Art_Zi Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Ja motti valmistuu hitaasti mutta varmasti. Ens viikolla pitäs ottaa ekat sauhut pihalle. Haluttas jo ajelemaan. Quote
Pepe Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Joo äsken vaihdettiin painelaakeri joutessaan 2 kesää vanha, asetelmassa on prikka (vm 46-70). Käsittämätön kunto... Quote
Racing Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Mulla rupesi brassi painelaakeri krohisemaan 5000km jälkeen. Juurikin samanlainen muutama vuosi sitten. Sitten kaivettiin arkistoista vanha vw:n oma joka toimii varmaan tänäkin päivänä. Quote
Pepe Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Just, kuvassa oleva saattoi tosiaan olla Brassi. Uusi on Tanskassa tehty, aito HC-tuote. Quote
Art_Zi Posted April 17, 2007 Author Posted April 17, 2007 YES! Ekat savut otettu. Bensapumppu ei vaan jasa imeä. Josko sen vklopunna sais ajoon :D:D:D ei kovin kummonen video, mutta kyl siitä jotain näkkee. Bugpower: Joo teen. Ihan peruspiristetty 1700. Mut eka ite kasattu kone. Laitamma sitte myöhemmin isompaa. Quote
Guest BugPower Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 teeks jotai patalaiska konetta? :D 1 reikäkannet jne :) Quote
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Meinaatteko tappaa ittenne vai hankkia vaan ihosiirrännäisiä vai mikä lie syynä siihen että on avonainen bensa-allas vieressä kun lenkkiavaimella startataan? Quote
Guest BugPower Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 eihän se kipinä sinne asti lennä eihän? jos lentää ni eihä se syty? jos syttyy ni ei se liekki uletu meihin? jos ulettuu ni partahan siinä vaan kärähtää? :D aattelin aluks että wtf diesel kupla! ;D Quote
Guest Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Bensa ei pala, talvipakkasilla kun ei bensa jaksa hoyrystya juuri lainkaan bensa-altaaseen voi vaikka stumpata tupakin, ja samontein myos palavan tulitikun. Mitaan ei tapahdu. Lampimassa tilassa bensaHUURUT sensijaan siina valittomasti bensiinin lahimaastossa humahtaa hanakasti palamaan pienestakin arsytyksesta :D Bensiini itse nestemaisessa muodossa ei edelleenkaan pala. Jan Quote
Guest Mika Raussi Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Bensa ei pala, talvipakkasilla kun ei bensa jaksa hoyrystya juuri lainkaan bensa-altaaseen voi vaikka stumpata tupakin, ja samontein myos palavan tulitikun. Mitaan ei tapahdu. Lampimassa tilassa bensaHUURUT sensijaan siina valittomasti bensiinin lahimaastossa humahtaa hanakasti palamaan pienestakin arsytyksesta :D Bensiini itse nestemaisessa muodossa ei edelleenkaan pala. Jan Jotenkin kuulostaa kuuluisilta viimesiltä sanoilta. Eihän se nestemäinen muoto palakaan mutta ai kuinka hyvin tommosessa astiassa pysyykin huurut jos on vähänkään tyyntä. Quote
HSuomi Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Kyllä bensa-astiaan voi palavan tupakan heittää eikä syty. Olen itse nähny. Jenkki leffoissa se olis räjäyttäny koko hallin. Quote
Art_Zi Posted April 18, 2007 Author Posted April 18, 2007 joo..huppista :D vähä tais turvallisuus unehtua ku oli nii intoa :D jos tänää olis vaik turvallisempi astia ku käytettään. Quote
Kemin Karavaanari Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Se on pääasia että halpaa bensaa palaa, tavalla tai toisella! Quote
metake Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Kyllä bensa-astiaan voi palavan tupakan heittää eikä syty. Ei tämän värisessä johdossa sähköä ole.... Ei Titanic voi upota.... :D Quote
Guest Mikko83 Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 tulee pojalla kiire jos meinaat vielä hitsihommia leimalle tehä, taisit yks päivä ajaa vastaan kaupungilla? :) Quote
Art_Zi Posted April 27, 2007 Author Posted April 27, 2007 tulee pojalla kiire jos meinaat vielä hitsihommia leimalle tehä, taisit yks päivä ajaa vastaan kaupungilla? :) Kyl se kulkueessa on vaikka pohjaa vähän joutuu hitsaileen :D Quote
Recommended Posts