Jump to content

Doppeli


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Toheltaja
Posted

hyvin etenee. Mistäs muuten lavan pohjan tekasit? patterista vai prässäytitkö jossain tuommosta suirua?

Guest Toheltaja
Posted

Hyvinhän nuo istuu, ja varmasti kestää :D Kerran tuli kupla vastaan jossa oli kans patterista tahkotut lattiat...

 

Motonetin peräkärryiskareista käy molemmat mallit muistaakseni. Eikä o kalliit

Guest Toheltaja
Posted

lavalämmitin ;) eiköhän ne puoliskot o porattu auki luulen.

Posted
Hyvinhän nuo istuu, ja varmasti kestää :D Kerran tuli kupla vastaan jossa oli kans patterista tahkotut lattiat...

 

Ja oli tosi kiva hitsata,kun oli millin paksua tavara.

Posted
lavalämmitin ;) eiköhän ne puoliskot o porattu auki luulen.

 

Eivät ole tainneet ollu ikinä hitsattu yhteenkään? ;)

 

Tomppa, saiskohan tuommoisen sarjan mullekin? ;)

Posted
Tule käymään tallilla,siitä löytyy......

 

 

Onko purmo 600 mallia? Jotenkin haiskahtaa rettig-jutuilta....

Guest Toheltaja
Posted

loppuupi jousto jos et lovee lattoja tai laikkaa tuosta vääntösauvaputken päätyosasta siivua veks :D

Posted
loppuupi jousto jos et lovee lattoja tai laikkaa tuosta vääntösauvaputken päätyosasta siivua veks :D

 

Kyllä Hebsteri on oikeassa,aamulla puoli yhdeksällä...

Posted

Etuakseli alkaa olla siinä vaihessa että voi alkaa hitsata madalluspaloja.

 

Kone on myös kasassa,vielä kun JOLLAIN olisi hyvä käärmenpesän malli tiedossa.Semmoinen joka ei tule alempana kuin öljypohja.

post-1162-13888359743294_thumb.jpg

post-1162-13888359743507_thumb.jpg

post-1162-13888359743726_thumb.jpg

Guest Toheltaja
Posted

mul oli poveri taannoin, vaihdoin vakioon, ku alko tuuppaa öljyä ulos jos ajeli reilummin ku 80km/h. Vakiopyörä vähensi huomattavasti lämpeemistä, vaikka halkaisijaero ei mahdoton ollutkaan.

Posted

Vai ajatko vain varttimailii?

 

 

Varttimailia ajetaan vain kun viedään anoppia kauppareissulle ;))

 

Jäähdytykseen on suunniteilla toinen systeemi...

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Posted

Etupäässä on flipatut olat+säätöpalat hitsattu.

Säätöpalat on puolessa asennossa,elikkäs lisää saa alas jos haluaa.

Takana on pitkät vetarit+ että siinä on käytetty vanhemman kupla suojaputkia(että saan iskarin alimmaisen kiinnikkeen kohta kohdalleen),elikkäs straight axle systeemi.

Takajarruna on käytetty-71 kuplan jarruja.

Posted
Etupäässä on flipatut olat+säätöpalat hitsattu.

Säätöpalat on puolessa asennossa,elikkäs lisää saa alas jos haluaa.

Takana on pitkät vetarit+ että siinä on käytetty vanhemman kupla suojaputkia(että saan iskarin alimmaisen kiinnikkeen kohta kohdalleen),elikkäs straight axle systeemi.

Takajarruna on käytetty-71 kuplan jarruja.

Niin siis onko lyhyitä suojaputkia jatkettu vai lattaa muokattu, vai joku muu patentti. Onko juniksen omat vanhemmat rummut takana?

 

Tossahan se taitaa lukea että perinteinen straightaxle rakennettu ja -71 kuplan takajarrut.. ;)

Posted

Tossahan se taitaa lukea että perinteinen straightaxle rakennettu ja -71 kuplan takajarrut.. ;)

 

No joo, en tiedä mikä se on se perinteisistä perinteisin straightaxlettaminen. Suojaputken jatkaminen, offset latta, torsioputken lyhentäminen vai joku muu. En huomannut että tuosta olis ollut kommenttia. Eikä nuo takarummut näyttänyt -71 mallisilta... Mutta löysinkin jo että pre 63 rummut onnistuu sorvata nelipulttisen jarruille sopiviksi (http://www.wagenswest.com/howto.html#5).

 

Joten enpä sotke enempää projektikertomusta. Volkkariukko kommentoi jos haluaa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...