JaniM Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 Kuskilla olikohan joku Cobra Cup. Matkustajilla orggis penkki vielä korkeena. 170cm jamppa pystyy ajaan hyvin, muttei oikein pitemmät paljoakaan. Lattia nousi joku 10 cm. Quote Link to comment
Guest nokivasara Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Asia homma! Vanteet erottuu kyllä kopasta. Quote Link to comment
JaniM Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 Niin pitääki ja ainoot Suomessa. Quote Link to comment
Marko Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Niin pitääki ja ainoot Suomessa. Toivottavasti ;-) Quote Link to comment
JaniM Posted July 6, 2009 Author Share Posted July 6, 2009 No todennäköisemmin. Ainakaan ilmajäähdytteisissä ei ole. Pääasia että ei ole tusinavanteet, Empi,Brm,Rader.. Eipä se maailmaa kaada vaikka löytyiskin jostakin vesivessasta. Quote Link to comment
JaniM Posted July 26, 2009 Author Share Posted July 26, 2009 Nyt tuli kokeiltua kaapin monikäyttöisyyttä ja PALPA kiittää. Quote Link to comment
JaniM Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Uusi pysäyttävä laitos hankittu PorVWooseen...MAD BULL http://www.porvwoo.fi/MAD-BULL.php Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Uusi pysäyttävä laitos hankittu PorVWooseen...MAD BULL tää o loistava alku! Jään mielenkiinnolla odottamaan lisäkuvia kun homma etenee... Quote Link to comment
JaniM Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Notsia taas alettu pajattaan hyyyyvin hitaasti eteenpäin. Tuli hankittua jääkapin osia ja niistä pitäis tehdä sit jotain aircoolia. Vähän puuttuu vielä jotain "pientä". Quote Link to comment
jocke biese Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Kylmää koppiin, asiaa. Multa löytyy sit liittimet, letkut ja prässi niin saat sopivan mittaset letkut. -J- Quote Link to comment
JaniM Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Juu ja lämmintä tarvittaessa, yhdistelmäkenno ku on. Täytyykin muistaa sit noi letkut tulla hakee sulta. Varmaan kuivaimia kans löytyy. Quote Link to comment
JaniM Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Nyt on vähän keulaa parsittu ja jäähyä, sekä lauhdutinta asenneltu notsiin. http://porvwoo.fi/Notsi.php Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Siis minä en voi ymmärtää miten työ peltisepot väännätte suorasta pellistä näitä ! Toisalta hyvä etten ymmärrä, joutusin itte vielä kokeilee / opettelee samaa :D Quote Link to comment
JaniM Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 No kokeilemalla minäkin olen noita tehnyt. Eli kaikki on kantapään kautta opittu ja nettiä selaamalla. Mitään kouluja ja kursseja noita varten ei ole tullut käytyä tai en ainakaan huomannut ku ingenjööriksi luki. Ei muuta kuin kokeilemaan. Quote Link to comment
Jooo Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Siis minä en voi ymmärtää miten työ peltisepot väännätte suorasta pellistä näitä !Toisalta hyvä etten ymmärrä, joutusin itte vielä kokeilee / opettelee samaa :D Samaa mieltä. Vaikka välillä pääsee livenä pällistelemään, niin siltikin on vaikea ymmärtää miten nuo muodostuvat. Quote Link to comment
JaniM Posted November 23, 2009 Author Share Posted November 23, 2009 Taas pientä päivitystä, välillä Urtsirintamalla. Kyllä tinkiplasma on oiva peli. http://porvwoo.fi/TaMiKe-racing.php Quote Link to comment
mite^ Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Melko hyvän korin olette laittaneet. Tuollasen kun laittaa jokariin niin suurin osa mobilisteista saa kohtauksen :) Hyvältä näyttää! Quote Link to comment
JaniM Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Sääli on sairautta. Tarkoitus ei ollut enään alkaa tekee peltiöitä ulkokuoreen samanlailla kun edelliseen, joka oli entinen krc-rusina. Nyt keskitytään alustaan ja tekniikkaan tällä kertaa. Quote Link to comment
-tipi- Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Oishan tuossa ollu enemmänkin noita muovilaatikoita korkeemman säilytystornin tekoa varten. Quote Link to comment
Pekka Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Nopeaa toimintaa. Mitä meinasitte tehdä rungon pääkaarelle? Quote Link to comment
