Nikladz Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Onko kukaan tilannut Amerikoista noita TMI:n penkinpäällisiä? Suomalaisista liikkeistä näitähän ei saa yleensä kuin harmaana ja mustana. Mitähän tulee tullimaksua, vai tuleeko? Quote
NO H2O Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Oletko katsonut esim. VW Heritage, tms. euroopan kaupat läpi? Kaveri tilasi joskus taannoin tuolta tavallisesta poikkeavat TMI-päälliset... Quote
-tipi- Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 (edited) Tulli on ainakin auton matoissa 3%, hyvin todennäköisesti sama myös muissa sisustan osissa. Eli se ei ole paha, mutta ALV on sen 24% kaikesta. Mukaan lukien toimituskulut, jotka yleensä on kovat, kun vientiin myyvät jenkkifirmat käyttävät pääsääntöisesti vain kuriiriliikkeitä. Mitä minä kattelin juniksen ovipahveja, niin suurin piirtein samalla rahalla TMI:tä myydään Euroopassa kuin TMI:n omilla sivuilla, joten sikäli suoraan osto Amerikasta ei tule halvemmaksi. Edited August 22, 2017 by -tipi- Quote
Aku Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Minulla on vuoden sisään ollut huonoja kokemuksia parista brittikaupasta; Coolair VW ja VW Heritage. Ensimmäisessä veloittivat nettisivuilla olevan summan luottokortilta ja sitten ilmoittivat etteivä tee tilausta rapakon taakse, ellen maksa 180€ lisää. Jälkimmäinen hävitti tilauksen kokonaan (asiakas näkee tehdyn tilauksen kaupan järjestelmässä, mutta myyjät eivät). Tilasin sitten TMI:n istuinpäälliset ja kattoverhoilun Paruzzin kautta. Hyvin toimii kotimaan kielellä, eikä tarvitse miettiä mahdollisia lisämaksuja, tulleja tms. Quote
Stidi Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Aircooled.fi kautta on saanut ihan kaikkia värejä ja kuoseja mitä tmi tarjoaa. Quote
Guest PKW Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 (edited) Onko kukaan tilannut Amerikoista noita TMI:n penkinpäällisiä? Suomalaisista liikkeistä näitähän ei saa yleensä kuin harmaana ja mustana. Mitähän tulee tullimaksua, vai tuleeko? Yksi vaihtoehto on ostaa ne harmaat tai mustat ja maalata ihan sen väriseksi kuin itse haluaa tai vaikka maalata ne vanhat jos eivät ole rikki. Pariin autoon olen tuollaiset tehnyt. Toiset ihan motonetin kamoilla (tosin värivaihtoehtoina ei ole kuin musta ja beige) ja toiset detailingshopin tavaroilla joita saa vaikka mallin mukaan tehtynä ihan minkä väriset tahansa. Tähän mennessä on oikein hyvin pysynyt kiinni sekä vinyylipenkeissä että nahkapenkeissä. Eikä ole kaikki vaatteet penkkien värisiä vaikka toisin voisi luulla :) Edited August 22, 2017 by PKW Quote
jarkki86 Posted August 23, 2017 Posted August 23, 2017 Tai tilaa täältä mieleiset, halvemmat ja tulee suht nopeasti. Saat myös päättää itse värin ja kuosin. Ovat hyvälaatuiset ja istuvat hyvin jos vain pehmusteet on kunnossa. https://www.camperandcarinteriors.co.uk 1 Quote
Kaaleppi Posted August 23, 2017 Posted August 23, 2017 Oliko minkä hintaisia tuolta englannista? Miten nopea toimitus? Quote
jarkki86 Posted August 23, 2017 Posted August 23, 2017 169 puntaa eli vajaa 185€ istuimiin. Tilasin samalla ovipahvit(90£) samoilla väreillä ja yhteensä rahteineen maksoi 281£ eli 306€, reilu pari viikkoa meni tilauksesta siihen kun olivat kotiovella. 1 Quote
UltraVW Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 169 puntaa eli vajaa 185€ istuimiin. Tilasin samalla ovipahvit(90£) samoilla väreillä ja yhteensä rahteineen maksoi 281£ eli 306€, reilu pari viikkoa meni tilauksesta siihen kun olivat kotiovella. Kiitti vinkistä! Quote
Recommended Posts