Jump to content

Arto Tolonen / Ritariässä?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

4 kk odotettu kamaa tältä ässältä.Ei oo näkyny.

Paitsi selityksiä.Onko muilla kokemuksia.

Kantsiiko venata vai hakee rahat pois.

 

Ei kyllä paljoa vastaile kysymyksiin.

Link to comment
4 kk odotettu kamaa tältä ässältä.Ei oo näkyny.

Paitsi selityksiä.Onko muilla kokemuksia.

Kantsiiko venata vai hakee rahat pois.

 

Ei kyllä paljoa vastaile kysymyksiin.

 

Jotain pientä Hasselhoffilta ostaneena kaupat sujui ihan ok. Tavaran tulo kyllä kesti, mutta jo osto vaiheessa sanoin, että "laita kun kerkiit".

 

Arto käsittääkseni asuu Oulussa (?), mutta tavarat yleensä sijaitsee Ristijärvellä, joten sekin saattaa hidastaa toimitusta.

 

Jos huolestuttaa tavaroiden saanti, niin soita Artolle tai laita sähköpostia.

Link to comment

On jo soiteltu ja meilattu ja tekstattu.Alkoi vain

vähän tää case haisemaan.Ja jos yleensä tilauksissa

joku menee vituiksi syystä tai toisesta niin olettaisin,että

tilaaja kertoisi eikä tarttis jatkuvasti lypsää.

Kaikki olisi tyytyväisiä eikä tulisi kusetusfiilistä johonkin

päähän.

Link to comment
Guest VWanker

Jaaha. Samoja ongelmia täälläkin. Aiemmin kyllä toiminut moitteetta, mutta nyt tökkii jostain syystä. Sama "laita kun ehdit" -diili meilläkin.

Link to comment

Joopajoo. Tässä on tullut ilmi usean henkilön toimesta niin monta epäkohtaa, joten Ritari Tolonen on tästä hetkestä alkaen myyntikiellossa tällä foorumilla.

 

Pohditaan asiaan sitten uudelleen kun/jos asianosaiset ilmoittavat kauppojen hoituneen. Tai em. henkilö antaa järkevän selityksen.

Link to comment

Kerrompa minäkin yhden epäkohdan. Ässä aikoi ostaa multa NOS heijastinpinnat omaan kuplaansa ja käski varata ne. Varasin vaikka muutkin olivat niistä kiinnostuneet. Sovittiin käteiskauppa/nouto kun samalla paikkakunnalla asutaan. Haku sovittiin ainakin 10 kertaan. Aina oli joku selitys miksi ei sovittuna ajankohtana ehtinyt. Kyllästyin tähän saamattomuuteen ja nakkasin umpiot omaan autoon.

 

Sama mies oli kerran ostamassa multa käytettyä pytty/mäntäsarjaa ja pystyi käsillä tunnustelemalla sanomaan että männänrengasurat oli männissä väljät. Mielenkiintoista sinällään, koska mittasin ne vanhoilla renkailla ja sain mitat ihan toleranssialueen sisään.

Link to comment
Pian putoo koko sälli mereen. Ei tunnu kiinnostavan hoitaa kauppojaan loppuun. Lupaukset rikottu nyt riittävän monta kertaa, vaikka rahat on saanut jo huhtikuun alussa.

 

nimim. neljä kuukautta yhtä osaa odottanut.

 

yleensä näiltä tyypeiltä kiire loppuu kun rahat on saatu !!

Link to comment
Guest ritariässä

jees, kirjoitanpa kun ole usean viikon tauon jälkeen ekan kerran tänne tän viikonlopun aikana kirjautunut. puhelin on tosin ollut mukana joten mihinkään karkuun ei olla dollareiden kanssa karkailtu. ollut vaan sekä kiirusta että huonoo tuurii ja päälle lomat jne... sekä myöskin omia mokia/unohduksia, myönnän ne. pahoittelut niille joiden kohdalle ne ovat sattuneet.

 

kvaaqille olen eilen laittanut privaa, samoin hanskille ja parin kanssa sovittu juttuja puhelimen kautta samoin parit paketit on lähdössä huomisen/tiistain aikana matkikseen ja jos jollain vielä jokin asia mun kanssa vaiheessa, niin puhelimen kautta tavoittaa parhaiten.

 

ja vielä toi saken kirjoitus. sille en voi mitään jos mun keskisormituntuma kertoi ne renkaat uriin väljiksi. yritin sulta kysyy millä mittasit välykset ja pljon sait tulokseksi, mutta et edes vastannut. ne ei vaan olleet tarpeeksi hyväkuntoiset mun tarjoituksiin ja männissä oli kanssa laen päällä jälkiä. toi kehysasia on ilmeisesti syksyltä 2004 ja sekin vaan jäi toteutumatta. jos se sua vielä ahistaa, en voi mitään.

