Jump to content

Vakuutuksista vielä...


Guest M-M-M

Recommended Posts

KimmoH:lle vastaten, omiin kokemuksiin nojaten.

 

IF:n hinausturvalla sain kuplan kerran kotiin kun hinaus lähimmälle merkkikorjaamolle olisi maksanut saman jos ooisin tullut itse taksilla himaan. Eli toimi kun vähän puhelimessa sovitteli. Tosin, matkaa himaan oli vaan 45km.

 

Autoliiton liikkumisturvalla olen myös tullut himaan onnituneesti. Oltiin kaverin (Opelin merkkiä en viitsi mainita) liikenteessä ja jäätiin välille, kaver soitti Autoliiton numeroon ja aikamme odotettuamme, meille tuotiin sijari ja Opel tuotiin kaverille kotiin. Matkaa himaan oli joku 70km. Kannattaa tutustua tohon Autoliiton juttuun. Siinä on vielä sellanen hauska juttu, että jos sulla on se ja olet jonkun kyydissä jolla sitä ei ole niin saatte silti apua.

Link to comment
  • 7 months later...

Pitäs taas vakuutuksia kilpailuttaa, eikö tosiaan ole yhtä verkkopalvelua, jossa voisi vertailla eri yhtiöiden hintoja syöttämällä auton ja omat tiedot vain kerran? Kiva hakata 4-5 auton tiedot joka yhtiön laskuriin erikseen. Tosin eihän noista monet taida edes yli 50v pirsseille hintoja antaa.

Link to comment

"Seuraavissa kentissä on puutteita tai virhe: •Rekisterinumero: Ajoneuvon käyttöönottovuoden tulee olla välillä 1991 - 2015."

Tjaa, no kappas. Tyhjä arpa.. 

 

Mulla on LähiTapiolassa vakuutukset ja tod. näk. vaihdan pois sieltä. Esim. palovakuutus ei korvaa jos auto syttyy itsekseen tai ajossa, mutta korvaa jos talli/talo tai viereinen auto palaa ja oma mukana. Eli tuntuis olevan aikas heikot ehdot noilla. Pitää vielä kysyä mitä harrasteautojen vakuutus maksaa (uusi tuote heillä) ja onko siinäkin yhtä surkea palovakuutus.

Link to comment

Mulla on kaikki vakuutukset IFissä, ja ole ollut kyllä tyytyväinen, muutaman kerran olen huvikseni kilpailuttanut vakuutukset, mutta ei muut yhtiöt ole pystyneet kilpailemaan hinnassa.

Sama juttu minullakin. If:llä se ero muiden hintoihin tulee juuri auton vakuutuksesta kun muut ei pysty niin hyvään bonukseen kuin he antavat parhaimmillaan.

Link to comment

Käyttöauto vm.91 kilpailutettiin ja halvin liikennevakuutus oli pop. Hinnat tuntuvat muuttuvan asuinpaikan ja yhtiön mukaan. Eli mikä on mulla halvin ei ole välttämättä halvin jossain muussa kunnassa asuvalle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...