Jump to content

Juniksen ratin kierrosmäärä laidasta laitaan


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

kuinka monta senttiä on laidasta laitaan tuon sektoriakselin ja apusimpukan välisen tangon liike senteissä? Mulla ei o missään simpukkaa kiinni, enkä pääse ihan hetkess irrallisten simpukoiden ääreen mittaamaan tuota liikettä. +/-5mm tarkkuus riittää

Link to comment
Guest Toheltaja

No, liikemäärä selvis. On kutakuinkin 130mm rajoittimista riippuen. Kuinka monta rinkiä menee juniksen ratti laidasta laitaan. Sain hammastangon kanssa sen ääripäästä ääripäähän karvan päälle 2 kierrosta. On liene nopsampi ku simpukalla?

Link to comment
Guest Toheltaja

no, jäipähän viimenen kierros sitte tangon vaihdolla veks. Eikä o väystä nimekskään ratissa verrattuna hyvään simpukkaan. Ja rattikin tulee inhimillisempään asentoon, jättäen jaloille snadisti enemmän kulkutilaa rattiakselin ohi.

Link to comment
Guest Toheltaja

paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä.

Link to comment
Guest Toheltaja

kattelin kans valmista settiä jossain sivulla, omassa on hammastankokin täysin tehdasuusi, muut osat käytettyjä, ja hintaa koko keolle tuli (jos ei laske pään raapimista) hurjat 85,- Eikä ois käyny mulle mitenkään tuo valmis polttonisetti. Mulla ei hammastanko ole tuossa samalla tyylillä kuin mitä tölkissä ja kaikissa muissakin uudemmissa... Mulla se on pitkittäin auton alla.

Link to comment
paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä.

 

Tästäpä hyvä treedi rojektiosioon...

Link to comment
Guest Toheltaja

Ei kettään oikeesti kiinnosta. Kaek aina vittuilee ja herjaa. :D Saatta kontata ite ruutupaperin ja kynän kanssa kesällä kattelemassa osia. jos auton alle meinaatte mahtua, siellä on tuplapelti, joten ei nää mitään...

Link to comment
Guest Toheltaja

juurikin niin. Rattiakseli tulee suoraan nivelellä hammastankoon. Piti väkästellä vaan tukilakeripaketti lattian rajaankin. Tila rajallinen, jouduin puhkaisemaan etuhelmaan pienen reiän että tanko meni paikoilleen. Ja liki kaikki irtokamat piti heittää helvettiin lattian alta. Jarrupääsylkky muutti paikkaansa, poljinsysteemit meni uusiks jne. Ei siis bolt on sarja...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...