Del Monte Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 ei kukaan ole sellaista rakentelemassa, itte kovasti haaveillut että jokin päivä pääsisi siihen tilanteeseen että vois alkaa tekemään moista vaikka pikkuhiljaa rahavarantojen ja ajan myötä antaen, mutta jos joku sellaista tekee/on jo tehnyt niin olisi kiva kuulla/nähdä kuvia... Quote
Hebster52 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Tämmöinen on ainakin viime aikoina rakennettu. Quote
Del Monte Posted February 3, 2010 Author Posted February 3, 2010 Tämmöinen on ainakin viime aikoina rakennettu. eipä aukene tuo linkki... Quote
Hebster52 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Kyllä se multa toimii... Tuossa kuva sieltä linkistä. Tosin tämä projekti valmistui 2006. http://fvwa.sitefactory.fi/data/2063.JPG Quote
Del Monte Posted February 3, 2010 Author Posted February 3, 2010 Kyllä se multa toimii... Tuossa kuva sieltä linkistä. Tosin tämä projekti valmistui 2006. No, nyt aukenee...tosi hieno peli, mitä tuli suunnilleen kustantamaan? Quote
Hebster52 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Kannattanee kysyä se rakentajalta.. ;) Quote
Guest Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 tyokseni kapistelen tuommoisia (aitoja) joka paiva :) Quote
Kurre Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 tyokseni kapistelen tuommoisia (aitoja) joka paiva :) Vietkö usein töitä kotiin ;^) Quote
Guest Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 tyokseni kapistelen tuommoisia (aitoja) joka paiva :) Vietkö usein töitä kotiin ;^) pomo vois tykkaa kyttyraa :) Se kyl on monasti vihjannu tyosuhdeautosta, olis kuulemma yks 911 targa jouten.... 8) Quote
mikko k Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Mä en ottais työsuhdeautoo, ellei tarjota 911 turvoa.... ;-DD Quote
Tuomo Lehmikangas Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 tyokseni kapistelen tuommoisia (aitoja) joka paiva :) Siis olet töissä jollain pajalla, joka on erikoistunut vahvasti 50-luvun Possujen laittamiseen? Quote
Ketsa Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Shoptalkforums.com:issä kirjoittelee joku hemmo nimimerkillä Bugfuel ja allekirjoituksena on Jan Troysport Inc. Orlando, FL En ole käynyt amerkikassa, mutta siellä on kaikki kuulemma suurta, joten voi olla ihan vaan sattumaa ja Floridassa on useampi Bugfuel-Jan ;-) Quote
Guest Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Shoptalkforums.com:issä kirjoittelee joku hemmo nimimerkillä Bugfuel ja allekirjoituksena on Jan Troysport Inc. Orlando, FL En ole käynyt amerkikassa, mutta siellä on kaikki kuulemma suurta, joten voi olla ihan vaan sattumaa ja Floridassa on useampi Bugfuel-Jan ;-) Prkl salapolliisit :) Quote
Guest Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 tyokseni kapistelen tuommoisia (aitoja) joka paiva :) Siis olet töissä jollain pajalla, joka on erikoistunut vahvasti 50-luvun Possujen laittamiseen? Jep... ydinosaaminen on 50-80 luvut mutta uudempiakin huolletaan ja korjataankoko ajan, uusimpiin malleihin asti. Niita vaan tulee vahemman meille, ollana keskitytty enimmakseen tuohon vanhempaan kalustoon. Entisointeja, korjauksia, huoltoja, kilpurin rakentelua ja kisaamista, ja asiakkaiden tukemista kisoissa jne. Pajalla on 356 Roadster ja 911 Coupe rata-autot, ja tekeilla hiukan hurjempi 91 laitos joka on hiukan jaissa just nyt.. 356 kilpuri tulee pian takaisin maalaamosta. Silla on kisattu tauotta 34 vuotta, vanhus ansaitsee uudestisyntymisen ;) Osa meidan 356 projekteista on enemman sunnuntai-kayttoauto-kategoriaa, ja jotkut taasen puhtaasti nayttelyautoja. Yksi heppu toi juuri omansa ensimmaiseen huoltoon, ajatteli etta jos NYT alkais ajamaan silla. Auto entisoitiin taysin... 20v sitten. :D paria speedster nayttelyvoittajaa huollan saannollisesti, toinen ainakin about $250k arvoinen. Hitsasin siihen turvavyon pidikkeet... Tyon alla tuossa on tays entisointi 356 coupe, olen siina vaiheessa etta saa pultata osia kiinni ja tehda siita taas auton nakoinen. Sisusta puuttuu viela ja moottori. Sahkotkin pitaa viela kahtoa. Quote
Guest Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Mä en ottais työsuhdeautoo, ellei tarjota 911 turvoa.... ;-DD En huoli. Tyypillinen 80 luvun turbotekniikak on patalaiska lahtemaan, vasta 4000-5000 jalkeen alkaa oikeasti tapahtumaan. Sitten se kylla imeytyy tiehen hienosti ja menee eika meinaa. Mutta ma en voi sietaa odottelua. Uudemmat herailee hiukan paremmin mutat ne on sitten jo paljon painavempiakin. Kivoin tahan mennessa on ollut vanha 60 luvun lopun 911 johon me angettiin paljon tuoreempi 3.2 litrainen pata :) ei tartte paljoo varpailla vihjaista niin jo hyokkaa. Osuu valityksetkin kivasti. Toiselle asiakkaalle tehtiin vahan vastaava upgrade, 2.4 tilalle 3.0 ja ero on melkoinen, suurempi kuin itse odotin. Valitykset varmaan taas lyhyemmat vanhemmissa pienikoneisemmissa. Ai niin.. yksi asiakas jolla on kourallinen 356 possuja (muiden ohella), tilasi juuri kunnon "outlaw" T4 perustaisen katukoneen :) Siita tulee mielenkiintoinen rojekti. Katsastuksiahan taalla ei ole, eika paastomittauksia, joten rakentelu on aika vapaata... Quote
mikko k Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Pitäähän toi turbotekniikka toki päivittää ajan tasalle... Jos itse joskus hankin 80-lukuisen turvon, niin tekniikka menee satavarmasti päivitykseeeennnn.... :-D Edit: Jos asiakkaalla riittää taaloja kuten näyttäis, niin heivatkaa T4 ajatukset ja teette suoraan kunnon kokoisen Pauter-pannun! Quote
-tipi- Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Varsinaiseen aiheeseen palatakseni, täällä meillä päin on yksi "longterm" speedsterprojekti menossa. Kuvia ei mulla tähän hätään ole. Quote
Del Monte Posted February 18, 2010 Author Posted February 18, 2010 Varsinaiseen aiheeseen palatakseni, täällä meillä päin on yksi "longterm" speedsterprojekti menossa. Kuvia ei mulla tähän hätään ole. Laitas enemmän tietoa projektista, pystyykö sen rekisteröimään mitenkään ilman tuota rumaa turvakaarta? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.