Jump to content

Dorman Harmonic Balancers 594-490


Recommended Posts

Posted

Petterin linkkipalstan postaukseen viitaten

 

 

https://www.dormanproducts.com/p-68460-594-490.aspx

 

Harmoonisessa painottimessa kumia valettu öljynpalautuskierteen ja kuppasen hihnapyörävalun väliin. Mitäs tietäjät mieltä ko. konstruktion toimivuudesta Kuplan koneessa?

Posted

Mitä noita dampereita jenkkikoneissa olen kattellut niin ovat kyllä huomattavasti vakuuttavamman oloisia ikäänkuin kaksoismassavaimentimia. Tuo käkästys ei kylläkään aiheuttanut mitään välitöntä hankintareaktiota.

Posted (edited)

Kun linkitin tuon summitin sivujen jutun, niin huomasin että joku on vaan peltiseen hihnikseen keksiny tekee koloja.

Tipin linkittää hommaa kun tihrustin tarkemmin, niin väittäsin että koko möntti olis valurautaa. 2-4mm paksunen kumi ei kestä peltirakenteen tilalla keskiön/ulkokehän välissä. Mutta missä tämä mainostettu kumi sijaitsee, ei aukea (ulkokehän / valurauta rungon välissä?)

 

Ei vakuuta. Annan 5- peruskoulun arvosanoin =)

Edited by P_Valtonen
Posted

Komppaan Lassea, ei ihan heti noussu ostohousut jalkaan. On aika hennon näköinen toi kumin osuus ja

jos vw:n tehdaskaan ei osaa tehdä kestäviä vulkaanirilloja (vieläkään) ni miettisin hetken, tai ainakin odottaisin

muiden kokemuksia. 

Posted

Tuo on Fisherin vekotin aircooled ei saanut niitä kaupaksi korkean hinnan vuoksi.Ati teki harmonic damperia porsche 356 moottoriin ja hinta oli kohtuulliset 700$.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...