyttäs ainakin leveemmiltä. Ja kun suutin rojut tulee vielä puhallinkopan väliin, niin pakkohan olla emennä väliä. Quote
P_Valtonen Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 (edited) Mutta tämä toinen vaihtoehto, jolla vois siirtää kaasaria vauhtikssen suuntaan. Ja tuo on nähdäkseni tämä sarja http://aircooled.fi/tuote/365/imusarjat-idf-drla-4048mm-t1-cb No tommonen tilattu, saa nähdä istuuko peremmin kuin tuo eka Edited June 22, 2016 by P_Valtonen Quote
JM Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Onko sulla dcnf imarit? Vai onko tää vaan esimerkkikuva? Quote
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Posted June 22, 2016 (edited) Nyt taas hymyilyttää :) Kävin AC kaupalla Ylöjärvellä tänään virka-ajan ulkopuolella (Kiitos Mikolle aukiolosta!) Mittasin että noi esimerkin ruikkii + kaasari imarit on samalla "vinoumalla". Imarin reuna on 1-2 sylinterissa suorassa hihniksen puolella kulmassa, mutta vauhtiksen reuna on taas 4cm edempänä. Nyt toimii :) Ilman mtn korotuspaloja istuu täydellisesti. SweaMamman vaijeri vivustokin menee naftisti tuonne väliin. Kyllä tää vielä iloksi muuttuu :) Edited June 22, 2016 by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Posted June 22, 2016 Tuossa wotossa jossa on 3 imaria, niin nää CB versiot ovat juurinkin oikenareunimmaiset Quote
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Posted June 22, 2016 Onko sulla dcnf imarit? Vai onko tää vaan esimerkkikuva? ei o ku IDF't Esimerkki vaan siitä että mitä luulin ensin tarviavani Quote
nyki Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 On 6/20/2016 at 10:13 AM, P_Valtonen said: Mutta tämä toinen vaihtoehto, jolla vois siirtää kaasaria vauhtikssen suuntaan. Ja tuo on nähdäkseni tämä sarja http://aircooled.fi/tuote/365/imusarjat-idf-drla-4048mm-t1-cb No tommonen tilattu, saa nähdä istuuko peremmin kuin tuo eka Voiko käyttää näitä + drla:t alkuperäisen 44 hp doghouse puhallinkopan kanssa? Quote
JM Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 Voi. Koppaa tarvii muokata, miten paljon riippuu miten leveä kone on. Helpommalla pääset kun hankit 36hp mallisen kopan. Tommosen. http://aircooled.fi/tuote/2507/tuuletinkoppa-36hp-tuuletusaukoilla-musta-t12-1247479 Quote
nyki Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 11 hours ago, JM said: Voi. Koppaa tarvii muokata, miten paljon riippuu miten leveä kone on. Helpommalla pääset kun hankit 36hp mallisen kopan. Tommosen. http://aircooled.fi/tuote/2507/tuuletinkoppa-36hp-tuuletusaukoilla-musta-t12-1247479 Eli siis ei voi käyttää muokkaamatta? Nyt lyö tyhjää, mitä tarkoitat tuolla leveydellä? Noita 36 hp koppia näyttää olevan myös doghousena, kiva. Quote
Ketsa Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 Moottorin leveydellä JM varmaan tarkoitti sitä, että vakiota kapeampi kone (esim. Raju kansien lasku) aiheuttaa entistä enemmän ahtautta ja vastaavasti normaali leveämpi kone (stroukkeri) helpottaa tilaongelmaa. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.