Jump to content

Slugit järjestää: Dyno Day #4 28.8.2009


Recommended Posts

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Ari F.

Toinen 1385 cc ilmottautuu, sillä varauksella että, saan kaiken kasaan ko ajankohtaan mennessä. Myös toinen kupla tulee, eli näillä näkymin olis kaksi tulossa.

 

"Timo P., veto otettu vastaan, ens keväänä sitten tupla Riechert: it Vs. TDE: t! ;-D"

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Ari F.
Toinen 1385 cc ilmottautuu, sillä varauksella että, saan kaiken kasaan ko ajankohtaan mennessä. Myös toinen kupla tulee, eli näillä näkymin olis kaksi tulossa.

 

"Timo P., veto otettu vastaan, ens keväänä sitten tupla Riechert: it Vs. TDE: t! ;-D"

 

Tää joutuu nyt ikävä kyllä perumaan tulonsa.....eli kaks ei pääse tulemaan. :-(

Link to comment

Sama tuli mullekin mieleen... paljonko tarvitsee maavaraa.

 

Tuli eilen säädettyä venttiilit y.m. valmiiksi ja 1500km takana

 

Ottaisin mielellään vaikka sen 13:00 niin pääsee hakemaan muksut ajoissa

 

Dennis

Link to comment
Sama tuli mullekin mieleen... paljonko tarvitsee maavaraa.

 

Vakiokorkuinen kupla, tuolla putkella, putken alle jäi tilaa 5mm. Aika moni joutu viimeks irrottaan vaimentimen ettei osunu maahan. Ja osa joutu vielä tyhjenteleen etukumeja samasta syystä.

post-948-13888361323419_thumb.jpg

Link to comment

Hinta on 60 euroa. Tällä kertaa ei ole alennusta fvwa:n jäsenille, yritetään sitä ens kesänä uudelleen. Luultavasti myöskään grilli ei ehdi mukaan tällä kertaa.

 

Jos kaikki iloittautuneet on mukana, niin alkaa paikat olla täynnä. Kannattaa silti tulla paikalle, sillä jos kaikki menee niin kuin ennenkin, niin ehditään mittaamaan enemmänkin autoja.

Link to comment
Guest urpopuisto

Nythän saattaa olla niin, että grilli tullee tontille eli lämpimän makkaran mahdollisuus on jopa todennäköinen.

Maadin mahdollista voittoa koitetaan hankaloittaa eräällä mustalla hevosella :)

 

-Marko

Link to comment

No niin, nyt mennään sitten neljän tai viiden auton voimalla, vai vieläkö joku peruu? Normaalisti ei näin pienellä määrällä pidettäisi, mutta onneksi Japelta löytyy vielä ymmärrystä ja vara- autoja loppupäiväksi. Ja myöskään normaalisti ei rullilla säädetä, vaan veto ja pois, sitten osien vaihtoa varikolla ja uudelleen rullille. Mutta nyt jää kyllä reilusti aikaa säätelyllekin, jos vaan Jappe siihen suostuu.

Link to comment

Olisiko muuten mahdollista hoitaa tuo penkitys homma jossain muualla? Niinkuin näiden päivien osalta. Tuntuu että Jappe on ostamassa uutta penkkiä, koska jos hinta on 60€ veto niin on ihan pirun kallis. Itselläni oli tuossa kuplan säätöä ja useita vetoja hintaan noin 90€ ja aikaa meni pari tuntia...

 

Make

Link to comment
Olisiko muuten mahdollista hoitaa tuo penkitys homma jossain muualla? Niinkuin näiden päivien osalta. Tuntuu että Jappe on ostamassa uutta penkkiä, koska jos hinta on 60€ veto niin on ihan pirun kallis. Itselläni oli tuossa kuplan säätöä ja useita vetoja hintaan noin 90€ ja aikaa meni pari tuntia...

 

Make

 

Ammattimiehet ei tee lahjaksi hommia, siellä on jatkuva jono hinnasta huolimatta kun kaikki tietää että se tekee hommat kunnolla ja ymmärtää mitä on tekemässä.

Link to comment

Tuning Worldia käytetään sen takia, että tulokset olisi vertailukelpoisia edellisten tulosten kanssa ja palvelu on aina ollut todella hyvää ja asiantuntevaa. Japen dynon tarkkuudesta taitaa jotain kertoa se, että sama moottori/ auto mitattuna Santalan moottoridynossa(joka on ilmeisesti tarkin Suomessa oleva) antoi ainoastaan yhden hevosvoiman eron Japen penkkiin verrattuna. Jos taas tehokkaan näköisen lapun haluaa, voi käydä vaikka Harisella.

 

Jokainen voi totta kai käydä siellä, mikä sopii omalle lompakolle paremmin. Tämä on vain meidän valintamme, kympin tai kahden säästö ei kyllä vaan riitä siihen, että harjoiteltaisiin jossain muualla.

Link to comment
Tuning Worldia käytetään sen takia, että tulokset olisi vertailukelpoisia edellisten tulosten kanssa ja palvelu on aina ollut todella hyvää ja asiantuntevaa. Japen dynon tarkkuudesta taitaa jotain kertoa se, että sama moottori/ auto mitattuna Santalan moottoridynossa(joka on ilmeisesti tarkin Suomessa oleva) antoi ainoastaan yhden hevosvoiman eron Japen penkkiin verrattuna. Jos taas tehokkaan näköisen lapun haluaa, voi käydä vaikka Harisella.

 

Penkeistä ja niiden eroista oli joskus artikkeli VM:ssa. Muistaakseni vakio lexus tais olla koekaniinina. Kannattaa lukea tuo juttu.

Se että eroa tulee muutama heppa, sillä ei liene merkitystä. Syynä voi olla esimerkiksi lämpötila ero. Harisen mukaan penkki antaa hyvin samanlaisia arvoja kuin mitä tehdas ilmoittaa. Siis kun ovat dynonneet vakioautoja.

Mutta kuten Tomi kirjoitti niin kannattaa yleensä käyttää samaa paikkaa juuri tuon vertailtavuuden vuoksi.

 

t. Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...