tijula Posted June 6 Share Posted June 6 Pitäiskö tehtaalaisen Cabrion kynnyksen vahvikepalkeissa olla jossakin kohtaa ns. vedenpoistoreikiä. Nyt sellaisia ei löydy mistään eikä sellaisiakaan reikiä joista olisi joskus ruiskittu jotakin kotelonsuoja-ainetta palkin sisään. Jos palkin sisälle pääsee kosteus niin sillä ei ole mitään pois pääsy reittiä. Paksun mustan massakerroksen alta palkin pohjasta löytyi pehmentyneitä kohtia, mikä ei ollut mikään yllätys. Quote Link to comment
tijula Posted June 6 Author Share Posted June 6 On se kumma, kun ei pelti kestä edes 50 vuotta. Quote Link to comment
metake Posted June 6 Share Posted June 6 Vähän kun tutkii miten Karmann on nuo volkkarit rakentanut niin ei kummastuta enää.. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Virtanen Posted June 7 Share Posted June 7 On vedenpoistot, varhaisissa spliteissä ja ovaaleissa niitä ei ollut, mutta jo 50-luvun loppupuolella tulivat. 2 Quote Link to comment
tijula Posted June 11 Author Share Posted June 11 Nyt olen leikellyt tuota palkin pohjaa pois ja uutta plootua laitellut tilalle. Eipä siellä palkin sisällä ollut merkkiäkään mistään kotelonsuoja-aineesta. Pitää varmaan hitsihommien jälkeen porata reikiä ja ruiskutella jotakin mömmöä kotelon sisään. Millaisissa paikoissa noita vedenpoistoreikiä on mahtanut tehtaan jäljiltä olla? Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 11 Share Posted June 11 Tuskin tehtaalta on mitään koskaan sinne laitettu.. Ja en usko että niihin on Suomessakaan laitettu mitään.. Quote Link to comment
Virtanen Posted June 12 Share Posted June 12 Eipä ole nossissa kotelossa maaliakaan sisällä... Reiät on A-pilarin kohdalla ja takana suurinpiirtein samassa kohtaa kuin myöhempien kynnyskoteloiden reikä eli jotain vajaa 10 cm takaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.