Guest Jukki Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Juu tattista vaan kaikille VeeWeeÄrränkin puolesta! Ja onnea Retrolaisille ensimmäisessä Ahveniston harjotuksessa saalistetusta kolmossijasta! Meikäläisten hyvin? alkanut ajo päättyi takapyörän laakerin jurnutuksen aiheuttamaan keskeytykseen, dääm! Ja takajarrutkin hävisivät jossain vaiheessa kokonaan. Paineensäädintä epäillään syylliseksi... Josko Kemorassa sitten sujuis paremmin??? Quote Link to comment
Pekka Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 KLR:n kierrosmäärä tarkentui Racecronon kierrosten läpikäynnissä. Lopullinen kierrosmäärä oli 182. Tarvitsisi opetella ajamaan paremmin, paras kierrosaika 1.40.4 ja parhaista sektoriajoista laskettu optimikierros 1.35.4(?) Kierrosaika sisältäen bensapumpun koputtelun varikkopilttuussa kesti 19.01 minuuttia. Tarkempi raportti myöhemmin. Quote Link to comment
Guest pronos Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 KLR:n kierrosmäärä tarkentui Racecronon kierrosten läpikäynnissä. Lopullinen kierrosmäärä oli 182. Tarvitsisi opetella ajamaan paremmin, paras kierrosaika 1.40.4 ja parhaista sektoriajoista laskettu optimikierros 1.35.4(?) Kierrosaika sisältäen bensapumpun koputtelun varikkopilttuussa kesti 19.01 minuuttia. Tarkempi raportti myöhemmin. Aikas haipakkaa saa kuplulla työntää. Ite oon ajellut vakio 600:lla kavalla 1.35 aikoja, ja suunnilleen joka mutka tuli vedettyä polvi maassa. Quote Link to comment
Marko Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Sen mitä olin vappuna motoparkissa kattomassa kun oli prätkiä ja Pekan auto liikkeellä samaan aikaan. Suorilla ei pääse moposta ohi ja mutkissa ne pyöri jaloissa. Quote Link to comment
hakkis Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Toisen epäonni on toisen onni...=)Retro kiittää ja kuittaa! meillä onkin urtsi,missä jokainen rengas jättää jäkensä...=)P.S niitä tiimejä sit Kemoraan,kiitos! Quote Link to comment
Timppa Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Joo, kiitokset vaan kaikillle, löytyykö keneltään kuvia enempi? edit- Onnittelut vielä Hirvelle & co komeasta 2. sijasta! Quote Link to comment
Guest Damien Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Olikohan se seisova lähtö vähän raakaa kun useammalla tiimillä taisi tulla ongelmia voimansiirtoon liittyvien osien kanssa? Quote Link to comment
WESTY Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Puhallintehtaan pojat kiittää kaikkia mukana olleita. Meillä meni noin neljä tuntia hyvin,sit hajos laatikko. Ajat meillä parani hyvin verrattuna viime vuoteen. Nyt se peli kiipes apparanmäkiä ihan kivasti ylös. Laatikko vaihdetaan ja Kemora GO GO. T.PETE. Quote Link to comment
Jorrma Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Joo, Affenistolla oli taas kivaa vaikka leikki kesken jäi. Pientä remppaa ja Kemoraan kokeilemaan uudestaan. Sinne myös tiimit jotka Affenistolta lintsas! Quote Link to comment
Kurre Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Olikohan se seisova lähtö vähän raakaa kun useammalla tiimillä taisi tulla ongelmia voimansiirtoon liittyvien osien kanssa? Jaa-a. Siitäkö se johtukin. Otetaanko jatkossa lentävät lähdöt? Quote Link to comment
Masa Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... 340&page=1 sattuiko kellään olemaan tallennetta kaide kosketuksesta kierrokselta 2 Quote Link to comment
-tipi- Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 DWL:llä hävis boorit uusista hi-tech takalevyistä. Sorvin kautta Kemoraan taotuilla takanavoilla. Tuskin lähtö autoja hajotti, mutta voisko lähtö olla vaikka varikolta 3-5s. välein ni ei tulis niin paljo nippuja alussa? Quote Link to comment
Guest Damien Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Vähän kuvia. Näytti siinä lähdössä ainakin DWL:n auto pomppivan/täristävän aika ilkeästi. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Näytti siinä lähdössä ainakin DWL:n auto pomppivan/täristävän aika ilkeästi. Jeh sama homma oli dynomestan ramppia noustessa, pitäis varmaan käyttää kytkintä auki... vaan eipä tuo menoa haitannu! Takalaikatkin oli jo hyvällä alulla kiitos oldiksen - Kemorassa harjoitellaan vielä ankarammin! Quote Link to comment
Guest Jukki Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Kestäiskös noi kolkin takanavat paremmin, vai mistä näitä takajarruja pitäis alkaa väsään? Empi/Varga/mikälie levy takana meilläkin... Quote Link to comment
-tipi- Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Meillä oli Sebro merkkinen levy. Kolkin napa on materiaalivahvuuden perusteella takokamaa. Vaan saattahan siitäkin syöpyä boorit, jos löysälle pääsee. Quote Link to comment
oldis Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Kuvia Ahvenistolta. Mikko @ dwl.fi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.