Volkkariukko Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Tällainen projekti "löytyi" elokuussa Kajaanista ;) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted November 23, 2007 Author Share Posted November 23, 2007 Ja tällä hetkellä mennään tässä... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted November 23, 2007 Author Share Posted November 23, 2007 Ja vielä jatkuu. Katto menee vaihtoon.. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Tutunnäköisessä paikassa lommo katossa. Tai onko vain heijastus http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/3142.JPG Itselläkin on tosiaankin doppeli odottelemassa kunnostusvuoroaan Quote Link to comment
Volkkariukko Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 Nyt on katto vaihdettu,pääsin samalla eroon siitä "panorama" takaikkunasta=) Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Siistiä työtä! :D Quote Link to comment
Volkkariukko Posted December 31, 2007 Author Share Posted December 31, 2007 Nyt alkaa pohja olla "nipussa". Pohjamaali vedetty kerran.... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 No niin,lava olisi hitsattu. Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 Ja kuplan-71 vuosimallinen loota laitoin paikoille. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 hyvin etenee. Mistäs muuten lavan pohjan tekasit? patterista vai prässäytitkö jossain tuommosta suirua? Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 3, 2008 Author Share Posted February 3, 2008 Juu, eka arvaus osui oikeaan eli patterista on pohja tekaistu! Minkä auton iskarit käy, kun autoa on laskettu kaksi "naksia"? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Hyvinhän nuo istuu, ja varmasti kestää :D Kerran tuli kupla vastaan jossa oli kans patterista tahkotut lattiat... Motonetin peräkärryiskareista käy molemmat mallit muistaakseni. Eikä o kalliit Quote Link to comment
Barney Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Juu, eka arvaus osui oikeaan eli patterista on pohja tekaistu! noi on muuten varmaan hyvät talvella... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 lavalämmitin ;) eiköhän ne puoliskot o porattu auki luulen. Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 3, 2008 Author Share Posted February 3, 2008 Hyvinhän nuo istuu, ja varmasti kestää :D Kerran tuli kupla vastaan jossa oli kans patterista tahkotut lattiat... Ja oli tosi kiva hitsata,kun oli millin paksua tavara. Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 lavalämmitin ;) eiköhän ne puoliskot o porattu auki luulen. Eivät ole tainneet ollu ikinä hitsattu yhteenkään? ;) Tomppa, saiskohan tuommoisen sarjan mullekin? ;) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 3, 2008 Author Share Posted February 3, 2008 Tule käymään tallilla,siitä löytyy...... Quote Link to comment
mikan Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Aika hyvin sattui patterin mitat yhteen doppelin lavan kanssa. Aika hieno idea! t. Mika Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 9, 2008 Author Share Posted February 9, 2008 Jarrut laitettu ja auto laskettu alas, siitä kuvia ehkä huomenna.... Quote Link to comment
DOODAH Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Tule käymään tallilla,siitä löytyy...... Onko purmo 600 mallia? Jotenkin haiskahtaa rettig-jutuilta.... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 9, 2008 Author Share Posted February 9, 2008 Onko purmo 600mallia? Hyvä kysymys:: Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 loppuupi jousto jos et lovee lattoja tai laikkaa tuosta vääntösauvaputken päätyosasta siivua veks :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 loppuupi jousto jos et lovee lattoja :D Se taitaa olla jo tehty.. ;) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 loppuupi jousto jos et lovee lattoja tai laikkaa tuosta vääntösauvaputken päätyosasta siivua veks :D Kyllä Hebsteri on oikeassa,aamulla puoli yhdeksällä... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 17, 2008 Author Share Posted February 17, 2008 Etuosa alkaa pikkuhilja olla pohjamaalia vaille... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Nyt on Doppelin etuosa pohjamaalattu,etuakseli alkaa pikkuhiljaa saada kyytiä=) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 Etuosa maalattu valmiiksi(vähän surkea kuva) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 Etuakseli alkaa olla siinä vaihessa että voi alkaa hitsata madalluspaloja. Kone on myös kasassa,vielä kun JOLLAIN olisi hyvä käärmenpesän malli tiedossa.Semmoinen joka ei tule alempana kuin öljypohja. Quote Link to comment
-tipi- Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Saakohan power pulleyllä riittävän jäähdytyksen aikaan pakussa? Vai ajatko vain varttimailii? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 mul oli poveri taannoin, vaihdoin vakioon, ku alko tuuppaa öljyä ulos jos ajeli reilummin ku 80km/h. Vakiopyörä vähensi huomattavasti lämpeemistä, vaikka halkaisijaero ei mahdoton ollutkaan. Quote Link to comment
Volkkariukko Posted March 3, 2008 Author Share Posted March 3, 2008 Vai ajatko vain varttimailii? Varttimailia ajetaan vain kun viedään anoppia kauppareissulle ;)) Jäähdytykseen on suunniteilla toinen systeemi... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 No niin etupää olisi valmis. Auto saa vielä laskettu alemmaksi,kuin saisi ostettu sopivia renkaat alle. Ehdotuksia??? Quote Link to comment
Volkkariukko Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 Samalla taoin uuden kyljen. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 14" pakuvanteet ja matalilla kumeilla... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted August 18, 2008 Author Share Posted August 18, 2008 Vihdoinkin laidat on valmiiksi hitsatut. Samalla sain etuvanteet asennetuiksi. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Olisko etupään madalluksesta speksiä? Entä miten takana suojaputket toteutettu. Mitä jarruosia käytät takana? Quote Link to comment
Volkkariukko Posted August 18, 2008 Author Share Posted August 18, 2008 Etupäässä on flipatut olat+säätöpalat hitsattu. Säätöpalat on puolessa asennossa,elikkäs lisää saa alas jos haluaa. Takana on pitkät vetarit+ että siinä on käytetty vanhemman kupla suojaputkia(että saan iskarin alimmaisen kiinnikkeen kohta kohdalleen),elikkäs straight axle systeemi. Takajarruna on käytetty-71 kuplan jarruja. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Niin siis onko lyhyitä suojaputkia jatkettu vai lattaa muokattu, vai joku muu patentti. Onko juniksen omat vanhemmat rummut takana? Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Etupäässä on flipatut olat+säätöpalat hitsattu.Säätöpalat on puolessa asennossa,elikkäs lisää saa alas jos haluaa. Takana on pitkät vetarit+ että siinä on käytetty vanhemman kupla suojaputkia(että saan iskarin alimmaisen kiinnikkeen kohta kohdalleen),elikkäs straight axle systeemi. Takajarruna on käytetty-71 kuplan jarruja. Niin siis onko lyhyitä suojaputkia jatkettu vai lattaa muokattu, vai joku muu patentti. Onko juniksen omat vanhemmat rummut takana? Tossahan se taitaa lukea että perinteinen straightaxle rakennettu ja -71 kuplan takajarrut.. ;) Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Tossahan se taitaa lukea että perinteinen straightaxle rakennettu ja -71 kuplan takajarrut.. ;) No joo, en tiedä mikä se on se perinteisistä perinteisin straightaxlettaminen. Suojaputken jatkaminen, offset latta, torsioputken lyhentäminen vai joku muu. En huomannut että tuosta olis ollut kommenttia. Eikä nuo takarummut näyttänyt -71 mallisilta... Mutta löysinkin jo että pre 63 rummut onnistuu sorvata nelipulttisen jarruille sopiviksi (http://www.wagenswest.com/howto.html#5). Joten enpä sotke enempää projektikertomusta. Volkkariukko kommentoi jos haluaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.