Racing Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Tuonne olis suunniteltu lähteä. Muutama kysymys: Miten pitkä siirtymä satamasta tapahtuma aluelle?Koska porukka meinaa mennä laivalla yli torstai vai perjantai? ja takas koska jne.? Myös kaikki vinkit ja keskustelut tervetulleita aiheeseen liittyen. Kovasti on lähtöä suunniteltu tuonne mikäli auto vaan toimii hyvin sitä ennen jotta uskaltaa lähteä. Quote
Guest Boxx Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Joo tarkotus ois lähteä. Ja torstaina laivalla yli ja paluu vissii sunnuntaina, siitä ei ole vielä varmuutta. Satamasta on n.200-250km tapahtumapaikalle. Quote
Kurre Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 1. Viking 0 m 2. Get on Östra Tegelviksslingan and drive northwest 8.99 m 8.99 m 00:00:00 25° true 3. Turn right onto Stadsgårdsleden 121 m 112 m 00:00:10 290° true 4. Keep left onto Slusstunneln 1.44 km 1.32 km 00:02:04 318° true 5. Keep left onto Torkel Knutssonsgatan 2.13 km 691 m 00:01:05 273° true 6. Turn right onto Hornsgatan 2.74 km 608 m 00:00:57 218° true 7. Turn left onto Liljeholmsbron 4.10 km 1.35 km 00:02:07 257° true 8. Keep left onto Södertäljevägen 5.21 km 1.11 km 00:02:01 216° true 9. Take left ramp onto Södertäljevägen 5.83 km 625 m 00:00:47 206° true 10. Keep right onto Södertäljevägen ramp 6.62 km 786 m 00:00:57 234° true 11. Take exit 110 to the right onto 206 216 km 210 km 01:47:36 249° true 12. Mantorp Statoil 217 km 450 m 00:00:42 0° true Tosta Statoil:ta sitte marketin kautta radalle ;^) Trevlig resa Quote
Guest Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin. Jan Quote
Racing Posted March 22, 2005 Author Posted March 22, 2005 Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin. Jan Vai pitäskö ostaa yksi lisää D;)) Quote
Guest Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 Loppu autot kesken. Kolmella eri autolla käyny, enkä kehtaa mennä Subarulla. :) Avolla olen jo ollu. Jospa jättäis väliin. Jan Vai pitäskö ostaa yksi lisää D;)) Kävi mielessä :D Mutta ei sentään.. 10:stä karsinu kahteen vuoden aikana.. tarkoituksella Jan Quote
mikan Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 http://www.bugrun.com/ Perinteisesti menty torstaina iltalaivalla ja takaisin maanantaina aamulaivalla. t. Mika Quote
Tomppa Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Alustavasti suunnitelmissa neljä äijää ja yks Sonderi. Saas nähä ny pääseekö Aircooled ruottin maille... Quote
Rofa.com Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Olisi kyl aika hyvä lähteä. Jos hakeutus mestoille perjantaiks, ja lauantai-iltalaivalla pois niin kais siinäkin jotain kerkeis jo nähdä. Quote
Rofa.com Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Tosin harmillisen varhain joutus kyl la lähtee Stokkolmin suunnille, koska ajomatkaa kuitennii kaissen 230km tjsp.. Quote
Racing Posted March 29, 2005 Author Posted March 29, 2005 Tuo on kyllä totta aikataulu tulee tiviiksi on vielä mietinnän alla myös että lähdetäänkö vai ei kun maanantaiaamuna pitäs olla jo töissä suomessa. Pitäs päästä jo torstai iltalaivalla lähteen ja sekin tuottaa ongelmia.Pitää katsoa kun aikataulussa ei sovi olla minuuttitiukkakaan. Quote
Guest Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 jotenkin äkkiseltään tuntuisi siltä että jos torppiin on ajatellut lähtevänsä minuuttiaikataululla niin kannattaa melkein sitten jättää lähtemättä. koska AINA kuitenkin voi tapahtua mitä tahansa. kannattaa neuvotella työmaalta perjantai-maanantai väli vapaaksi. Quote
Guest Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 jotenkin äkkiseltään tuntuisi siltä että jos torppiin on ajatellut lähtevänsä minuuttiaikataululla niin kannattaa melkein sitten jättää lähtemättä. Kuten mihin tahansa muuhunkin reissuun Volokkarilla... tai yleensäkin reissuun, millä tahansa... Quote
Racing Posted June 1, 2005 Author Posted June 1, 2005 Onneksi ei tartte edes enää ajatella lähteä töiden takia. Quote
mikan Posted June 2, 2005 Posted June 2, 2005 Liput varattu (to-ilta viking-turku) ja risu valmistuu hyvää vauhtia...kait...ehkä... t. Mika Quote
ozone Posted June 2, 2005 Posted June 2, 2005 Lähdetään Turusta Vikingillä torstai-iltana, mutta sitä ennen junis kuntoon: tankki kiinni, kone paikalleen, aurauskulmat, poppikoneet, puskurit, takaluukku, jarrut ja sähköt sekä rekisteröintikatsastus + paljon muuta pientä. Helposti kerkee. EDIT: Niin ja sisusta tietty. Quote
Guest Heikki J. Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Juujuu, menossa ollaan. To Turusta Siljalla. Quote
