Urbantoy Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 (edited) Moro, Toopella ongelma ja Eurotour lähestyy.. mä oon suunsoittossa parempi ku näissä moottori ja sähköhommissa, Eli Maitovalaaseen pitää pukata varmaan ennen DWL:ää uusi jakaja tai sitten heti sen jälkeen että kerkee jonkun verran ajaa ennen retkeä vanhalle mantereelle.. Toimiiko toi keskarijakaja ok versus alipainejakaja malli.. käretön moduli sippas viimesyksynä ku bensaletku täytti jakajan bensapumppua vaihtaessa.. eipä tullut kiiressä mieleen että sitä bensaa tulee ihan kunnolla ku tankki on palliksessa missä on.. no oma vika.. juo vähemman.. Nyt vakiojakaja paikallaan että se saatiin siirrettyä säilöön syksyllä.. Koneen spekseistä ei mitää hajua, mapillinen tuli papereita jenkeistä mukana, ei niistä pirukaan ota selvää.. ei vakio, hyvin menee kärry perässä.. ja ihan hyvin keretty kiertää... kulutus kohtuulinen, öljyä meni hyvin Nordkapp Tourilla.. mutta varmaan menee jos parilla pultilla lisäöljypohja oli kiinni loppumatkasta.. Ei vuoda enää kiitos IronPerseTuomon.. Alipaine 123 jakaja loppu AirCooled:lta.. Keskari järjellä.. mä oon kyllä aina tykännyt keskarista.. Niin no se oleellinen,, siinä vakio joku kaasari.. mikä nyt pallo -71ssä on.. Edited May 13, 2017 by Urbantoy Quote Link to comment
x-pj Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 Vakiokaasuttimen kanssa ehdottomasti alipainejakaja. Alipainejakaja toimii ennakkokäyrää vaihtamalla myös keskipakojakajana, jos joskus vaihtaa sellaiset kaasarit, joista ei saa kunnollista alipainetta. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 Hyvä, ettei Maitovalaan iskuun laitto jää viime tinkaan! Samaa mieltä kuin x-pj. Paruzzi myös myy 123 jakajia. Vakiojakaja sitten varalle mukaan. Meinaan, näitä digitaalisia ei tien päällä itse korjata. 1 Quote Link to comment
Geronimo Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 Juu vakiokaasareitten/ melkeen vakiokaasareitten kans alipane 123. Quote Link to comment
nyki Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Entäs yhden 40 pysty-Dellorton kanssa? Quote Link to comment
Tanhis Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Entäs yhden 40 pysty-Dellorton kanssa? Saako suositella toista dellortoa mieluummin pariksi ;) Quote Link to comment
tolvana Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Vakiokaasuttimen kanssa ehdottomasti alipainejakaja. Alipainejakaja toimii ennakkokäyrää vaihtamalla myös keskipakojakajana, jos joskus vaihtaa sellaiset kaasarit, joista ei saa kunnollista alipainetta. Entäs yhden 40 pysty-Dellorton kanssa? Yks pystydelssikin pelaa hienosti kun vaan saa säätöihin. Quote Link to comment
Recommended Posts