Jump to content

VW 1303 Penkit


Guest erkjata

Recommended Posts

Guest erkjata

Viime syksynä ostin vm.-75 1303 kuplan ,jossa oli korkeaselkänojaiset penkit.Onkohan penkit vakiot kyseiseen malliin voi onks joku vaihtanut ne jälkeenpäin autoon? Asiantuntijat kertokoot!!!Kuva tulee kunhan saadaan aikaiseksi.

Link to comment

Kiskot saattaa ollakin mutta ei nuo penkit kyllä ole ainakaan niitä 1302/1303/Jeans/Big -malleissa nähtyjä korkeaselkäisiä penkkejä nähneetkään.

 

Liikaa muotoilua, minustakin nuo näyttävät modernilta kuplaan eli Saabista tai jostain muusta siihen laitetut. Sinänsä ihan siistit penkit...

Link to comment
  • 2 weeks later...

 

Cabrioletissa

 

Eli kaikki korkeat kuplan selkänojat on peräisin cabrioleiteista??? (enkä nyt tarkota kupliin laitettuja esim saabin selkänojia, vaan niitä volkkarin omia) Vai onko muissa malleissa sit ollu noit samoja selkänojia???

 

Kysymys oli että missä mallissa vakiona! Muissakin lisävarusteena.

1500 mallissa 68-71 on vakiona käsittäkseni myös. Ja avoissa tarkennettuna 68 ja uudemmat.

Link to comment
  • 1 month later...

 

Cabrioletissa

 

Eli kaikki korkeat kuplan selkänojat on peräisin cabrioleiteista??? (enkä nyt tarkota kupliin laitettuja esim saabin selkänojia, vaan niitä volkkarin omia) Vai onko muissa malleissa sit ollu noit samoja selkänojia???

 

Kysymys oli että missä mallissa vakiona! Muissakin lisävarusteena.

1500 mallissa 68-71 on vakiona käsittäkseni myös. Ja avoissa tarkennettuna 68 ja uudemmat.

 

Ei ollu mun -70 1500 kuplassa. En tieda olisko joku vaihtanut niskatuettomiin sitte joskus ennen mua. Auto oli taysin vakio ja ollut ilmeisen perushuollolla (vahaisella)

Link to comment

 

Ei ollu mun -70 1500 kuplassa. En tieda olisko joku vaihtanut niskatuettomiin sitte joskus ennen mua. Auto oli taysin vakio ja ollut ilmeisen perushuollolla (vahaisella)

 

Mun 1500 -68:ssa oli

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...