Jump to content

BUG RUN 2005


Racing

Recommended Posts

Posted

Tuonne olis suunniteltu lähteä. Muutama kysymys: Miten pitkä siirtymä satamasta tapahtuma aluelle?Koska porukka meinaa mennä laivalla yli torstai vai perjantai? ja takas koska jne.?

Myös kaikki vinkit ja keskustelut tervetulleita aiheeseen liittyen. Kovasti on lähtöä suunniteltu tuonne mikäli auto vaan toimii hyvin sitä ennen jotta uskaltaa lähteä.

Posted

Joo tarkotus ois lähteä. Ja torstaina laivalla yli ja paluu vissii sunnuntaina, siitä ei ole vielä varmuutta. Satamasta on n.200-250km tapahtumapaikalle.

Posted

1. Viking 0 m

2. Get on Östra Tegelviksslingan and drive northwest 8.99 m 8.99 m 00:00:00 25° true

3. Turn right onto Stadsgårdsleden 121 m 112 m 00:00:10 290° true

4. Keep left onto Slusstunneln 1.44 km 1.32 km 00:02:04 318° true

5. Keep left onto Torkel Knutssonsgatan 2.13 km 691 m 00:01:05 273° true

6. Turn right onto Hornsgatan 2.74 km 608 m 00:00:57 218° true

7. Turn left onto Liljeholmsbron 4.10 km 1.35 km 00:02:07 257° true

8. Keep left onto Södertäljevägen 5.21 km 1.11 km 00:02:01 216° true

9. Take left ramp onto Södertäljevägen 5.83 km 625 m 00:00:47 206° true

10. Keep right onto Södertäljevägen ramp 6.62 km 786 m 00:00:57 234° true

11. Take exit 110 to the right onto 206 216 km 210 km 01:47:36 249° true

12. Mantorp Statoil 217 km 450 m 00:00:42 0° true

 

Tosta Statoil:ta sitte marketin kautta radalle ;^)

 

Trevlig resa

Posted

Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin.

 

 

Jan

Posted
Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin.

 

 

Jan

 

 

Vai pitäskö ostaa yksi lisää D;))

Posted
Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin.

 

 

Jan

 

 

Vai pitäskö ostaa yksi lisää D;))

 

 

Kävi mielessä :D

Mutta ei sentään.. 10:stä karsinu kahteen vuoden aikana.. tarkoituksella

 

Jan

Posted

Tuo on kyllä totta aikataulu tulee tiviiksi on vielä mietinnän alla myös että lähdetäänkö vai ei kun maanantaiaamuna pitäs olla jo töissä suomessa.

Pitäs päästä jo torstai iltalaivalla lähteen ja sekin tuottaa ongelmia.Pitää katsoa kun aikataulussa ei sovi olla minuuttitiukkakaan.

Posted

jotenkin äkkiseltään tuntuisi siltä että jos torppiin on ajatellut lähtevänsä minuuttiaikataululla niin kannattaa melkein sitten jättää lähtemättä.

 

koska AINA kuitenkin voi tapahtua mitä tahansa.

 

kannattaa neuvotella työmaalta perjantai-maanantai väli vapaaksi.

Posted
jotenkin äkkiseltään tuntuisi siltä että jos torppiin on ajatellut lähtevänsä minuuttiaikataululla niin kannattaa melkein sitten jättää lähtemättä.

Kuten mihin tahansa muuhunkin reissuun Volokkarilla... tai yleensäkin reissuun, millä tahansa...

  • 2 months later...
Posted

Lähdetään Turusta Vikingillä torstai-iltana, mutta sitä ennen junis kuntoon: tankki kiinni, kone paikalleen, aurauskulmat, poppikoneet, puskurit, takaluukku, jarrut ja sähköt sekä rekisteröintikatsastus + paljon muuta pientä. Helposti kerkee.

 

EDIT: Niin ja sisusta tietty.

Guest Heikki J.
Posted

Juujuu, menossa ollaan. To Turusta Siljalla.