ozone Posted June 9, 2005 Posted June 9, 2005 Oli aika mielenkiintoinen tämä junakeulapakun leimausrupeama; kyseessä siis rekisteröintikatsastus, auto ollut viimeksi kilpien välissä Herran wuonna 1984. Katsastusmies löysi kuin löysikin autosta vikaa: stingeri, huurteenpoisto, koneen alkuperädokumentit ja jarruvalot, jotka vielä tallilla toimi sekä liian leveät renkaat kuplan orkkisvanteilla (175/65). No ei muuta kuin tallille korjaamaan ja saatiin kuin saatiinkin renkaat vaihdettua kapeampiin, putki hideouttiin, valot toimimaan ja kuplasta veneen puhallin pakuun. Ja mitäs äijä sanoi kun tänään uusintaan? Putki liian lähellä rengasta (>2cm oli varmasti), renkaat edelleen vääränlaiset, tälläkertaa kantavuus ei riitä kun oli edessä 145R15. Renkaan kyljessä lukee kantavuus joka oli noin 70lbs pienempi kuin ekalla kerralla jolloin äijä ei valittanut kantavuudesta, ainoastaan leveydestä. Myöskään veneen puhallin ei kelvannut, koskapa ei puhalla lämmintä eikä myöskään tarpeeksi kovaa arvon herralle. Lisäksi vaati dokumentin josta näkee että 1600cc koneen saa laittaa 1960 malliseen pakuun. Noh, ei muuta kuin hitsauttamaan pakari uuteen asentoon, ostamaan ja vaihdattamaan renkaat eteen, Biltemasta lämmintä ilmaa puhaltava puhallin ja maahantuojalta todistus (joka muuten saatiin kuulemma puolen tunnin varoitusajalla, kiitos siitä! Mantorpissa nähdään =) Ja taas katsastuskonttorille -> ukko hylkäsi jälleen, liian pienten jarrurumpujen takia. Lain puitteissahan hylky tuli, mutta olisi se katsari voinut sanoa jo ekalla kerralla että pitää tulla lämmintä ilmaa ja pitää olla maahantuojan todistus + että pitää olla isommat jarrut. Eli tämän tapauksen johdosta ainakin henkilökohtaisesti kierrän Tattarisuon katsastusaseman + muut IHA:n asemat kaukaa, vaikka tähän saakka olinkin saanut erinomaista palvelua niin konttorin kuin hallinkin puolella. Katsastusmies oli joka kerralla sama, ja auto todellakaan ei ollut mikään pommi vaan huolella ja asiallisesti rakennettu ja esimerkiksi jarrut hyvin tasapainoiset, ruostetta ei missään jne. Samaan aikaa hallista rullaa kaikenmaailman ruosteenraiskaamia nissaneita, niin kyllä se pistää V*tuttamaan. Kohta varmaan alkaa helpottamaan kun päästään kuin päästäänkin lähtemään ja ollaan ehkä ainoat jotka ajelee koekilvillä... =) ja hommalle on lupa AKE:sta. ps. stingeri ruuvataan kiinni heti välittömästi kun on 5min luppoaikaa. -Otso (+ muut) Quote
Racing Posted June 9, 2005 Author Posted June 9, 2005 Ei voida hylätä jos ei puhalla lämmintä ilmaa ne ei voi vaatia sitä,eikä myöskaan puhalluksen tehosta. Pelkkä sähköpuhallin pitää kelvata. Millä se jarrurumpujen koon mittasi? Quote
Guest dog Posted June 9, 2005 Posted June 9, 2005 Itsellä on vain kylmää puhaltava puhallin, eikä katsastusmies moittinut lainkaan. Tyytyi siihen, että ilmaa tuli. Tosin sekin varmaan olisi riippunut katsastusmiehestä, täällä kun riippuu paljon miehestä meneekö auto läpi vai ei. Itsekin katsastan monta autoa vuodessa ja kummallisiin pikkuseikkoihin on ruvettu takertumaan, esim. ei leimaa, jos parkkilamppu matkalla konttorille on mennyt rikki, vaikka kotoa lähtiessä varmasti toiminut. Quote
Guest Malle Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Kivaa oli... Sateesta huolimatta. Onneks oli hiano katos teltan päällä. :D Tuo oli aika hurjan näkönen blingbling-kubla. Polku auto vetäs sateen alettua varttimailia.. Aika oli muistaakseni 48... jotain... ja loppu nopeus 8,2. :D Siis muistaakseni. Korjatkaa jos väitän väärää. ;) Quote
Hebster52 Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Tuolla "Hotrod 1950" rodilla kävin Mats Svenssonin kyydissä vähän kruisailemassa. Oli aivan sairas kyyti! Fvwa:n kuvagalleriasta löytyy lisää kuvia Bug Runista. Bug Run 2005 (lisää kuvia tulossa sinne pikku hiljaa... ) Quote
mikan Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Mentiin, oltiin ja tultiin. Ilmeisesti mun kupla, laipat ja ruotsin reissu ei sovi yhteen. Edellisellä kerralla ahtimen öljylaippa alkoi vuotamaan ja tällä kertaan pakolaippa. Onneksi se meni lopullisesti vasta 10 kilsaa ennen kotia. PRRAAAAMMM! Hieman aurinkoisempaa tai edes kuivempaa keliä olis saanut olla. t. Mika Quote
sebulba Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 kuvia löytyy yllättävän naheesti. onneksi johonkin vielä voi luottaa: http://heimberg.netfirms.com/Traffar.htm seb. Quote
Guest fastghia Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Muuten kyllä mutta väärä palveluntarjoaja: The website you have requested has exceeded its daily bandwidth quota of 56MB and has been temporarily de-activated. Quote
Guest fastghia Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Täällä kuvia: http://www.stroboxers.se/e107_plugins/k ... albumId=19 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.