Jump to content

BOXER SPEEDDAY 27.8.2011 ALASTARO


BRC

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onneksi siis huomasin itse autoni tiputtavan öljyä enkä ehtinyt rasvaamaan rataa.

Toisaalta jos olisin öljyä tihkuvalla autolla päässyt ajamaan onkin eri juttu, burnis paikalla/valoissahan oli nytkin joku ukkeli katselemassa autojen alle ja jos autoni olisi tiputtanut öljy minua ei varmaankaan olisi radalle päästetty.

 

Ja edellinen postauis ei ollut sinänsä kenellekkään suoraan tarkoitettu yhy yhy lauseen perässähän oli tuollainen hymiöksi kutsuttu merkki se tais mennä ohi. Postaus oli kaikille niille jotka asiasta nyyhkivät. Itsekkin sorruin itkemiseen paikan päällä mutta asiaa ajateltuani voin katso peiliin ja miettiä miksi en ajanut enempää kuin 2 lähtöä.

 

Aurinkoista syksyn jatkoa WADD #4:ta odotellessa! =)

 

-Rasvari Puide-

Link to comment

Kiitokset tapahtumasta

 

Hauskaa oli ja sää oli parhautta... Mutta rata ehkä hiukan liukas (ekana putsauksen jälkeen vasemmalla radalla)... Kiihdyttely aika olis voinut olla pidempi, mutta oma auto oli valmis trailerille jo toisen vedon jälkeen...

 

Kyllä omaan autoon tulee keräilyallas, kun ei noista ilmajäähyistä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu...

Link to comment
Oli hienoa ajella 250km suuntansa Alastaroon että pääsi ajamaan kerran varttimailia öljytyllä radalla ja maksaa siitä 35 euroa.

 

Kiitoksia järjestäjille, hienosti hoidettu.

 

No jos ois satanut vettä etkä ois ajanu kertaakaan oisko sekin ollut järjestäjän vika.

 

Kannattaa järjestää ite joku tapahtuma ja koittaa miten helppoa se on ottaa kaikki huomioon, kun ei kerran osaa muuta kun kitistä.

Link to comment

Kiitos järjestäjille! Mukava tapahtuma, vaikka ajot omalta osalta jäi vähiin. Rata oli sen verran liukas, ettei kantti kestänyt vetää kaasu pohjassa koko matkaa ja yksi kerta sai riittää. Ens kesänä uudestaan.

Link to comment

Itsekkin poikkesin paikalle, tosin vaan katsojan roolissa. Olisi tehnyt kyllä mieli koittaa mutta paska valahti housuun enkä uskaltanut. Tosin mulla ei olisi ollut pito vaikeuksia :D Mukavasti näytti olevan kalustoa paikalla. Harmi vaan että jouduin lähteen hiukan aikasessa kaverin varpajaisiin joten en nähnyt viimeisiä vetoja.

Link to comment

Turbosammakko tiimi vastaa huhuiluun. Näin kristallipallosta perjantai-iltana, että joku turjake menee radan rasvaamaan, joten jättäydyimme tahallamme tulematta. Oikeesti vaihdelaatikko ei kestänyt Kauhajoen testipäivien jälkeistä revitystä , joten parempaa vaihdelaatikkoa odotellessa.

 

-M-

Link to comment

Kiva tapahtuma. Hienoja autoja, mukavia ihmisiä, aurinko paistoi ja oma vaatimaton aika parani alkukesästä. Itse toivoisin enemmän pelkkään cruisailuun rakennettuja ilmajäähyjä radalle. Oma aikaikkuna pelkästään ilmajäähyille vois rohkaista porukkaa mukaan.

Link to comment

Jos jollain on mun vedoista kuvattua videoo niin laittakaa linkkiä vaikka mulle suoraan YV:llä tai mailiin markopuikkonen (ät) yahoo.com tai YouTubes SuperTriggerFIN käyttäjälle. Kiinnostais nähdä takavinkkelistä ainakin kuinka levotonta menoa tuo oli.

 

Myös Digitaaliset kuvat kiinostaa.

 

Kiitos.

 

-Puide-

Link to comment

se vähän mitä minä tiedän volkkareista, niin oli ihan hauskaa, harmi että rata oli liukkaammaan puoleinen, jolloin veljen moottori otti heti lähdössä sen +8000-kierrosta ja tönärit sekos...vittu saatana..perkele.

Mutta muuten tilaisuus oli oikein mieleinen ja varsinkin paddockin makkarapeunat jäi mieleen..joo

 

T: mullahan on -67 jolla ajettiin kuulemma mantorpis 80-luvulla kisaa.

