Äänestys asiakaspalvelun järjestyksestä.
			
				asiakaspalvelun järjestys  
				 128 members have voted
			
		
		- 
						1. asiakaspalvelun järjestys- 
									Käyvät asiakkaat hoidetaan aina ensin, eikä puhelimeen vastata niin kauan kun asiakkaita on kohdalla. Vastaajaa ei käytetetä.32
- 
									Käyvät asiakkaat aina ensin, mutta vastaaja puhelimessa kertoo ettei pääse vastaamaan, jätä viesti.93
- 
									Vaikka asiakas on liikkeessä, puhelimeen vastataan yhden kerran. Asiakas odottaa puhelun ajan. Ensimmäisen puhelun jälkeen "luuri pöydälle" linja varatuksi ettei tule lisää häiriöitä. Kaikkiin läpi pääseviin puheluihin vastataan.19
- 
									Soittavat asiakkaat etusijalla, koska heitä on enemmän kuin käyviä. Liikkeessä oleva asiakas odottaa jos sattuu tulemaan useampikin soitto sillä aikaa kun hän on liikkeessä. vasta toisen asiakkaan tullen luuri pöydälle.0
- 
									Puhelinasiakkaat aina etusijalla, ja käyvät odottaa tarvittaessa.2
 
- 
									

 
	
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.