Guest tmr-s22 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 minkä auton mootori sopii suoraan kuplan vaihde laatikkoon auttakaa!!! Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Kuplan moottori sopii. Muut eivät sovi suoraan. Quote Link to comment
Guest tmr-s22 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 jaa mikäköhän mahtaisi sopia pienellä laitolla????????? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 neuvostotankeista voi sopia jotenki :o Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Jos englanti taipuu niin tuolta loytyy kaikenlaista... http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=19 Jan Quote Link to comment
-tipi- Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Kuplan moottori sopii. Muut eivät sovi suoraan. Sopiihan pakun ja typ3 koneet. Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 JM kisapiireista loytynee helposti ja halvalla Fiat -adaptereita. 1600cc twin cam kuplan koneeseen. Muitakin adaptereita saattaa loytya. http://www.jokkis.net/pulinaboxi/pb_index.php Noiden vierasmootoreiden laillisuudesta tieliikenteessa ei sitten ole juuri mitaan hajua, vaikeaksi menee katsastussedan kanssa :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 jaa mikäköhän mahtaisi sopia pienellä laitolla????????? riippuu siitä mikä on "pientä laittoa". Ilman välilaippoja / vauhtis kikkailu menee vain VAG bokserit pikku ropaamisella. Kaik muu sitten vaatiikin spezial laipat&vauihtikset. Sitä en muista oliko joku vanhempi Porsaan mosa helposti laitettavissa. jos laippa ei ahista, niin ala haaveilla koneesta jota käytetään nykysi JM kisoissa. näille o kotimaassa tuotantoa, ja sen takia hinnat edullsia. Setti maksaa satasen ja kahden väliin. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Porschen konehan menee heittämällä. Ainakin Esso ukkojen mukaan.... :D heheee.. Quote Link to comment
mite^ Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Saa siihen minkä vaan. Välilaipalla ja vauhtipyörällä. Golf, Fiatin TC, ritmo, fiatin tappikoneet, nissani, mazda, lada, pösö, fordin ohc yms on ollu jokkis peleissä. :) Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Jos oikein hauskan koneen haluaa niin Subarun EJ20T turbo boxeriin saa kans laippoja ja asennussarjoja valmiina. (Hmm, ainakin uudempien bussien laatikoon, ero ei ole suuri) Ei ehka ole ihan halpaa eika ihan pieni vaiva, mutta yli 200hp vakiona kestaa ja kukkuu aika kauan. Viripotentiaaliakin piisaa. jan Quote Link to comment
Sakke Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Possun 4-syl koneet menee lähes heittämällä. Quote Link to comment
Marko Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Ausseista saa adapterin letukan 350cid kasille Quote Link to comment
Guest Raggare Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 http://www.kennedyeng.com/vw_por.htm Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Ja Valtosen pajasta VR6 koneelle . . . . Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Buickin (Rover) alumiinikasi olis kevyempi, niitakin on naitettu kuplan askiin.. ovat vaan vissiin vahan pienempia kuin 350? Ja sitte vois olla tietty Chevy Corvairin boxeri kasi, mieluusti se turbomalli.. 195 heppaa vakiona. Ilmajaahdytteinen :) Se pitaa vaan laittaa pyorimaan eri suuntaan. Muutossarjoja siihenkin loytyy, mm. 'peilikuva' nokkia. jan Quote Link to comment
Marko Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Eikös helpompaa oo kääntää perämurikka. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Buickin (Rover) alumiinikasi olis kevyempi, niitakin on naitettu kuplan askiin..ovat vaan vissiin vahan pienempia kuin 350? Ja sitte vois olla tietty Chevy Corvairin boxeri kasi, mieluusti se turbomalli.. 195 heppaa vakiona. Ilmajaahdytteinen :) Se pitaa vaan laittaa pyorimaan eri suuntaan. Muutossarjoja siihenkin loytyy, mm. 'peilikuva' nokkia. jan Corvairin boxeri on kutoskone.. Ja tosiaan perää on helpompi kääntää... Hankala tehdä täysin uudet nokkaakselit jne. jne... ;) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Eikös helpompaa oo kääntää perämurikka. ei ei ei, koska kysymys oli alunperin mikäköhän mahtaisi sopia pienellä laitolla Tää vaatii jotakin tekemistä, muutossarjan saa pelkällä setelirahalla :) Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Joo Corvairi oli kutonen, sori! Tatrassa on boxeri ilmajaahdytteinen boxeri kasi.... :D Jan Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Joo Corvairi oli kutonen, sori! Tatrassa on boxeri ilmajaahdytteinen boxeri kasi.... :D Jan Tatrassa on ilmajäähdytteinen V8... ;) http://www.youtube.com/watch?v=BNAa8ANJ5F0 Quote Link to comment
