Jump to content

Asiallisia kuplia

Recommended Posts

Guest Paterson
Posted

Jotenkin itse vierarastan kuplaa ilman puskureita. Minusta kupla ei ole asiallinen tällä tavalla riisuttuna ja mitä enemmän muunnellaan sen asiattomampi lopputulos.

Guest Raggare
Posted

kaikki ei tykkää orkkiksesta :D

hommahan lähtee siitä että dumppaat ton corollan mäkeen ja tuut ostaa multa vaikka tollasen kivan perhesedanin.. ;)

Posted

hommahan lähtee siitä että dumppaat ton corollan mäkeen ja tuut ostaa multa vaikka tollasen kivan perhesedanin.. ;)

Paterson kaipailee puskurillista kuplaa ja sä oot myymässä hänelle notsia.

Tässähän olisi ennemminkin tilaisuus myydä -64 kuplasi pitkien myyntiponnistelujesi jälkeen. ( Onhan siinä vielä puskurit? )

Guest Raggare
Posted

kaik myydään jos ostajia löytyy

kuplassa on puskurit kyllä :D

Guest Paterson
Posted

Corolla on mun ykkäsauto ja kupla on vasta kehitteillä, mutta ei siitä sen enempää. Niin- no kaikki ei tykkää farmareista, se on mulle käytännön kysymys, mutta miksi noi puskurit tiputetaan pois?

Kiiinnostuksen kohde on 73----kupla

Guest Mika Raussi
Posted

Miks kukaan nyt yleensäkään mitään tekee? Jos miellyttää omaa silmää, niin siitä vaan. Tosin aina pitää varautua kevyeen vittuiluun.

Sit täs tulee semmosetkin jutut vastaan, että esimerkiksi tohon meikäläisen paskaan on kohtuu urpon näköstä laittaa pelkkä etupuskuri.

Guest Mika Raussi
Posted
Raussille taakse typ3 tai typ4 puskuri...

No mikään siihen ei kuitenkaan satu laagistaan. Ja sit pitär saada krominen. Tulee hintaa senverran, etten rupee siihen puskinta väsäämään nyt kun se on kerran suunniteltu ja tehty ilman. Muuten kyl vois.

Posted

No 5x205 ehdottomasti ;-) mutta teho ja meininki noilla harrastajilla kohdillaan, siitä kertoo jo että saatu hyvä esittelyvideo koostettua.

Guest ritariässä
Posted

niin, kuinkas monessa kuplassa se tuulilasi onkaan täysin suora jos aletaan tarkemmin katsomaan.

Posted

Eli hienoon kuplaan riittää mattaväri ja valkosivurenkaat.

No, makuasioistahan tässä on kysymys.

Posted
... mutku se on pystylamppu... :)

...ja kaarevalla tuulilasilla, ja just siks niin pirun hiano, mun idoli :P

Edit: takaluukku vaan ei istu mun silmään...

Posted

Hehheh.. Kaverin kanssa väitelty ihan huumorilla esson baarissa et kumpi on parempi, pystylamppu vai makaavalamppunen..eikä väittelylle tuu loppua..paitsi ehkä VW Openissa. ;) Pystylamppu on kyllä mun mieleen. :)

Posted

Mielistele vaan siellä newbiitlessäs sitte kiikalan stripillä, kun ah niin aerodynaamiset lamppuni halkovat tuulta edelläsi =D

Posted

Mites muuten, onko jossain testattu kumpi on aerodynaamisempi? Joo Kari paukuta nyt vaan niitä henkseleitä ku kerkiät, mun takavaloja tuut kuitenkin kattelemaan. :)

Posted

Niin no perkeles, hankin semmosen rookerin et menee pakillaki muitten ohi, kääntää vielä vaihteet toisinpäin et neljä taakse ja yksi eteen. :)

Posted
Eikös se oo jo nähty ko junakeula kelannu aikoja joista moni kuplakuski saa haaveilla.

Puhumattakaan uusista Audeista ja Bemareista joiden ilmanvastus on aivan eri sarjassa.

Guest Angelbunny
Posted

Kas, itsehän pääsin nyt vasta näkemään viestiketjun ensimmäisen videon..

Oijoi, sydän huus kyllä leipää. Minusta se kiiltomusta oli ihan miun lemppari. Näin aloittelijana en voi muuta kun ihailla..täytyy alkaa tutkimaan kaikenlaisia kirjoja, jos sitä oppisi vielä joskus rakentamaan koneenkin kuplaan ;)

Ja itsehän näin kauniita vanteita paljon :D