JaniM Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Ei mitään, pari diagonaalia lisätään että saadaan vääntöjäykkyytä kurvailua varten. No hetken aikaa saa olla nyt laatikoiden päällä killumassa, et saadaan haliin tilaa ja alkaa parsiminen. Ihan riittävän herkkä torni nyt.. Quote Link to comment
Pekka Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Ok, näytti vaan ohuelta, minimihän on 45x2,5mm. Quote Link to comment
Guest vilho Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Ryhmähali kopan muistolle? Eivais, hyvältä näyttää. Quote Link to comment
JaniM Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Jaa vanhalle kopalle.. Quote Link to comment
JaniM Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Tuli tuossa nyprättyä sidewinder putkisto. http://porvwoo.fi/Exhaust.php Quote Link to comment
Ketsa Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Hieno putkisto. Kuinka kauan tuollaisen askartelemiseen meni aikaa? Quote Link to comment
JaniM Posted January 2, 2010 Author Share Posted January 2, 2010 Tekiskö yhdessä pitkässä päivässä valmiiksi, kun oikein tohisee tekeen. Seuraavan putkiston teko menis nopeasti nyt. Saa kaikki putket samanmittasiksi aika helposti. Quote Link to comment
JaniM Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Lisää pauvoria remulikoneeseen. Oikein suuret kiitokset MikkoK:lle vesittämisestä. Toivottavasti projekti ei vesity.. http://porvwoo.fi/Project-BadAss-SC14.php Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 meinaakko että kolkin tuo painevalua oleva ropelli kestää tuon massan, ja moniurahihnan? muutamia nähny menneen rikki ihan liian kireen laturinhihnankin takia... On varreltaan aika ohut, mutta jos balanssissa on, eikä remmi o tiukalla niin liene toimii kivasti Quote Link to comment
JaniM Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 Onhan tuo painotettu. Kävihän tuo mielessä silloin ku pohdittiin. Kokeillaan aluksi tuollain. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 jos hajoo, ni saat multa 2 ropellia lisää :) Quote Link to comment
JaniM Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 No sit tehään vauhtikseen hihnalle urat.. Quote Link to comment
JaniM Posted January 28, 2010 Author Share Posted January 28, 2010 Trike MadBull saa ihka uuden sydämen.. Eaton M62... http://porvwoo.fi/MAD-BULL.php Edellinen uhkaus toteutettu.. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Minkä kokoinen pyörä pitää Eatoniin laittaa jotta pyörii suunniteltua nopeutta kun vedon ottaa vauhtikselta? Quote Link to comment
JaniM Posted January 28, 2010 Author Share Posted January 28, 2010 Eipä ole tullut vielä mitattua ja laskettua. Tänään vasta tuli tuo. Pitäis vissiin aika lähellä olla oikein nyt suhde. Kivaa tuossa ku on magneettikytkin, niin voi tehdä MadMax tyyliin remulin ujelluksen pois päältä. Ainut miinus ei saa hihnaa pysähtymään.. Quote Link to comment
mikko k Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Eikx tohon iittoniin vois tehdä vielä vähä pienemmän pyörän... ;-D Quote Link to comment
JaniM Posted January 28, 2010 Author Share Posted January 28, 2010 Ei pysty magneettikytkimellä pienempää... No niin, suhteeksi jäi 1:2.5 eli alhaalta lähdetään ahtaamaan. Vielä kun jaksais laskea joku päivä, kuinka paljon oikeasti ahtaa tuolla tulevalla sliparikoneella. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Jos tuon vauhtishihnapyörän kehän pituus olisi vaikka 0,7m ja kone kiertäisi 6500 1/min niin remmin nopeudeksi tulee 4550 m/min eli yli 270km/h. Kytkin pohjaan ja 900 1/min tyhjäkäynnillä remmin nopeus putoaa alle 40km/h ja kohtuu äkkiä... Kannattaa panostaa remmin kireälläpidon suunnitteluun muutama hetki :-) Quote Link to comment
JaniM Posted January 29, 2010 Author Share Posted January 29, 2010 Nyt ei pitäis tulla ongelmaksi ainakaan hihnan läpätys ku lyhyt hihna. Taitaa ahtimen päästä alkaa ekana luistaa. 240mm on tuo vauhtiksen halkaisija ja remulin 95mm, jos nyt jotakuta kiinnostaa. Mutta katotaan kuin toimii, kerrankin tilaa käytettävissä asennukssa joka suuntaan. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Jos liikaa RPM, niin 180mm vauhtis ja siihen urat? :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.