Posted

Oli aika mielenkiintoinen tämä junakeulapakun leimausrupeama; kyseessä siis rekisteröintikatsastus, auto ollut viimeksi kilpien välissä Herran wuonna 1984. Katsastusmies löysi kuin löysikin autosta vikaa: stingeri, huurteenpoisto, koneen alkuperädokumentit ja jarruvalot, jotka vielä tallilla toimi sekä liian leveät renkaat kuplan orkkisvanteilla (175/65). No ei muuta kuin tallille korjaamaan ja saatiin kuin saatiinkin renkaat vaihdettua kapeampiin, putki hideouttiin, valot toimimaan ja kuplasta veneen puhallin pakuun. Ja mitäs äijä sanoi kun tänään uusintaan? Putki liian lähellä rengasta (>2cm oli varmasti), renkaat edelleen vääränlaiset, tälläkertaa kantavuus ei riitä kun oli edessä 145R15. Renkaan kyljessä lukee kantavuus joka oli noin 70lbs pienempi kuin ekalla kerralla jolloin äijä ei valittanut kantavuudesta, ainoastaan leveydestä. Myöskään veneen puhallin ei kelvannut, koskapa ei puhalla lämmintä eikä myöskään tarpeeksi kovaa arvon herralle. Lisäksi vaati dokumentin josta näkee että 1600cc koneen saa laittaa 1960 malliseen pakuun. Noh, ei muuta kuin hitsauttamaan pakari uuteen asentoon, ostamaan ja vaihdattamaan renkaat eteen, Biltemasta lämmintä ilmaa puhaltava puhallin ja maahantuojalta todistus (joka muuten saatiin kuulemma puolen tunnin varoitusajalla, kiitos siitä! Mantorpissa nähdään =) Ja taas katsastuskonttorille -> ukko hylkäsi jälleen, liian pienten jarrurumpujen takia.

 

Lain puitteissahan hylky tuli, mutta olisi se katsari voinut sanoa jo ekalla kerralla että pitää tulla lämmintä ilmaa ja pitää olla maahantuojan todistus + että pitää olla isommat jarrut. Eli tämän tapauksen johdosta ainakin henkilökohtaisesti kierrän Tattarisuon katsastusaseman + muut IHA:n asemat kaukaa, vaikka tähän saakka olinkin saanut erinomaista palvelua niin konttorin kuin hallinkin puolella. Katsastusmies oli joka kerralla sama, ja auto todellakaan ei ollut mikään pommi vaan huolella ja asiallisesti rakennettu ja esimerkiksi jarrut hyvin tasapainoiset, ruostetta ei missään jne. Samaan aikaa hallista rullaa kaikenmaailman ruosteenraiskaamia nissaneita, niin kyllä se pistää V*tuttamaan. Kohta varmaan alkaa helpottamaan kun päästään kuin päästäänkin lähtemään ja ollaan ehkä ainoat jotka ajelee koekilvillä... =) ja hommalle on lupa AKE:sta.

 

ps. stingeri ruuvataan kiinni heti välittömästi kun on 5min luppoaikaa.

 

-Otso (+ muut)

Posted

Ei voida hylätä jos ei puhalla lämmintä ilmaa ne ei voi vaatia sitä,eikä myöskaan puhalluksen tehosta. Pelkkä sähköpuhallin pitää kelvata.

 

 

Millä se jarrurumpujen koon mittasi?

Posted

Itsellä on vain kylmää puhaltava puhallin, eikä katsastusmies moittinut lainkaan. Tyytyi siihen, että ilmaa tuli. Tosin sekin varmaan olisi riippunut katsastusmiehestä, täällä kun riippuu paljon miehestä meneekö auto läpi vai ei. Itsekin katsastan monta autoa vuodessa ja kummallisiin pikkuseikkoihin on ruvettu takertumaan, esim. ei leimaa, jos parkkilamppu matkalla konttorille on mennyt rikki, vaikka kotoa lähtiessä varmasti toiminut.

Guest Malle
Posted

Kivaa oli... Sateesta huolimatta. Onneks oli hiano katos teltan päällä. :D

Tuo oli aika hurjan näkönen blingbling-kubla.

Polku auto vetäs sateen alettua varttimailia.. Aika oli muistaakseni 48... jotain... ja loppu nopeus 8,2. :D Siis muistaakseni. Korjatkaa jos väitän väärää. ;)

post-298-13888357892394_thumb.jpg

post-298-13888357892759_thumb.jpg

Posted

Tuolla "Hotrod 1950" rodilla kävin Mats Svenssonin kyydissä vähän kruisailemassa. Oli aivan sairas kyyti!

1636.JPG

 

Fvwa:n kuvagalleriasta löytyy lisää kuvia Bug Runista.

 

Bug Run 2005

 

(lisää kuvia tulossa sinne pikku hiljaa... )

Posted

Mentiin, oltiin ja tultiin. Ilmeisesti mun kupla, laipat ja ruotsin reissu ei sovi yhteen. Edellisellä kerralla ahtimen

öljylaippa alkoi vuotamaan ja tällä kertaan pakolaippa. Onneksi se meni

lopullisesti vasta 10 kilsaa ennen kotia. PRRAAAAMMM!

 

Hieman aurinkoisempaa tai edes kuivempaa keliä olis saanut olla.

 

t. Mika

Guest fastghia
Posted

Muuten kyllä mutta väärä palveluntarjoaja:

 

The website you have requested has exceeded its daily bandwidth quota of 56MB and has been temporarily de-activated.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...