Guest Toheltaja Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 kuinka monta senttiä on laidasta laitaan tuon sektoriakselin ja apusimpukan välisen tangon liike senteissä? Mulla ei o missään simpukkaa kiinni, enkä pääse ihan hetkess irrallisten simpukoiden ääreen mittaamaan tuota liikettä. +/-5mm tarkkuus riittää Quote
Guest Toheltaja Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 ei kellään mahdollisuutta mitata? Quote
metake Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Ööh, mistähän autosta kyse? Normikuplassa ei oo apusimpukkaa? Joten ässän mittojako sä kaipaat, vai jonkun pakun? Quote
Guest Toheltaja Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 fukki sentään. no ilmankos kukaan ei mittaa. Junikseen siis. 63-67, mutta vanhemmankin käy, ei niissä niin isoo heittoo o. Quote
Mikko Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 no tässähän näit voi pihassa tai talleissa mittailla Quote
Guest Toheltaja Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 No, liikemäärä selvis. On kutakuinkin 130mm rajoittimista riippuen. Kuinka monta rinkiä menee juniksen ratti laidasta laitaan. Sain hammastangon kanssa sen ääripäästä ääripäähän karvan päälle 2 kierrosta. On liene nopsampi ku simpukalla? Quote
Guest Jukki Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 2 ja 3/4 kierrosta ainakin mulla. Tulipas selkee ilmasu, siis 2,75 kierrosta. Quote
Guest Toheltaja Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 no, jäipähän viimenen kierros sitte tangon vaihdolla veks. Eikä o väystä nimekskään ratissa verrattuna hyvään simpukkaan. Ja rattikin tulee inhimillisempään asentoon, jättäen jaloille snadisti enemmän kulkutilaa rattiakselin ohi. Quote
mite^ Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 Laitoitko minkä auton hammastangon, oma rattiakseli vai samasta autosta kuin hammastanko? Quote
Guest Toheltaja Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä. Quote
Tanhis Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 BTW Nykyäänhän saa jo bolt on hammastanko ohjauksen junikseenkin ostettua. :) Quote
mite^ Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 Luulen että tuo tuli siltin halvemaksi vaikka tunteja ehkä tulikin, se taas kuuluu harrastukseen. Quote
jori Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 BTWNykyäänhän saa jo bolt on hammastanko ohjauksen junikseenkin ostettua. :) Mistäs tuollaisia herkkuja saa? Quote
Tanhis Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Uusimmassa ultra vw:ssä oli mainos olisko ollut ce-engineering Quote
Guest Toheltaja Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 kattelin kans valmista settiä jossain sivulla, omassa on hammastankokin täysin tehdasuusi, muut osat käytettyjä, ja hintaa koko keolle tuli (jos ei laske pään raapimista) hurjat 85,- Eikä ois käyny mulle mitenkään tuo valmis polttonisetti. Mulla ei hammastanko ole tuossa samalla tyylillä kuin mitä tölkissä ja kaikissa muissakin uudemmissa... Mulla se on pitkittäin auton alla. Quote
JaniM Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Pitkittäin, ööö oisko kuvaa? Ihan mielenkiinnosta. Mitäs valmissetin hinta? Quote
-tipi- Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä. Tästäpä hyvä treedi rojektiosioon... Quote
Guest Toheltaja Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Ei kettään oikeesti kiinnosta. Kaek aina vittuilee ja herjaa. :D Saatta kontata ite ruutupaperin ja kynän kanssa kesällä kattelemassa osia. jos auton alle meinaatte mahtua, siellä on tuplapelti, joten ei nää mitään... Quote
Tanhis Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Pitkittäin, ööö oisko kuvaa? Ihan mielenkiinnosta. Mitäs valmissetin hinta? valmissetin hinta oli 695£ eli ei mikään ilmainen. Quote
Guest Toheltaja Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 tuohon rahaan mie voin tehdä muille kans :D vaikka kääntäs ton euroiks. Quote
JaniM Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 No tohon hintaan joutaa jo itsekki miettimään hetken. Mites kaima on toteuttanut? Jääkös vanhat tukivarret ja apusimpukka, josta johtuen pitkittäinen asennus? Hmm, tuossahan onkin yks ratkaisu. Quote
Guest Toheltaja Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 juurikin niin. Rattiakseli tulee suoraan nivelellä hammastankoon. Piti väkästellä vaan tukilakeripaketti lattian rajaankin. Tila rajallinen, jouduin puhkaisemaan etuhelmaan pienen reiän että tanko meni paikoilleen. Ja liki kaikki irtokamat piti heittää helvettiin lattian alta. Jarrupääsylkky muutti paikkaansa, poljinsysteemit meni uusiks jne. Ei siis bolt on sarja... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.