Jump to content

Pylväsporakone


Kurre

Recommended Posts

Kiinalaisten kanssa voi käydä hyvä tai sitten huono säkä. Kulmahiomakoneet oon yleensä ostanut noin 20 - 30 eurolla. Jotkut on kestäneet uskomattoman kauan ja joissain laakerit on mennyt henkessä. Kaikkia työkaluja onkin hyvä olla kaksi, niin työt ei lopu siihen, kun toinen hajoo. 😅

Edited by mikan
Link to comment
8 hours ago, mikan said:

Kiinalaisten kanssa voi käydä hyvä tai sitten huono säkä. Kulmahiomakoneet oon yleensä ostanut noin 20 - 30 eurolla. Jotkut on kestäneet uskomattoman kauan ja joissain laakerit on mennyt henkessä. Kaikkia työkaluja onkin hyvä olla kaksi, niin työt ei lopu siihen, kun toinen hajoo. 😅

Yhdellä työmaalla särkyi 3 uutta halpis rälläkkää tunnin sisään… Sitten tuli ymmärrys päällikölle, et vois olla muutakin tekemistä kun käydä kaupassa vaihtelemassa paskaa paskaan…

Link to comment

Onnea matkaan! 

 

Pitää tosiaan erottaa, että toinen touhuaa satunnaisesti omassa tallissa harrastusten parissa ja sitten toinen työmaalla tekee rahaa 8 tuntia päivässä. Toisaalta mä ostin niin hyvän migin kuin 230V on saatavilla ja eipä ole sen kanssa tarvinnut miettiä toimiiko vai eikö toimi. 

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...