Guest Salmi Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Rust In Peace VW. Projekti alkoi elokuussa 2007. Helpolla reseptillä eteenpäin mentiin: pohjalevy ja kori parsitaan nippuun, kehikko sisälle, tekniikka kunnostetaan ja baanalle (näin helppoa siis kaikki on, ainakin paperilla). Tässä lyhyesti projektin kulkua. Auton olisi tarkoitus valmistua keväällä 2008 ja mennä ajamalla bugruniin, ehkä jo vw openissa on R.I.P.VW nähtävillä??? Tässä pari kuvaa "pienestä projektistani". Kuvia päivitän kun kerkeen ja viittin räpsiä. Sen verran voin jo tässä vaiheessa vihjata, että auto maalataan ensiviikolla!!! Quote
Timppa Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 hieno projekti, onneksi en ole ainut joka nopealla aikataululla menossa! goodluck mate! Quote
Guest Salmi Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Nyt alkaa loppusuora häämöttään. Auto on uudessa "RÄIKEÄSSÄ,PIRTEÄSSÄ JA KESÄISESSÄ" =)))))) ) värissä ja kasaus voidaan aloittaa. nim.hoodridea muistuttaa Quote
Guest Salmi Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Tässä olis yksi kuva, kun auto on pohjamaalattuna ja sisältä jo oikeassa värissä. Quote
seppo mäntykivi Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Oliko tämä se Samin vanha? Kankaanpäästä? Quote
Guest Salmi Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Sama auto. Jos löytyy kuvia historian tuoltapuolen , laittakaa sähköpostiin: juha.salmi@armas.fi Quote
mikan Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Heh, hetken ajattelin että nuo projektikuvat on otettu viime viikolla. Ehkä ne on tosiaan hieman vanhempia... t. Mika Quote
Guest Salmi Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 auto on värissä, sähköt lähes tehty(virtalukko ja vilkkuviiksi puuttuu) jarrut lähes valmiit, kone kohta kasassa. Kuvia laitan kun kerkeen, viimestään vappu ajelulta(vappuajelu riippuu osatoimittajista, tuleeko osat ajallaan) ;))) Quote
Guest Salmi Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 lisää paljastuksia tulevasta!!!! kyllä kiiltää!!! Quote
seppo mäntykivi Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Miekin tykkään. Onkos toi maali jotain selfmeid, vai "ruostetta purkista" maalia? Quote
mite^ Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Tässä on asennetta kyllä! Jessus ku on hieno :O Quote
Guest Mika Raussi Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Toi on vissiin sitä ruostemaalia? Montas tapahtumaa toi kestää ennenkun on lääpitty kiiltäväks? Quote
Hebster52 Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 onks tää se jameksen jessen tekele? Taitaapi olla kopio... Quote
Guest Salmi Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Meneeks tääkin kympin aikoja vartilla :) Ei vielä tänä kesänä ;)) Quote
Guest Salmi Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Eipä tätä autoa sitten nähdä vw openissa tänä vuonna. On alkanu kaikki mättään vastaan. Ahistaa kun ei edes uudet osat toimi, valorele, jännitteenalennin vinkkareille ja pääjarrusylinteri on ollu tähän asti uusista osista rikki, eikä vielä toimivia o tullu tilalle (3päivää openiin) ...ei osa murheet onneks siihen lopu, takavanteitakaan ei ole näkyny.... Yritetään Bugruniin mennessä saada auto "valmiiksi" (sehän se tavoite olikin) tässä kuitenkin kuva tämän hetkisestä vaiheesta. Savutkin on otettu oikeasta paikasta(ei tullu onneks sähköistä) =)) Quote
Hebster52 Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Toi pitäs kyllä viimeistään saada Bugruniin. On sen verran pahan näköinen.. ;) Quote
seppo mäntykivi Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Oliko jarrupääsylinteri rikki niin, ettei päästänyt takapäähän paineita? On tullut tässä lähiaikoina sellainen vastaan... Quote
Guest Salmi Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 sama vika =)) luulin ekaks että jarrupolkimen tanko on liian pitkä, mutta ku otin sen irti, ni sama juttu, ei mitään eroa missä asennossa männät on.... Quote
mite^ Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Oliko jarrupääsylinteri rikki niin, ettei päästänyt takapäähän paineita?On tullut tässä lähiaikoina sellainen vastaan... Ehkä hiukan Ot mutta mulla sellanen ongelma (josta viime kesänä kirjoitinkin) että etujarruja ei pysty ilmaamaan. Kaikki osat uutta ja nyt on vanha pääsylinteri paikalla. Jarrua joutuu pumppaan että pysää. On kyllä aika karun näkoinen tuo kupla :) On amis bemarikuskeilla sitte mukavaa kun tuollasella lähtee valoista menemään :) Komea on! Quote
seppo mäntykivi Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 KK:sta ostetusta pääsylkästä puuttui takapiirin nestetulon kohdalta reikä josta neste menee sylkän sisään. Quote
mite^ Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Vielä OT. Mulla tulee hiukan nestettä mutta poljin ei mee pohjaan :( Edit. tuossa vielä oma topicki siihen niin ei sotketa tätä enää. http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/4629-jarruista/ Quote
Guest Salmi Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Samasta paikasta sylkkä ostettu ja tod.näk sama vika. EI TIPPAAKAAN nestettä tule sylkän läpi takapiiriin ja ihan periaate syystä en ala uutta osaa korjaamaan, on jo tarpeeksi ollu muutenkin rakentamista. Quote
Guest Salmi Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 No tuli se kanava sittenki porattua auki, ny pelittää. Quote
Guest Salmi Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Ei viittis oikeen lähteä bugruniin ilman takavanteita (tai orkkis peltivanteilla pöläreiden kera)...... eikö kenelläkään ole lainata takavanteita bugrun matkan ajaksi, jos ei o myytäväksi asti???? Quote
Guest Salmi Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Sain kaverin kirpusta takavanteet lainaan, eli ei onneks tarvi lähteä mantorppiin orkkiksilla. Vielä kun sais auton muuten nippuun että vois kokeilla että se toimii (metriäkään ei ole vielä ajettu). No päätetty mikä päätetty, tällä torppin lähdetään ja siirtolaputkin on jo haettu =)) Quote
Guest Salmi Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 ensi kesää jo odotellessa slicksit alle........ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.