Link to comment

Ensi kaudelle nostetaan vaatimustasoa kansainväliselle tasolle eli öljynkeräyskaukalo kaikkiin ahdettuihin (tbo-nos-ja mikälieahtimet) ja selkeästi viritettyihin vapareihin myös. Ei ole vaikea toteuttaa esim noin 5cm reunalla alumiinikaukalo ja kiinnitys reikäraudalla-latalla- tai vaikka paksuilla nippareilla. Hifistelyksi kerros öljyä imevää kangasta pohjalle ja matka jatkuu vaikka vähän pursuaisikin rasvaa motista. Kannattaa tehdä riittävän iso venakoppien alta puolelta toiselle ja kone/lodjun sauman yli, niin menee ainakin valtaosa rasvoista talteen eikä radalle.

 

Öljynputsausta varten hankinnassa samaa kemikaalia mitä FHRA:n kisoissa käytetään, joten aineen poisto radalta on nopeampaa.

Toimihenkilöiden määrää lisätään myös tuntuvasti, niin varsinaiset osallistujat voivat keskittyä enempi oman ajopelinsä tarkkailuun.

 

Onneksi ei satanut ja saimme nähdä muutamia huikeitakin ajosuorituksia.

Kiitos tapahtumaan osallistuneille ajajille, yleisölle ja siivoustalkoolaisille!

Matka jatkuu aurinkoa kohti ja ei ole enää montaa kuukautta kevääseen...

 

HUOM! Ensi kaudella kiinnitetään erityistä huomiota turvalaitteisiin, eli penkin kiinnitykset, penkit, turvayöt ja niiden kiinnitykset oltava asianmukaisia. Turvakaaret suositeltavia nopeahkoihin autoihin aina!

 

Sama pää kesät-talvet, tosin vain yksi jokaisella...

 

 

Jussi

Link to comment
Kiitokset tapahtumasta

 

Hauskaa oli ja sää oli parhautta... Mutta rata ehkä hiukan liukas (ekana putsauksen jälkeen vasemmalla radalla)... Kiihdyttely aika olis voinut olla pidempi, mutta oma auto oli valmis trailerille jo toisen vedon jälkeen...

 

Kyllä omaan autoon tulee keräilyallas, kun ei noista ilmajäähyistä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu...

 

Traileri??:)

Link to comment
Kiitokset tapahtumasta

 

Hauskaa oli ja sää oli parhautta... Mutta rata ehkä hiukan liukas (ekana putsauksen jälkeen vasemmalla radalla)... Kiihdyttely aika olis voinut olla pidempi, mutta oma auto oli valmis trailerille jo toisen vedon jälkeen...

 

Kyllä omaan autoon tulee keräilyallas, kun ei noista ilmajäähyistä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu...

 

Traileri??:)

 

Ei ollut riittävän montaa RE85 asemaa välillä, että olis voinut mennä ajamalla ;)

Link to comment

Kokeiltiin Urhossa kylkikameraa

 

Pari ekaa kierrosta tyhjää rataa rataesittelynä ja sen jälkeen koottu ne pätkät missä näkyy muitakin autoja.

 

KLR:n auto lähtee vähän korostetun tehokkaasti tuolla videolla, koska onnistui sammuttamaan kamera-autosta bensapumpun LasPalmasissa :-)

Link to comment
Guest kepajake

Flamethrower sytkä osoittautui näköjään nimensä veroiseksi... Hyvä video, kaiuttimet pomppi pöydällä.

ja nythän on niin että ainakin kottenia, tomeja, mr. mustaapommittajaa, ja jussia... nikkeä, ja pepp-misteriä voi kiinnostaa seuraava osoite. http://volkswanker.blogspot.com/

muita varmaan ei. :-) 720 hd asetus ja ruutu isoks.

en editoinut vapinoita yms pois, ettei kuvan laatu kärsi turhaan. ja eipä tässä oo ollu aikaakaan. ;-) volat kaakkoon.

Link to comment
Kokeiltiin Urhossa kylkikameraa http://www.youtube.com/watch?v=xerO67k4x6I

 

Pari ekaa kierrosta tyhjää rataa rataesittelynä ja sen jälkeen koottu ne pätkät missä näkyy muitakin autoja.

 

KLR:n auto lähtee vähän korostetun tehokkaasti tuolla videolla, koska onnistui sammuttamaan kamera-autosta bensapumpun LasPalmasissa :-)

 

 

...kyllä jännitti aukeeko ovi kokonaan

Link to comment
Kokeiltiin Urhossa kylkikameraa http://www.youtube.com/watch?v=xerO67k4x6I

 

Pari ekaa kierrosta tyhjää rataa rataesittelynä ja sen jälkeen koottu ne pätkät missä näkyy muitakin autoja.

 

KLR:n auto lähtee vähän korostetun tehokkaasti tuolla videolla, koska onnistui sammuttamaan kamera-autosta bensapumpun LasPalmasissa :-)

 

 

...kyllä jännitti aukeeko ovi kokonaan

 

Jännään juonta on aina mukavampi seurata :-) Mutta ei ovi oikeesti aukee, vähemmän luotettavan splittilukon kaverina on luotettava ja vahva kummilisälukitus.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...