Guest Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 aah, luovutan. Olin aivan varma etta Tatran kasi oli lituska,m kuten sen 2 ja 4 pyttyisetkin. Samoin koitin viela loytaa yhteen epamaaraiseen muistikuvaan vahvistusta: Tuckerin ilmajaahdytetty lituska kasi. PRKL nekin oli kutosia. Quote Link to comment
metake Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 aah, luovutan. Olin aivan varma etta Tatran kasi oli lituska,m kuten sen 2 ja 4 pyttyisetkin. Samoin koitin viela loytaa yhteen epamaaraiseen muistikuvaan vahvistusta: Tuckerin ilmajaahdytetty lituska kasi. PRKL nekin oli kutosia. Luovutit liian aikaisin, tuosta ilmajäähdytetty boxeri 8 kuplan persiiseen. Edit: sviddu, joku söi linkin, siis tuolta: http://home.swipnet.se/motor/custom/bilderprod.html Quote Link to comment
mite^ Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Golffin ja esim fiatin TC:n muutos palikat pyörii sadan euron molemmin puolin. Tosin pitäis vain vesivehkeet laitella. Pienellä vaivalla ei oikein mitään saa sovitettua kuplan perään :) Kaikissa niitä tunteja menee. Quote Link to comment
Guest metyme Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Tossa Alfan boxeri!Töitä joutuu tekeen siihenki! http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/ Quote Link to comment
Guest kdf Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Varsin eleganttia ratkaisua subarumoottoreihin tarjoaa myös RJES, joka valaa omat kytkinkoppansa pakun vaihteistoon joissa osa on irroitettavissa muusta laatikosta. Silloin ei tarvitse käyttää hitsattua vauhtipyörää vaan voi ajaa subarun vakiolla. Tietenkin täytyy myös käyttää subarun starttia. Kytkin pitää vaihtaa että vaihteiston akseli sopii moottoriin. Etuna myös se että subarun kone asennetaan silloin muistaakseni 15mm edemmäksi kuin vakio, eikä se tule taaemmaksi kuten speissereillä. www.rjes.com Quote Link to comment
Guest tmr-s22 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 mistäköhän noita sovitus paloja saisi osettua??? ja minkäköhän hintaisia ne ovat Quote Link to comment
Guest tmr-s22 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 mistäköhän saisi ostettua tommosen Tatran v8 mootorin voisi ostaa? Quote Link to comment
Guest tmr-s22 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 anteeksi tarkoitin tolla pienellä läitolla sitä että ei tarvitsisi valata lohkoja iste kaikki muu laitto on mulle pientä laittoa esin uuden kosin tekeminen on mulle pientä laittoa Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Kirjottaminen taitaa olla kuitenkin aika haastavaa puuha vai miten? Quote Link to comment
Guest tmr-s22 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Kirjottaminen taitaa olla kuitenkin aika haastavaa puuha vai miten? kyllä. anteeksi kirjotus virheistä Quote Link to comment
Guest Ari F. Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Kirjottaminen taitaa olla kuitenkin aika haastavaa puuha vai miten? kyllä. anteeksi kirjotus virheistä Noh noh, ei se nyt niin vaikeeta ole, kuten seuraavasta tekstistäkin voi päätellä ;-). Älä lannistu. Tässä lainaus joltain ja jostain.... enkä ikäväkyllä tiedä keltä: Eärän enlgatniliasen tuktiemlan preusetella on saamnteekvää msisä jäjresytkssesä kijraiemt snasasa oavt, anioa täkreä on se että esnimäminen ja vimienien krijian oavt okiella paiklala. Lpopu voi olla tyättä hlöypnölyä mtuta viot kiuteknin imlan viakekusia lkuea tesktiä. Tmää oninstuu sen tädhen että me emme lue yskitätisiä kijraiima vaan kookniasia snaoja. Jep, loppujen lopuksi se on ihan samantekevää mitä sitä kirjottaa. ;-0 Ari Quote Link to comment
Guest Gerrelt Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Tossa Alfan boxeri!Töitä joutuu tekeen siihenki!http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/ Hi there, It was quite difficult for me to register on this forum, because I don't understand finnish at all, but that is my webpage. I suddenly discovered a lot of finnish people visiting my webpage! I am honored! :-) Allthough...I hope you write positive things about it... If you like watercooled conversions, look at this thread from "the Samba": link Alfa Romeo, Subaru, Mazda rotary etc. a lot is possible. Greetings from the Netherlands, Gerrelt. Quote Link to comment
Guest Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Gerreltti poika huomas meidät!! ;) Mahtaa ihmetellä ;) ! Quote Link to comment
GT78 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Tässäkin tapauksessa taitaa olla ihan hyvä, ettei kaveri ymmärrä kieltä...:) Säilyy positiivinen kuva nääs. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.