Jump to content

Race istuimen jalat / kiinnitys


Recommended Posts

Onko kukaan asentanut sellaisia race istuimia, joita esim. HC myy numerolla 2790-1 ja -2 Kuplaan? Millaiset jalat / kiinnityspalikat niihin pitää tehdä tai hankkia?

Onko vinkkejä, mistä muualta tuon tyyppisiä "nostalgia" -jakkaroita vois kysellä?

Link to comment

Pari-kolme vuotta sitten tilattiin DWL:n kimppatilauksessa 3-4paria penkkejä, Classiccia ja Cubmania, tais olla väristä riippuen jotain 150-200€/kpl. 2006 hinnastossa ovat näemmä 180-295€ kpl.

Link to comment

Itte ostin täältä palstalta melko lailla samannäköisen penkin Kuplaan kuin ylläolevassa linkissä. Penkki on muovia ja päällä on musta keinonahkakortsu. Tässä penkissä oli neljä mutteria pohjassa joista kiinnitin sen Kuplan penkistä irrotettuun pohjaan jotta sain penkkiin säädön pituussuuntaan. Maalattuna orkkisväriin ei mielestäni näytä kovin pahalta, kuvia ei tosin tähän hätään oo...

 

Lisäsin vähän vaahtomuovia penkin ja sykolin väliin että on perseelle mukavampi kun auto on kesällä päivittäisessä käytössä.

Link to comment

 

 

Noi On JAZZ,in tekemät jakkarat ovat kevyet ja hyväksytyt esim stripille.

tuossa on linkki jamppa toimittaa tarvittaessa noita tuotteita

 

 

www.jazproducts.com/index2.htm

 

Nämä ovat myös saatavilla siis ilman tota niska tukee. ja ovat mun mielestaä asiallisen hintaisiakin... =)

 

-MP-

Link to comment
Guest Forsbacka

Siis onko ne noi pro stockit? Onko noissa joku päällinen vai onko se itse jakkara jo sinällään tollasilla pehmusteilla?

Ei näytä yhtään samoilta noi Jazin sivuilla olevat kuvat.

 

Noihan on pirun hienot. Sopivan retrot kuplaan.

Racers placessa näköjään pro stock 82€

 

edit- Otin silmän käteen ja katsoin, niin mainitaanhan siellä, että ovat 5 piste vöille sopivia. Eivät vissiin ole vaivautuneet pistämään kuvaa itse penkistä ollenkaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...