make76 Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Mitä laittaa bensa putkeksi / letkuksi? Tulee ruiskulle, mutta kannattaako vetää rst:llä vai köykämiinillä (alumiinia), teräspunosletkulla vai millä kahteen suuntaan siis... Kiitti taas, Make Quote
-Puide- Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 mä laitoin apparin puolelle hytikka putkee molempiin. 1,5mm seinämällä ja 8mm reiällä. letkuja en ole itsekkään vielä smurffannut. -MP- Quote
Guest Toheltaja Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 PUR letkua oon vedelly, ja moni kavereistakin. Läpiviennit vaan kondikseen ettei o teräviä kulmia missään että hiertyis. Samaten asiallisesti kiinni riittävän tiuhaan niin ajaa asian hienosti. Eikä maksa montaa euroa koko auton letkutus. *perään joku kuitenkin vittuilee että ei kestä tuommonen* :) Quote
Anssi Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Muoviputkesta ihan hyviä kokemuksia myös, halpaa ja helpompi asentaa kuin metalliputki. Quote
mikan Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Täältä myös yks ääni muoville. Sellaista on tullut laitettua omiin projekteihin ja hyvin kestää. t. Mika Quote
Sakke Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Sen kummemmin mistään mitään tietämättä laitoin splittiin aikanaan 8mm reijällä olevan rst-putken runkotunneliin.Oli ainakin sairaan lujaa tavaraa taivuttaa. Quote
Guest Mika Raussi Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Onks tää PUR letku sitä sinistä pneumatiikkaletkua? Jos on, niin se kyl ainakin kestää bensaa ihan kevyesti. Tullu käytettyä suuttimien letkuita k-jetissä. Quote
metake Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Onks tää PUR letku sitä sinistä pneumatiikkaletkua? Jos on, niin se kyl ainakin kestää bensaa ihan kevyesti. Tullu käytettyä suuttimien letkuita k-jetissä. On Quote
jonih Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Tota Polyuretaani letkua kannattais vissiin sitten käyttää bensapumpun ja suodattimen liitoksissa konehuoneessakin? Jos kerran bensaa kestää hyvin. Kun sitä ns. Kunnon bensaletkua harvasta paikkaa löytyy. Tota kun ois tallinseinällä useampia metrejä. Quote
metake Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Tota Polyuretaani letkua kannattais vissiin sitten käyttää bensapumpun ja suodattimen liitoksissa konehuoneessakin? Jos kerran bensaa kestää hyvin. Kun sitä ns. Kunnon bensaletkua harvasta paikkaa löytyy. Tota kun ois tallinseinällä useampia metrejä. Kaikki paineilmaletku ei ole PUR:ia. Quote
jonih Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Tämä oli kyllä ihan tiedossa. PUR letku on mukavampaa siinäkin suhteessa normaaliin nylon letkuun verrattuna kun on huomattavasti taipuisampaa tavaraa. Quote
make76 Posted August 8, 2008 Author Posted August 8, 2008 Päätös on tehty. Vien teräspunos hytikka letkulla molemmat suunnat. Ei tule ongelmia, kun teetän vielä kunnon puristus liittimillä koko hoidon. EI klemmari liitoksia mun autoon.... Quote
metake Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Päätös on tehty. Vien teräspunos hytikka letkulla molemmat suunnat. Ei tule ongelmia, kun teetän vielä kunnon puristus liittimillä koko hoidon. EI klemmari liitoksia mun autoon.... Kestäähän se hytikka letku varmasti bensaa? Öljyn kesto ei ole sama kuin bensan, siinä ei paljon kunnon liittimet auta kun letku tihkuu kuin verkkokassi... Quote
Guest Toheltaja Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Paineilmaletkua on tullut vastaan neljääkin eri materiaalia. SMC:ltä löytyy kivasti eri värejä, ja 2/3/4/5 letkuisia kaistojakin, joilla saa siististi esim justiin k-jetti letkutukset, tai vaikka menopaluun tankilta koneelle. Hinta naurettavan halpa. Ja omasta kokemuksesta voin sanoa että ei tartte välttämättä vakioasennuksissa edes klemmareita. Hetken ku veivaa, saa letkut nippoihin, mutta kiristyy ku tauti niihin hetken päästä. Toki klemmareita on syytä AINA käyttää! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.