Jump to content

123 keskipako versus alipaine


Recommended Posts

Moro,

 

Toopella ongelma ja Eurotour lähestyy.. mä oon suunsoittossa parempi ku näissä moottori ja sähköhommissa,

Eli Maitovalaaseen pitää pukata varmaan ennen DWL:ää uusi jakaja tai sitten heti sen jälkeen että kerkee jonkun verran ajaa ennen retkeä vanhalle mantereelle..

 

Toimiiko toi keskarijakaja ok versus alipainejakaja malli.. käretön moduli sippas viimesyksynä ku bensaletku täytti jakajan bensapumppua vaihtaessa.. eipä tullut kiiressä mieleen että sitä bensaa tulee ihan kunnolla ku tankki on palliksessa  missä on.. no oma vika.. juo vähemman.. Nyt vakiojakaja paikallaan että se saatiin siirrettyä säilöön syksyllä..

 

Koneen spekseistä ei mitää hajua, mapillinen tuli papereita jenkeistä mukana, ei niistä pirukaan ota selvää.. ei vakio, hyvin menee kärry perässä.. ja ihan hyvin keretty kiertää... kulutus kohtuulinen, öljyä meni hyvin Nordkapp Tourilla.. mutta varmaan menee jos parilla pultilla lisäöljypohja oli kiinni loppumatkasta.. Ei vuoda enää kiitos IronPerseTuomon..

 

Alipaine 123 jakaja loppu AirCooled:lta.. Keskari järjellä.. mä oon kyllä aina tykännyt keskarista.. 

 

Niin no se oleellinen,, siinä vakio joku kaasari.. mikä nyt pallo -71ssä on..

Edited by Urbantoy
Link to comment
  • 2 weeks later...

Vakiokaasuttimen kanssa ehdottomasti alipainejakaja. Alipainejakaja toimii ennakkokäyrää vaihtamalla myös keskipakojakajana, jos joskus vaihtaa sellaiset kaasarit, joista ei saa kunnollista alipainetta.

  

Entäs yhden 40 pysty-Dellorton kanssa?

Yks pystydelssikin pelaa hienosti kun vaan saa säätöihin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...