Jump to content

Mustan rekisterikilven tausta/kiinnitys


Recommended Posts

Kokemuksia/ideoita, uudet mustat kilvet tuli vanhojen kuluneiden tilalle ja niissä tietenkin oli reiät väärässä kohdassa eli aivan kilven reunoissa. Ei tekisi mieli tehdä taas uusia reikiä oikeille paikoille, keskelle, vaan jospa jostain löytyisi oikean kokoinen taustalevy (tai joku muu idea) mustille kilville? Tuntuu vaan joka puolella olevan levyt vain eu tai ei kilville. Omaa typeryyttä kun en muistanut kertoa reikien kohdista.

Link to comment
5 minutes ago, Stidi said:

Uudet kilvet on alle 20€ muistaakseni. Halvimmalla/helpoimmalla pääset kun tilaat taas uudet kilvet ilman reikiä, ja teet ite oikeaan paikkaan.

Totta tuokin ja niin pitikin viimeksi tehdä mutta tietenkin unohdin. Taitaa olla tosiaan helpoin vaihtoehto.

Link to comment

Mulla on 2mm alumiinista tehty kilven kokoinen levy, jossa on autoon sopivassa kohdassa uppokantaruuvit joilla levy tulee autoon kiinni, ja toiseen suuntaan uppokantaruuvit kilpeen sopivalla kohtaa.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Itse vääntelin pellistä luukun muotoisen pellinpalan ja hitsasin siihen pultit jotka menee orkkis reikiin. Kilpi siihen sitten kakspuoliteipillä kiinni. Keulaan vääntelin kanssa pellista alustan samaan tyyliin.

 

 

IMG_8423.png

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...