 

niin ja oulun alueella tosiaan pääsääntöiseisti vaikutan ja toi ristijärvi kummittelee myös taustalla, joten sen kanssa on elettävä ja pystynkin.

 

ja kaikkien kauhuksi tulen loppuviikon/vkl aikana (luultavasti) kasaamaan yhden myynti-ilmoituksen jälleen, mutta ns kimppatilausten aika ulkomailta on kyllä mun kohdalla nyt taakse jäänyttä elämää.

 

Arto/040-5431735

Link to comment

Sama mies oli kerran ostamassa multa käytettyä pytty/mäntäsarjaa ja pystyi käsillä tunnustelemalla sanomaan että männänrengasurat oli männissä väljät. Mielenkiintoista sinällään, koska mittasin ne vanhoilla renkailla ja sain mitat ihan toleranssialueen sisään.

 

En tiedä väljyyksistä enkä välitäkkään mutta hyvin on em. tuotteet palvelleet.Junis on hölkytellyt lukuisia kilometrejä koti ja ulkomailla.

Sakella on jotain ihmeliimaakin,kun piti lähteä koeajolle Himokselle niin se soitti jo kahden tunnin päästä "vieläkö on kone kasassa?".Aikaa tuosta on aika paljon...

Link to comment
  • 3 weeks later...

Kerrotaan nyt sitten, kuinka asia päättyi minun osaltani.

 

Sain surullisen kuuluisan jakajan Toloselta sitten loppujenlopuksi nelisen

kuukautta myöhässä. Ei siinä mitään. Kyseessä piti olla wasserin jakaja kaksitoimisella alipainekellolla. Tolonen meilasi jakajasta aikoinaan kuvan, joka vahvisti, kyseessä olevan juuri tälläinen jakaja.

 

Avattuani matkahuollon lähetystä, ihmetykseni oli suuri, kun kyseistä alipainekelloa ei löytynytkään jakajan kyljestä. Jakaja oli enemmän tai vähemmän osina, ei siinä mitään, mutta kello puuttui. Paketti oli ehjä ja koskematon, joten osa ei ole voinut hukkua matkallakaan, vaan sitä ei ole yksinkertaisesti pakattu mukaan.

 

Tolosen mielestä hän ei ole vastuussa toimituksen vajaudesta, vaan joku toinen osapuoli. Ilmeisesti matkahuolto, tai minä. Tolonen lupasi hyvittää 20e maksamastani 50e summasta. Minä taas halusin palauttaa koko jakajan, sillä "varaosajakajalle" minulla ei ole mitään käyttöä, ja suurin tarve koko kaupassa kohdistui juuri kyseiseen alipainekelloon, jota ei minulle toimitettu.

 

Parin viikon meilailujen tulos on se, että Tolonen on omasta mielestään minulle velkaa sen 20e, joka on hänen mielestään paljon, eikä suostu perumaan kauppoja, joka taas on mielestäni ainut järkevä ja luonnollinen tapa toimia.

 

Tolosen mielestä homma on tässä vaiheessa mennyt "hankalaksi", kun en ole tyytynyt hänen ehdotukseensa. Homma meni mielestäni hankalaksi jo toukokuussa, kun jakaja oli kuukauden myöhässä ja sille oli käyttöä.

 

Lopputulos: Tolonen ilmoitti eilen illalla maksavansa edelleen vain 20e hyvitystä. Minua ei enää kiinnosta koko homma. Pistän energiani muihin asioihin. Aivan sama mitä hyvittää, lähetän jakajan joka tapauksessa takaisin. Kaupassa oli kyse täydellisestä jakajasta. Sellaista en saanut.

 

Asiassa on jotain välivaiheita, joita en jaksa tähän kirjoittaa, sillä niillä ei ole merkitystä asian lopputulokseen.

 

Lopetan asian puinnin osaltani tähän. Sainpahan avautua.

 

Nikke

Link to comment
Guest ritariässä

niin, ilmoitin eilen ensimmäisen kerran , että onpas tämä hankalaa. tein jo alussa selväksi etten rupea mitään 50 euroa hyvittämään koska olen sulle kokonaisen jakajan lähettänyt ja kerroin että jakajan perille tulo viivästyi mm minun omista syistä, joten olin siitä hyvästä valmis hyvittämään sen 20 euroa. joten jos ei sekään kelpaa, ei sitten hyvitetä sitäkään.

 

päätän asiasta keskustelun osaltani tähän.

 

volkkaripalstan sheriffit saavat itse päättää poistavatko tunnarini täältä vai eivät.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...