Jump to content

Jokos on ajokausi alkanut?


Recommended Posts

Alkaa nuo lumet sulamaan kovasti myös Mikkelinkin korkeudella. Jokos ootte aloittanu ajokauden? Itse kieli pitkällä odotan, että saan oman pelini ajoon. On vielä pohjan tervaushommat vähän kesken, mutta ei mitään ihmeellistä... Viikonlopuksi on luvattu jopa hyviä ajokelejäkin, mutta vasta toukokuun puolella ilmeissesti saan oman VW:n ajoon :DD

Link to comment
Guest Juki^

Kyllä ois varmaan muuten alkanu jo, mutta ku on auto tuhanne pi**un pärreinä vielä. Jospa sen juhannukseen sais kuntoon :D Ite en kylläkään oo ikinä vielä kuplalla ajellu mutta tänä kesänä se haave toteutuu...

Link to comment

Yhden talven mulla oli käyttiksenä 1303S eikä pettäny kertaakaan. Vähän alko lämpöä tulemaan jo 10 km:n työmatkalla, mutta ei kyllä pääsy hiki jostain syystä yllättämään...

 

Tuon jälkeen on jo parit kuplat vaihtuneet ja nykyään lähinnä kesäajoihin 1200 stanu alla. Odotellessa ajelen toisenlaista harrastepeliä, ilmajäähy sekin. Mutta se onkin sitten jo toinen juttunsa ;D

Link to comment

Viikko sitten ajelin oman kuplan talvisäilöstä pois! Voi sitä räminän ja pärinän määrää hytissä kun ei ollu muuta sisustaa paikallaan kun kuskin penkki. Vapuks pitäs saada uusi sisusta paikalleen ja jarruja pitäs popittaa vähän, uudet takarenkaat ja siitä se kausi kunnolla käynnistyy. Kesäkuussa pien tauko ja uutta pataa perseeseen.

Link to comment

Eilen yöllä hiontaväriin... huomen väriin .. to katsastus.. pe-la kokoominen lopulliseen kuntoon.. ja Vappuna Betty Page Roadster liikenteessä.. ;) HOPE SO... suikkalakki voi vie estää ;)

Link to comment
Guest Toni I

Tammikuusta maaliskuun loppuun -66 EX-Urho/historic oli ajossa. Nyt seisonnassa. Ja se vaihtuu tällä viikolla lumikelkkaan....Meilläpäin viimeiset lumet suli yli viikko sitten :-(. Mulla noiden harrastevehkeiden vaihtokaupoissa ei oikein vuoden ajat meinaa osua kohdalleen ;-)

Link to comment
Guest Toni I
Motarilla 66 kuplaas aina liikenteessä ihaillu ku ajellu kotiin Lohjalle. Tarvis oma -66 saada hereille pian..

Heh :), on sen näköjään joku huomannut. Kyllä sillä oli ilo päästellä talvikelillä. Noista nykyajan autoista ei ole mihinkään ;)

No nyt pitäsi jossain välissä herätellä -63 kats.kuntoon ja laittaa 66/77 RPB kone kiinni niin saa senkin joskus kilpiin.......Dogille ei taida tänäkesänä kerketä tekemään mitään.

Link to comment
Lumet sulaa, maa paljastuu, asvaltti kuivaa ja polte saada kupla liikenteeseen kasvaa ulkolämmön noustessa ;-)

 

Raidetangonpäätä puuttuu enää, sitten leimaan, paanalle päristelemään ja Essolle elvistelemään...

 

 

Muistat sitte ostaa väärän mallisen raidetangonpään... fifty sixty mahikset mennä pieleen ellei etukäteen kato mikä siellä on :)

 

Jan

Link to comment
Muistat sitte ostaa väärän mallisen raidetangonpään... fifty sixty mahikset mennä pieleen ellei etukäteen kato mikä siellä on :)

 

Jees väärän mallinen ostettu jo... Nyt odotellaan uutta ehdokasta

 

Saas nähdä miten äijän käy?

Link to comment
Guest Mika Raussi

Käyttiksestä halkes syyläri tänään, eli ajokaus alko! Lokarit vaan hätäsesti heppikoneella takasin ja takalautaa pultaten. Ajo kestääkin sitten sen ruhtinaalliset pari päivää plus mitä osia tarttee hakea.

 

Teekkarit oli kovin ihmeissään kun mie testilenkillä kävin :^)

Link to comment
Guest Forsbacka

Eilen alkoi ajokausi sen verran, että kävin Lohjan "valtionkonttorilla" autoa näyttämässä.

Yleensä aina kuulee vaan pahaa katsastuksista, niin ajattelin nyt kerrankin mainita, että sain hyvää ja ymmärtäväistä palvelua.

Inssi näki paljon vaivaa, että olisi saanut jarrut läpi dynosta. Kävi välillä ajamassa lenkin ja yritti uudestaan, mutta ei.

Jäi kuitenkin hyvä mieli. Asiasta sanottiin, mutta ei alettu turhista nitisemään. Saldoksi jäi jarrut ja yksi reikä pohjassa.

Irtoperäkin pistettiin paperille, ettei tarvitse kenenkään alkaa sitä tienpenkalla ihmettelemään.

Link to comment
Kesä tulee vihdoinkin ja nyt mä olen oikein kesämies. Mä saan ajaa passatil ja sit mä saan ajaa kolkil ja sit mä saan ajaa guzzil ja sit mä saan ajaa kuplal ja sit mä saan ajaa opelil, mut boral mä en saa ajaa kun se on vaimon auto.

 

HAHAHAHAHAH! Hyvä :)

Link to comment

"Turboton" sai tänään leiman. Jotenkin meno tuntui kuitenkin tukkoiselta, liekö nuhaa niinkuin kuskillakin. Kiva kuitenkin oli ajella kuplalla pitkästä aikaa. Itseasiassa olen ajanut sillä viimeksi Mantorpista kotiin kesäkuussa 2005!

 

t. Mika

Link to comment

Fiddu ku kupla on edelleen työn alla ja ajokausi päällä, lisäksi wappu painaa niskaan ja ajelulle pitäis päästä.

 

Täällä, kun on solidaarisia asian harrastajia, niin eiköhän laiteta pikku keruu pystyyn ja hommataan mulle vapuksi kuubeli alle... Multa parisataa pottiin :D Käviskös vaikka tämä kohteeks: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=715913 tai sitten vaikka Bugfuelin avo ;D : ) ;^) Ja töttöröö...

Link to comment
Fiddu ku kupla on edelleen työn alla ja ajokausi päällä, lisäksi wappu painaa niskaan ja ajelulle pitäis päästä.

 

Täällä, kun on solidaarisia asian harrastajia, niin eiköhän laiteta pikku keruu pystyyn ja hommataan mulle vapuksi kuubeli alle... Multa parisataa pottiin :D Käviskös vaikka tämä kohteeks: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=715913 tai sitten vaikka Bugfuelin avo ;D : ) ;^) Ja töttöröö...

 

 

Sorry, emäntä pistäny myyntikieltoon avon :)

 

Kerkeen mä sillä vielä huomenna ajelemaan, sit se on vähäks aikaa ohi.. vieroitusoireet alkaa jo nyt tuntua...

 

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...