Jump to content

Urhon Ajot 24.5.2009 Ahvenistolla


Guest maad914

Recommended Posts

Guest Jukki
Posted

Juu tattista vaan kaikille VeeWeeÄrränkin puolesta!

Ja onnea Retrolaisille ensimmäisessä Ahveniston harjotuksessa saalistetusta kolmossijasta!

 

Meikäläisten hyvin? alkanut ajo päättyi takapyörän laakerin jurnutuksen aiheuttamaan keskeytykseen, dääm!

Ja takajarrutkin hävisivät jossain vaiheessa kokonaan. Paineensäädintä epäillään syylliseksi...

 

Josko Kemorassa sitten sujuis paremmin???

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

KLR:n kierrosmäärä tarkentui Racecronon kierrosten läpikäynnissä. Lopullinen kierrosmäärä oli 182. Tarvitsisi opetella ajamaan paremmin, paras kierrosaika 1.40.4 ja parhaista sektoriajoista laskettu optimikierros 1.35.4(?) Kierrosaika sisältäen bensapumpun koputtelun varikkopilttuussa kesti 19.01 minuuttia. Tarkempi raportti myöhemmin.

Guest pronos
Posted
KLR:n kierrosmäärä tarkentui Racecronon kierrosten läpikäynnissä. Lopullinen kierrosmäärä oli 182. Tarvitsisi opetella ajamaan paremmin, paras kierrosaika 1.40.4 ja parhaista sektoriajoista laskettu optimikierros 1.35.4(?) Kierrosaika sisältäen bensapumpun koputtelun varikkopilttuussa kesti 19.01 minuuttia. Tarkempi raportti myöhemmin.

Aikas haipakkaa saa kuplulla työntää.

Ite oon ajellut vakio 600:lla kavalla 1.35 aikoja, ja suunnilleen joka mutka tuli vedettyä polvi maassa.

Posted

Sen mitä olin vappuna motoparkissa kattomassa kun oli prätkiä ja Pekan auto liikkeellä samaan aikaan. Suorilla ei pääse moposta ohi ja mutkissa ne pyöri jaloissa.

Posted

Toisen epäonni on toisen onni...=)Retro kiittää ja kuittaa! meillä onkin urtsi,missä jokainen rengas jättää jäkensä...=)P.S niitä tiimejä sit Kemoraan,kiitos!

Guest Damien
Posted

Olikohan se seisova lähtö vähän raakaa kun useammalla tiimillä taisi tulla ongelmia voimansiirtoon liittyvien osien kanssa?

Posted

Puhallintehtaan pojat kiittää kaikkia mukana olleita.

Meillä meni noin neljä tuntia hyvin,sit hajos laatikko.

Ajat meillä parani hyvin verrattuna viime vuoteen.

Nyt se peli kiipes apparanmäkiä ihan kivasti ylös.

Laatikko vaihdetaan ja Kemora GO GO.

 

T.PETE.

Posted

Joo, Affenistolla oli taas kivaa vaikka leikki kesken jäi. Pientä remppaa ja Kemoraan kokeilemaan uudestaan. Sinne myös tiimit jotka Affenistolta lintsas!

Posted
Olikohan se seisova lähtö vähän raakaa kun useammalla tiimillä taisi tulla ongelmia voimansiirtoon liittyvien osien kanssa?

 

Jaa-a.

Siitäkö se johtukin.

Otetaanko jatkossa lentävät lähdöt?

Posted

DWL:llä hävis boorit uusista hi-tech takalevyistä. Sorvin kautta Kemoraan taotuilla takanavoilla.

 

Tuskin lähtö autoja hajotti, mutta voisko lähtö olla vaikka varikolta 3-5s. välein ni ei tulis niin paljo nippuja alussa?

Posted
Näytti siinä lähdössä ainakin DWL:n auto pomppivan/täristävän aika ilkeästi.

 

Jeh sama homma oli dynomestan ramppia noustessa, pitäis varmaan käyttää kytkintä auki... vaan eipä tuo menoa haitannu! Takalaikatkin oli jo hyvällä alulla kiitos oldiksen - Kemorassa harjoitellaan vielä ankarammin!

Guest Jukki
Posted

Kestäiskös noi kolkin takanavat paremmin, vai mistä näitä takajarruja pitäis alkaa väsään?

Empi/Varga/mikälie levy takana meilläkin...

Posted

Meillä oli Sebro merkkinen levy. Kolkin napa on materiaalivahvuuden perusteella takokamaa. Vaan saattahan siitäkin syöpyä boorit, jos löysälle pääsee.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...